Mikä on maailman pelottavin asia?
Mun mielestä se on vähemmistöäänillä valtaan päässyt kauhukabinetti.
Kommentit (33)
Aamukahvin jälkeinen pieru. Onko kuiva vai löysä?
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkit.
Eikun Lukit. Lapsuuskodissa niitä hiipparoi pitkin seiniä ja kattoja. Katosta saattoivat tipahtaa sänkyyn. Kerran heräsin ja kun avasin silmät, tyynyliinalla oli vieressä iso lukki. Kiljuin minkä kurkusta lähti. Kerran olin hame päällä, säärtä alkoi kutittaa. Lukkihan siellä kiipesi jalkaa pitkin. Huusin kuin hyeena.
Vierailija kirjoitti:
Persu tuli taas ulisemaan jotain viherpunikkia... kuinka psykoosissa nuo persujen jäljellä olevat nassepelle kannattajat oikein ovat.
Itse ovat nyt hallituksessa ja pelkkää tuhoa ja kurjuutta saavat aikaan. Junttitrolleja, tai sitten hyödyllisiä idareita.
Tällainen koko elämänsä pakkomielteelleen omistanut harhainen sekopää on se kaikkein pelottavin uhka tässä maassa.
seuraava keinotekoinen epidemia joka rakennetaan kun koronaepidemian rakentamisesta saatiin hyvät kokemukset, rakentajat oppivat virheistään ja pystyvät nyt hallitsemaan vielä paremmin valtavia ihmismassoja jotka uskovat kaiken mitä kerrotaan kun seuraava epidemiahysteria luodaan
Minun mielestäni maailman pelottavin asia on pelko itsessään ja kauhu. Niistä tunteista pitäisi päästä eroon. Ei ole mitään väliä mitä pelkäät, vaan se pelkkä pelon tunne on kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Persu tuli taas ulisemaan jotain viherpunikkia... kuinka psykoosissa nuo persujen jäljellä olevat nassepelle kannattajat oikein ovat.
Itse ovat nyt hallituksessa ja pelkkää tuhoa ja kurjuutta saavat aikaan. Junttitrolleja, tai sitten hyödyllisiä idareita.
Persu en ole, mutta piripsykooseja olen kokenut ja ne voi kyllä pahimmillaan olla vähän vatun kuumottavia. Psykoosi todellakin selittäisi nuo pelot.
Omalta kohdalta tämä jatkuva köyhyys...kaikki on mennyt ja tulee menemään päin persettä..
Se, että jää yksin hädän hetkellä. Tämän takia pelkään vanhentumista.
Hampaan poisto. Terveisiä vaan paikalliseen hammashoitolaan!
Näin naisena sanoisin, että kaikki islamistiset valtiot ja muut vastaavat naisia alistavat liikehdinnät, joita ovat toki myös supisuomalaiset lestadiolaiset, sinimustat ja demarit synnytystalkoineen
Trump