Miksi naiset joutuu yleensä siivoamaan sen tapven jäljiltä paskaisen mökin ja miehet tekee kivaa ulkopuuhaa?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoaminen kun nyt vaan on naisten työtä ja kuuluu siis naisten tehdä Ivan samoin kuin lastenhoito.
Miehet sitten taas kasvattavat lapset jotta niistä tulee täyspäisiä - siihen hommaan naiset eivät taas lainkaan kykene.
Nimenomaan miesten "kasvatuksen" vuoksi naiset eivät enää synnytä. Eivätkä suostu edes parisuhteisiin. Mutta ehkä te voisitte lähteä valtaamaan vaikka karjalan tällaiseksi "miesvaltioksi" missä voitte elää omasta mielestänne "täyspäisesti"? Naisia ei sienne tarvita ollenkaan.
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…
Mies hoitaa saunapuiden kannon, saunan lämmityksen ja saunavesien kannon. Kestää noin 2-3 tuntia ja sen aikana kuluu n. 6 tölkkiä kaljaa.
Miehet perseilee aina eniten. Myös juhliessa sekä hommia tehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mökkeilen nykyään vain naisporukalla. Ei vi**u jaksa niitä miehiä joiden mielestä grillaus ja saunan lämmitys riittää heidän työkseen.
Älä huoli, mulla oli semmoinen mies joka ei tehnyt edes noita 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva on hyvä ja nousee tikkaille putsaamaan rännit sitten jos siivoaminen ei miellytä. Sen jälkeen risusavottaan ja paskahuussin tyhjennykseen.
Mun mies ei ole tässä 15 vuoden aikana yhtään kertaa putsannut rännejä. Minä sen teen. Paskahuussia ei tyhjennetä alkukesästä.
Okei? Asetu sinä sinne paskahussiin kannen alle ja lipsuttele saastaista reikääni kun istun pöntölle
Mun mökille ei tule miehiä, paitsi tyttären poikaystävä, joka on fiksu, parempaa sukupolvea.
Miesparka. Kuv
Ehdotan että juoksette ihan varmuuden vuoksi muutenkin. Ja jätätte naiset ihan kokonaan rauhaan. Menkää naimisiin vaikka keskenänne, se on ihan sallittua nykyään. Kiitos.
Sun ehdotukses tulee myöhässä, miehet tekee jo noin. Vain harva on niin typerä että edes haaveilee parisuhteesta ja hekin oppivat nopeasti virheestään.
Mitä naimisiin menemiseen tulee niin se on instituutio jonka tarkoituksena on varmistaa naisen oikeus miehen rahoihin. Ei miehet sitä tarvitse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva on hyvä ja nousee tikkaille putsaamaan rännit sitten jos siivoaminen ei miellytä. Sen jälkeen risusavottaan ja paskahuussin tyhjennykseen.
Mun mies ei ole tässä 15 vuoden aikana yhtään kertaa putsannut rännejä. Minä sen teen. Paskahuussia ei tyhjennetä alkukesästä.
Okei? Asetu sinä sinne paskahussiin kannen alle ja lipsuttele saastaista reikääni kun istun pöntölle
Mun mökille ei tule miehiä, paitsi tyttären poikaystävä, joka on fiksu, parempaa sukupolvea.
Sun ehdotukses tulee myöhässä, miehet tekee jo noin. Vain harva on niin typerä että edes haaveilee parisuhteesta ja hekin oppivat nopeasti virheestään.
Mitä naimisiin menemiseen tulee niin se on instituutio jonka tarkoituksena on varmistaa naisen oikeus miehen rahoihin. Ei miehet sitä tarvitse mihinkään.
Jaa. Miksi sitten teet jatkuvasti palstalle vinkualoituksia aiheesta "miksi en kelpaa naisille"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hoidettu huusi tarvitsee tyhjätä max kerran vuodessa jos silloinkaan.
Risusavotta on turhaa, polttopuut voi tilata paikalliselta maajussilta. Nämä eivät todellakaan ole sen arviosia hommia että sietäisi miehen läsnäoloa koko kesän.
Sietäisi miehen läsnäoloa...
Ai että te naiset olette kyllä se parempi sukupuoli.
Miehet eivät siedä edes itse itseään.
