Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset joutuu yleensä siivoamaan sen tapven jäljiltä paskaisen mökin ja miehet tekee kivaa ulkopuuhaa?

Vierailija
20.06.2025 |

Reilua? 

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva on hyvä ja nousee tikkaille putsaamaan rännit sitten jos siivoaminen ei miellytä. Sen jälkeen risusavottaan ja paskahuussin tyhjennykseen.

Ihania hommia kaikki ulkotyöt. Meillä ulkohuussissa korkea saavi, jonka pohjalla reijät ja paksu risukerros. Alla hiekkaa. Saavi vedetään sivuun, kansi päälle ja tyhjennetään vasta noin kolmen vuoden kuluttua. Uusi saavi vain tilalle. Sitten kun saavi aikanaan tyhjennetään, siellä on pelkkää multaa. Saaveja on neljä kappaletta. Kuoriketta ja muita maatumisen edistäjiä käytetään paljon. Pissat vain puskapissoina, aina eri paikkoihin, ei koskaan saaviin. Pitää myös kyyt loitolla. Kyille lisäksi nuuskaa. 

Vierailija
122/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jokainen talous voi jakaa työnsä miten haluaa.

Kyllästyttäviä näiden miehen peukalon alla olevien epäitsenäisten naisten ininä tällä palstalla miehistä! Ainut mitä osaatte on tulla tänne valittamaan. Ettekö uskalla sanoa miehillenne näitä asioita?? 

Olette häpeäksi meille itsenäisille naisille, joilla on oma ääni ja jotka elää tyytyväisinä ja sovussa itse valitsemansa miehen kanssa. t. nainen 68 v

Näitä miehille nalkuttavia eukkoja on joka paikassa. Kyllä nämä miesvihaajat valittaa ja paljon, eivät ole mitään uhreja kuin omassa pienessä mielessään. Minkään miehen vallan ole! 😄 Mutta se oma paha olo on pakko purkaa jollain tavalla ja miehiin ja lapsiin se sitten puretaan. Surullista etteivät kanna vastuuta omasta pahasta olostaan ja muuta asioita itse.

T. nainen 40 v 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette oikeasti suhteessa tuollaisen kanssa niin ei auta kuin katsoa peiliin. 

Vierailija
124/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoaminen kun nyt vaan on naisten työtä ja kuuluu siis naisten tehdä Ivan samoin kuin lastenhoito.

Miehet sitten taas kasvattavat lapset jotta niistä tulee täyspäisiä - siihen hommaan naiset eivät taas lainkaan kykene.

Nimenomaan miesten "kasvatuksen" vuoksi naiset eivät enää synnytä. Eivätkä suostu edes parisuhteisiin. Mutta ehkä te voisitte lähteä valtaamaan vaikka karjalan tällaiseksi "miesvaltioksi" missä voitte elää omasta mielestänne "täyspäisesti"? Naisia ei sienne tarvita ollenkaan.

https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…

Oho, onpas ilman parisuhdetta elävät miehet o

Eipä ole suuri ero missään kategoriassa miesten ja naisten välillä.

"Selvästi" my ass

Ohis

Vierailija
125/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ois kyllä hauskaa nähdä miten ukkojen naamat venyis jos yks kerta naiset ainoastaan grillaisi ja lämmittäisi saunan.

Olis vaan se ongelma ettei edes olisi kaapeissa mitä grillata 😅

Miksei olisi jos kerta roolit vaihdetaan? Mies siivoa ja ostaa kaupasta tavarat. Nainen grillaa, hakkaa halot, laittaa saunan kuntoon.

Miehet osais joustaa tässäkin varmasti. Eiköhän se olis taas naisille ongelma kun ei ole oikealla tavalla tehty. 

Vierailija
126/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva on hyvä ja nousee tikkaille putsaamaan rännit sitten jos siivoaminen ei miellytä. Sen jälkeen risusavottaan ja paskahuussin tyhjennykseen.

Montakos kertaa viikossa herra putsaa rännit, käy risusavotalla ja tyhjentää sitä huussiansa? Niinpä, ei oo ihan vertailukelpoisia tehtäviä nämä. Risusavotta ei muutenkaan mitään työtä oo, pelkkää puuhastelua kaljottelun lomassa.

Vierailija
127/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen aina porukassa äijien mukana enkä jää sisähommiin. Halkoja hakkailen ja saunaa lämmittelen. Kivaa on. 

Älä jää ikäviin sisähommiin, ulos vaan sieltä.

Jos sisälle ei jää ketään niin kannattaa neuvotellakuka tekee mitä.

Vierailija
128/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

palstan ikuinen rännien tyhjentäjä löysi paikalle🥳🥳🥳

Vierailija
129/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai jokainen talous voi jakaa työnsä miten haluaa.

Kyllästyttäviä näiden miehen peukalon alla olevien epäitsenäisten naisten ininä tällä palstalla miehistä! Ainut mitä osaatte on tulla tänne valittamaan. Ettekö uskalla sanoa miehillenne näitä asioita?? 

Olette häpeäksi meille itsenäisille naisille, joilla on oma ääni ja jotka elää tyytyväisinä ja sovussa itse valitsemansa miehen kanssa. t. nainen 68 v

Näitä miehille nalkuttavia eukkoja on joka paikassa. Kyllä nämä miesvihaajat valittaa ja paljon, eivät ole mitään uhreja kuin omassa pienessä mielessään. Minkään miehen vallan ole! 😄 Mutta se oma paha olo on pakko purkaa jollain tavalla ja miehiin ja lapsiin se sitten puretaan. Surullista etteivät kanna vastuuta omasta pahasta olostaan ja muuta asioita itse.

