Juhannustanssit Ylen Ykkösellä (suora)
Kommentit (33)
Joko Silmulla on korvamonitorissa joku totaalisen pielessä tai sitten mies on päissään. Mitä ihmettä tuo on? Loistava laulaja, joka ei onnistu nyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Joko Silmulla on korvamonitorissa joku totaalisen pielessä tai sitten mies on päissään. Mitä ihmettä tuo on? Loistava laulaja, joka ei onnistu nyt yhtään.
Ei kyl näytä humalaiselta vaan freesimmältä kuin aikoihin.
Äskettäin kuuntelin Linkin Parkin uudehkoja, "Casualty" ja "Two Faced", ja nyt sattumalta tätä ylen lähetystä, ja tästä ketjusta vasta bongasin että hienosti esiintyeen yhtyeen nimi on Komiat. Siis oli todella mukava esitys. Huomaa eron Simo Silmu ja Komiat yhtyeen solisti, simo on jo leipääntynyt, Komiat vetää vielä nuoruuden innolla.
Kovasti Simo elävöittää artikulointiaan. Onko tuo hänelle tyypillistä vai yrittääkö liikaa, kun on tv:ssä?
Nyt kuulostaa vähän paremmalta kuin ekoissa biiseissä. Oisko ollut korvamonitoriongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole iskelmä-fani, mutta tämä Komiathan on mainio bändi ja jotenkin ihanan perinteistä menoa lavalla. Sopii hyvin Juhannukseen - moni seniori yksin kotona ja vain TV seurana.
Minä olen 65-vuotias seniori ja yksin kotona. Tanssimusiikkia en ole kuunnellut koskaan. 12-vuotiaana 1971 aloin kuunnella rokkia ja sillä tiellä olen edelleen. En tiedä mitään kauheampaa kuin humpat, jenkat, valssit, tangot jne.
Olen itse alle 50v-mies ja soitan garage-rock bändissä. Kommentoin yleisellä tasolla ohjelmaa, juhannusta ja ikäihmisiä.
Vaikuttaa, että Silmulla on laulutekniikka hukassa. Kannattaisi ehkä mennä lauluvalmentajalle jatkokurssille. Vai pyrkiikö joksikin kuplettilaulajaksi? Ääntähän miehellä kyllä olisi.
Komiat Täytyy nähdä livenä tänä kesänä!!
Vierailija kirjoitti:
En ole iskelmä-fani, mutta tämä Komiathan on mainio bändi ja jotenkin ihanan perinteistä menoa lavalla. Sopii hyvin Juhannukseen - moni seniori yksin kotona ja vain TV seurana.
Niin on "imelä", että nimen pitäisi olla Lipevät tai Imelät!
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, että Silmulla on laulutekniikka hukassa. Kannattaisi ehkä mennä lauluvalmentajalle jatkokurssille. Vai pyrkiikö joksikin kuplettilaulajaksi? Ääntähän miehellä kyllä olisi.
Miten niin hukassa? Mitä olen häntä vuosikymmenten aikana tv:ssä nähnyt esiintymässä, niin ainahan laulamisensa on tuollaista ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. lällyä musaa. 😅 Ehkä maalaisille uppoaa paremmin kuin meille kaupunkilaisille. Kiva kesäinen tunnelma silti.
Puhu vaan omasta puolestasi, kaupunkilaisia olen ja aivan myyty näille Komioille!
Ihana tuo laulaja! Sen sijaan Yölintu on pahasti epävireessä..
Ihana?Jossain homppelikisassa olisi kärkisijalla!
Vierailija kirjoitti:
Hummani hei...
Tulipa ikävä Tapio Rautavaaraa. Miten voidaankin pilata täydellisesti hieno kappale.
Komiat on kyllä hurmaava! Ihanaa että iskelmä-genre elää vielä lahjakkaissa nuorissakin!