Tutkimuksessa laitettiin ihmisiä virikkeettömään huoneeseen 15 minuutiksi. 70% miehistä keskeytti kokeen ja otti väkivaltaisen ja kivuliaan sähköshokin päästäkseen pois huoneesta itsensä kans
Linkki kiitos
Voihan niitä hommia vaihtaa? Niin mekin teemme. Sovimme jo etukäteen kuka vastaa mistäkin ja yleensä niin, että koska tykkään touhuta ulkona mies hoitelee mökin siivouksen
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä, nuo hommat voin tehdä sen kerran vuodessa, mitä tarvitsee, laita sinä ruoka, tiskaa, hoida siivous, pyykit jne joka päivä ja mökin suursiivous keväällä syksyllä. Voin rännien ja huusin lisäksi hoitaa myös saunan lämmityksen ja grillauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkeilen nykyään vain naisporukalla. Ei vi**u jaksa niitä miehiä joiden mielestä grillaus ja saunan lämmitys riittää heidän työkseen.
Ja kuvittelee, että siitä palkitaan pillulla.
Normi houra vaatii korvauksen vasta jälkeenpäin! Mutta palstamammoilla on eri systeemit.
Vierailija kirjoitti:
Siivoaisin mieluummin sisällä kuin tekisin ulkotöitä, mutta vaimo ei jaksa fyysisesti ulkotöitä. Mitä AP ehdottaa?
saa muutkin vastata
Vetävä ruohonleikkuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoaminen kun nyt vaan on naisten työtä ja kuuluu siis naisten tehdä Ivan samoin kuin lastenhoito.
Miehet sitten taas kasvattavat lapset jotta niistä tulee täyspäisiä - siihen hommaan naiset eivät taas lainkaan kykene.
Nimenomaan miesten "kasvatuksen" vuoksi naiset eivät enää synnytä. Eivätkä suostu edes parisuhteisiin. Mutta ehkä te voisitte lähteä valtaamaan vaikka karjalan tällaiseksi "miesvaltioksi" missä voitte elää omasta mielestänne "täyspäisesti"? Naisia ei sienne tarvita ollenkaan.
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…
Oho, onpas ilman parisuhdetta elävät miehet onnettomia 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi mulla on oma mökki, pidän enemmän ulkohommista. Siivous ja kokkaus ei niin haittaa, kun tekee vain itselleen.
eli ongelma ei ole se tekeminen, vaan että joku toinenkin saa siitä jotain?
Kuvaa hyvin naisia, kiitos.
Tulkintasi on jotenkin outo ja katkeran oloinen.
Tunnet ilmeisesti jääneesi paljosta paitsi, sinun eteesi ei olla valmiita tekemään mitään, vaan mielummin tehdään vaan itselle.
Luulen, että tuo kirjoittaja oikeasti tarkoitti, että itselle tekee helpommin kaiken, ei tarvi ottaa toisen mieltymyksiä huomioon, voi vaikka syödä pari leipää eikä tule tiskiäkään.
Kyllä fiksun kumppanin kanssa työnjako yleensä toimii hyvin molempien kannalta. Jos fiksua kumppania ei löydy, on kivempi olla yksin. Huonosta kumppanista on vaan haittaa. Koskee sekä miehi
Sitä juuri tarkoitin. En välitä ruoasta, minulle se on polttoainetta. Yleensä käyn remonttihommien välissä haukkaamassa pari leipää tai mysliä, voi mennä monta päivää näin. Kylillä käydessä käyn sitten jossain syömässä 'kunnon' ruokaa. Kun on enemmän porukkaa, niin ruoanlaitosta tulee äkkiä isompi juttu. Sukupuolesta riippumatta.
Ei kaikki miehet ole tuollaisia! Mun mies tulee aina kiltisti istumaan persiillään kun ruoka on pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoaisin mieluummin sisällä kuin tekisin ulkotöitä, mutta vaimo ei jaksa fyysisesti ulkotöitä. Mitä AP ehdottaa?
saa muutkin vastata
Vetävä ruohonleikkuri?
Mitä se auttaa halkojen tekemiseen tai kantamiseen? Vedenkanto? Harvemmin tehtäviä ovat maalaaminen, rännien putsaus, laiturin kunnostaminen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa muutkin vastata
Vetävä ruohonleikkuri?
Mitä se auttaa halkojen tekemiseen tai kantamiseen? Vedenkanto? Harvemmin tehtäviä ovat maalaaminen, rännien putsaus, laiturin kunnostaminen jne.
Siis miten se pystyy siivoamaan mutta ei maalaamaan tai kantamaan mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ne grillattavatkin on yleensä naiset esivalmistelleet, ei äijät viitsi sitäkään.
Me suuunniteltiin alusta saakka yhdessä mitä aiotaan tehdä ja syödä huvilalla ja kaikki menee hyvin.
Miehet kai sen mökin on rakentanut ja laiturin kuin veneet. Usein myös maksanut.
Itse hoidan molemmat kun oma mökki. En grillaa, mutta pihatyöt.
Oot mies. Paljastuit!! *sarkasmia kitisijöiden haavoihin*