Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannustanssit Ylen Ykkösellä (suora)

Vierailija
20.06.2025 |

Ihanaa musiikkia tulee.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komiat on kyllä hurmaava! Ihanaa että iskelmä-genre elää vielä lahjakkaissa nuorissakin!

Vierailija
22/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Silmulla on korvamonitorissa joku totaalisen pielessä tai sitten mies on päissään. Mitä ihmettä tuo on? Loistava laulaja, joka ei onnistu nyt yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Silmulla on korvamonitorissa joku totaalisen pielessä tai sitten mies on päissään. Mitä ihmettä tuo on? Loistava laulaja, joka ei onnistu nyt yhtään.

Ei kyl näytä humalaiselta vaan freesimmältä kuin aikoihin.

Vierailija
24/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskettäin kuuntelin Linkin Parkin uudehkoja,  "Casualty" ja "Two Faced", ja nyt sattumalta tätä ylen lähetystä, ja tästä ketjusta vasta bongasin että hienosti esiintyeen yhtyeen nimi on Komiat.   Siis oli todella mukava esitys.  Huomaa eron Simo Silmu ja Komiat  yhtyeen solisti, simo on jo leipääntynyt, Komiat vetää vielä nuoruuden innolla.

Vierailija
25/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti Simo elävöittää artikulointiaan. Onko tuo hänelle tyypillistä vai yrittääkö liikaa, kun on tv:ssä?

Vierailija
26/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa vähän paremmalta kuin ekoissa biiseissä. Oisko ollut korvamonitoriongelmaa.

Vierailija
27/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole iskelmä-fani, mutta tämä Komiathan on mainio bändi ja jotenkin ihanan perinteistä menoa lavalla. Sopii hyvin Juhannukseen - moni seniori yksin kotona ja vain TV seurana.

Minä olen 65-vuotias seniori ja yksin kotona. Tanssimusiikkia en ole kuunnellut koskaan. 12-vuotiaana 1971 aloin kuunnella rokkia ja sillä tiellä olen edelleen. En tiedä mitään kauheampaa kuin humpat, jenkat, valssit, tangot jne.

Olen itse alle 50v-mies ja soitan garage-rock bändissä. Kommentoin yleisellä tasolla ohjelmaa, juhannusta ja ikäihmisiä.

Vierailija
28/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, että Silmulla on laulutekniikka hukassa. Kannattaisi ehkä mennä lauluvalmentajalle jatkokurssille. Vai pyrkiikö joksikin kuplettilaulajaksi? Ääntähän miehellä kyllä olisi.

Vierailija
29/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komiat Täytyy nähdä livenä tänä kesänä!! 

Vierailija
30/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole iskelmä-fani, mutta tämä Komiathan on mainio bändi ja jotenkin ihanan perinteistä menoa lavalla. Sopii hyvin Juhannukseen - moni seniori yksin kotona ja vain TV seurana.

Niin on "imelä", että nimen pitäisi olla Lipevät tai Imelät!

Vierailija
31/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa, että Silmulla on laulutekniikka hukassa. Kannattaisi ehkä mennä lauluvalmentajalle jatkokurssille. Vai pyrkiikö joksikin kuplettilaulajaksi? Ääntähän miehellä kyllä olisi.

Miten niin hukassa? Mitä olen häntä vuosikymmenten aikana tv:ssä nähnyt esiintymässä, niin ainahan laulamisensa on tuollaista ollut.

Vierailija
32/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. lällyä musaa. 😅 Ehkä maalaisille uppoaa paremmin kuin meille kaupunkilaisille. Kiva kesäinen tunnelma silti.

Puhu vaan omasta puolestasi, kaupunkilaisia olen ja aivan myyty näille Komioille!

Ihana tuo laulaja! Sen sijaan Yölintu on pahasti epävireessä..

Ihana?Jossain homppelikisassa olisi kärkisijalla!

Vierailija
33/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hummani hei...

Tulipa ikävä Tapio Rautavaaraa. Miten voidaankin pilata täydellisesti hieno kappale.