Mikä on maailman pelottavin asia?
Mun mielestä se on vähemmistöäänillä valtaan päässyt kauhukabinetti.
Kommentit (33)
Se ettei saa enää banaanilaatikoita kaupasta.
Itäinen naapurimaamme ja sen umpihullu johto ja väkivaltainen rais.kari-ryöväri kansa.
Pitkä rytmihäiriö ja kohoava pulssi. No maailmassa on muutakin pelottavaa jos etsii mikä se olisi.
Se että kaikki tuska mitä kävi läpi ei välttämättä johdakkaan ikinä minnekkään. Että oma arvo ei koskaan saa ansaitsemaansa, sitä mikä sille kuuluu.
viherpunikit saa sotaakin enemmän pahaa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
viherpunikit saa sotaakin enemmän pahaa aikaan.
Uli uli persu. Mene sekoilemaan sinne uli ulilaudalle. TROLLI.
Jos läheinen sairastuisi vakavasti. Se nyt kuitenkin kävi.
Väkivaltainen itänaapuri ja nolot maksetut kätyrinsä. Elävät suomalaisten sossutuilla ja solvaavat elättäjämaataan.
Noloa
Kuolemaan johtava, tuskallinen sairaus itsellä tai läheisellä, sota (joka osuisi kohdalle), se, että joku hullu diktaattori valtaisi koko maailman, maailmanloppu.
Siinä muutama pelottavin asia. Ilmastonmuutosta en pelkää.
Paniikkikohtaus. Ne on niin kamalia, että olen joka kerta ihan varma että kuolen.
maailman rikas rahastava globaali eliitti joka tulee orjuuttamaan kaikki tavalliset ihmiset jos kapinaa ja vastarintaa ei tule
Huomaa että muuan Sannakin on vellonut vauvapalstalla hieman liikaa. Nyttemmin Vasemmistoliiton edustajien puheet eduskunnassa ovat täysin identtisiä palstan iskulauseiden kanssa.
Suomalainen mies.
Sehän pyritään kaikin keinoin hävittämään maailmasta. Ja nainen kohtaa ennemmin metsässä karhun, kuin suomalaisen miehen.
Persu tuli taas ulisemaan jotain viherpunikkia... kuinka psykoosissa nuo persujen jäljellä olevat nassepelle kannattajat oikein ovat.
Itse ovat nyt hallituksessa ja pelkkää tuhoa ja kurjuutta saavat aikaan. Junttitrolleja, tai sitten hyödyllisiä idareita.
Riikkuli ainakin.