T. nainen 40 v 

Asiat voi muuttaa ainoastaan eroamalla tai lomailemalla erikseen kaikki. Suosittelen aluksi jälkimmäistä. Mukavaa lomaseuraa löytyy aina.

Vierailija
130/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette oikeasti suhteessa tuollaisen kanssa niin ei auta kuin katsoa peiliin. 

Tämä. Aikuinen ihminen osaa avata suunsa ja puhua asiat rauhallisesti niin ettei mökillä olemisesta muodostu työleiriä.

Vierailija
131/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tää on aika huvittava, ikään kuin olisi suurikin sankari. Me putsattiin eilen miehen kanssa omakotitalon rännit. Mies varmisti ettei tikkaat liu'u ja minä kiipesin putsaamaan koska olen ketterämpi. Tuossa meni ehkä 1,5 h kaikkiaan. Eipä ole kummonen työ. 

Vierailija
132/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tää on aika huvittava, ikään kuin olisi suurikin sankari. Me putsattiin eilen miehen kanssa omakotitalon rännit. Mies varmisti ettei tikkaat liu'u ja minä kiipesin putsaamaan koska olen ketterämpi. Tuossa meni ehkä 1,5 h kaikkiaan. Eipä ole kummonen työ. 

Mut kyllä mies yksin sen tehtyään voi huilata koko loppukesän 😅

Vierailija
133/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan ehdottomasti sitä tyyliä että miehet mökkeilee keskenään ja naiset keskenään. Paljon sopuisampaa. 

Uskooko joku tosiaan et naiset keskenään ovat sopuisia?! 🤣

Miehethän ne kännipäissään toisiaan hakkaa.

Vierailija
134/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjestas. Miksi et sinä ap mene tekemään niitä kivoja ulkopuuhia ja mies tulee sisähommiin. Äly ymmärrys hoi. Kaitpa sinulla on puhekyky , vai mikä luuseri oikein olet.

Meillä ei marista ,vaan asiat sanotaan ja tehdään tyyliin halkipoiikki pinoon.

Vierailija
135/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi mulla on oma mökki, pidän enemmän ulkohommista. Siivous ja kokkaus ei niin haittaa, kun tekee vain itselleen. 

eli ongelma ei ole se tekeminen, vaan että joku toinenkin saa siitä jotain?

Kuvaa hyvin naisia, kiitos.

Tekemistä on tuplasti enemmän, jos siinä on joku toinen mukana. Kun tekee yksin, voi valita, mitä tekee ja minkä verran. Jos jotain jää tekemättä kukaan ei narise siitä. Kyllä sinä sen tiedät.

Vierailija
136/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä naisten iänikuinen narina on noloa. Jos näiltä naisilta kysyttäisiin, että kai se mies saa kuitenkin itse päättää milloin ja mitä ruokaa tekee siellä mökillä, niin harvalle se kävisi. He haluavat itse jotain gourmet ruokia joita pitää valmistaa tunti tolkulla. Itse ottaisin kaupasta jonkun valmiiksi maustetun grillipaketin ja valmissalaatteja yms ja minimoisin valmistukseen kuluvan ajan. Minusta ihan typerää alkaa mökillä kokkailemaan jotain työlästä ja vielä uhriutua siitä. Jos et muuta keksi, niin ajele lähimpään pitseriaan ja osta pitsat koko perheelle. Ei tule juuri tiskiäkään. Tuskin se terassilla kaljaa juova mieskään siitä pitsasta pahastuu.

Mitä siivoamiseen tulee, niin ei kukaan huomaa tai välitä vaikka sitä ei nyt joka kerta siellä käydessä edes siivoaisi. Joku ikkunoitten pesu on maksimissaan kerran vuoteen kuten vaikka se rännien putsaaminenkin. Viikonloppureissulla mökillä käydessä ei ole mitään tarvetta siivota kuin omat jälkensä, eli hyvin helpolla pääsee.

Vierailija
137/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoaminen kun nyt vaan on naisten työtä ja kuuluu siis naisten tehdä aivan samoin kuin lastenhoito.

Miehet sitten taas kasvattavat lapset jotta niistä tulee täyspäisiä - siihen hommaan naiset eivät taas lainkaan kykene.

T ä m ä !    Jollain sentään realiteetit tallessa.

Vierailija
138/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kai sen mökin on rakentanut ja laiturin kuin veneet.  Usein myös maksanut.

Kuin niin, minä ainakin halusin RAKENNUTTAA meidän mökin ja kummakin rahaa siihen käytettiin. Mitllä vuosituhannella oikein elätte, kun tollaisia horisette?

Vierailija
139/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi mulla on oma mökki, pidän enemmän ulkohommista. Siivous ja kokkaus ei niin haittaa, kun tekee vain itselleen. 

eli ongelma ei ole se tekeminen, vaan että joku toinenkin saa siitä jotain?

Kuvaa hyvin naisia, kiitos.

Tekemistä on tuplasti enemmän, jos siinä on joku toinen mukana. Kun tekee yksin, voi valita, mitä tekee ja minkä verran. Jos jotain jää tekemättä kukaan ei narise siitä. Kyllä sinä sen tiedät.

Sinullako on kaksi pöytää jonka pinta pitää pyyhkäistä silloin kun on mies mukana?

Melkoista!

Vierailija
140/174 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kai sen mökin on rakentanut ja laiturin kuin veneet.  Usein myös maksanut.

Kuin niin, minä ainakin halusin RAKENNUTTAA meidän mökin ja kummakin rahaa siihen käytettiin. Mitllä vuosituhannella oikein elätte, kun tollaisia horisette?

Niin sinä siis päätit että mökki tarvitaan ja nyt uhriudut kun mies ei siivoa sun neliöitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi