UPI:n johtaja presidentti Stubbin pojan valinnasta: Totesivat ylivoimaisesti parhaaksi
https://yle.fi/a/74-20168671
En äänestä Stubbia seiraavissa vaaleissa. On niin erinomainen suku, että pärjäävät ilman minun tukeakin.
Kommentit (2159)
Yle uutisoi myös
Hyvä, Suomen mediatalot osoittavat suoraselkäisyytensä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
"Kansalaiset, medborgare. Olen viime päivät ollut kovin järkyttynyt siitä, kuinka te sorkitte meidän svenska talande bättre folken tekemisiä. Minun poikani on ansainnut erikoisasemansa kaikissa Suomen instituutioissa, koska on svenska talande bättre pojke ja isänsä on pääministeri-professori-presidentti-triathlonisti. Mitkään suomenkielisten talonpoikien ja rahvaan säännöt eivät koske häntä eivätkä minua naturligtvis. Tämä on asia on nyt käsitelty. Till slutet heja Sverige."
T: Tasavallan presidentti
Päivän parhaat naurut tästä, tack så mycket !
Pahaksi on korruptio Suomessa päässyt Stubbin aikana, en muuta sano. Tuo UPI:n pressan poikaa törkeästi suosiva päätös on kumottava kiireesti.
Eniten silmään pistää tuon työhakemuksen mielistelevä ja osittain röyhkeäkin sävy. On viilattu viimeisen päälle, kuka tai ketkä lienee asialla. Ehkä meillä on tässä oppimista, työhakemukset mahdollisimmn tuttavallisiksi ja osoitetaan firman korkeimmassa asemassa olevalle. Omat meriitit ilmoitetaan mahdollisimman yläkanttiin pitäen kuitenkin huolen, ettei varsinaisesti valehdella. Keskusteluhetkeä tarjotaan tietenkin sille isoimmalle bossille. Pokkaa riittää.
Kovin tuttavallinen sävy noissa Oliverin lähettämissä viesteissä Maijulle ja Hiskille. En usko hetkeäkään, etteikö oltaisi tuttuja jollakin tasolla. Kyllä on röyhkeys huipussaan! Mielispämmääjä lienee joku Oliverin lähipiiristä, jos sälli itse ei käytä harjoitteluaikaansa Vauvapalstan spämmiin. Liekö vaikka Mannolan Pirkko?
Vierailija kirjoitti:
Kovin tuttavallinen sävy noissa Oliverin lähettämissä viesteissä Maijulle ja Hiskille. En usko hetkeäkään, etteikö oltaisi tuttuja jollakin tasolla. Kyllä on röyhkeys huipussaan! Mielispämmääjä lienee joku Oliverin lähipiiristä, jos sälli itse ei käytä harjoitteluaikaansa Vauvapalstan spämmiin. Liekö vaikka Mannolan Pirkko?
Ja kovin tuttavalliseen sävyyn Maiju lähettää takaisin.
Tässä on näyte hänen viimevuotiselle etukäteen mahdollisuuksiaan tiedustelevalle hakijakandidaatille:
Hei, nyt joudun ikäväkseni sanoa sinulle, että et voi hakea meille harjoitteluun tai siis voit, mutta en ota sinua loppupelissä mukaan hakijoiden joukkoon, koska et voi hakea Erasmus+ stipendiä, koska opiskelet brittiyliopistossa ja et voi saada muuta stipendiä, koska opiskelet brittiyliopistossa, Hindsberg kirjoitti keväällä 2024.
Hindsberg kirjoitti myös, ettei instituutti myöskään valitse harjoittelijaksi opiskelijoita, jotka ovat valmiita maksamaan harjoittelunsa itse. Hindsbergin mukaan syynä ovat vakuutukset ja Helsingin hintataso.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bede0a68-b9e7-4a80-996e-06d931845…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on näyte hänen viimevuotiselle etukäteen mahdollisuuksiaan tiedustelevalle hakijakandidaatille:
Hei, nyt joudun ikäväkseni sanoa sinulle, että et voi hakea meille harjoitteluun tai siis voit, mutta en ota sinua loppupelissä mukaan hakijoiden joukkoon, koska et voi hakea Erasmus+ stipendiä, koska opiskelet brittiyliopistossa ja et voi saada muuta stipendiä, koska opiskelet brittiyliopistossa, Hindsberg kirjoitti keväällä 2024.
Hindsberg kirjoitti my
"Hiukkasen" eri sävy viestissä hakijalle, joka ei satu olemaan pressan poika. Pitäisikö Maiju pyytää anteeksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, nyt joudun ikäväkseni sanoa sinulle, että et voi hakea meille harjoitteluun tai siis voit, mutta en ota sinua loppupelissä mukaan hakijoiden joukkoon, koska et voi hakea Erasmus+ stipendiä, koska opiskelet brittiyliopistossa ja et voi saada muuta stipendiä, koska opiskelet brittiyliopistossa, Hindsberg kirjoitti
MIELI Kriisipuhelin auttaa esimerkiksi silloin, kun
elämäsi on juuri muuttunut ja sinun on paha olla
olet kokenut järkyttävän tapahtuman
koet, ettet jaksa yksin pelon, huolen tai surun kanssa
sinulla on itsetuhoisia ajatuksia
olet huolissasi läheisestäsi
Oliver Stubb on koko ajan tiennyt tasan tarkkaan, miten hänen valintansa UPI:in eteni ja vaikeni tiedossaan olevista yksityiskohdista samoin kuin UPI:n väki! Oliver Stubb ei ole mikään viaton opuskelija vaan kyynärpäitään käyttävä kiipijä!
Vierailija kirjoitti:
Oliver Stubb on koko ajan tiennyt tasan tarkkaan, miten hänen valintansa UPI:in eteni ja vaikeni tiedossaan olevista yksityiskohdista samoin kuin UPI:n väki! Oliver Stubb ei ole mikään viaton opuskelija vaan kyynärpäitään käyttävä kiipijä!
Sukuvika, sillä ei isänsäkään ole suomalaisittain professori, vaikka sitä titteliä tykkäsikin käyttää vaalikampanjan aikana.
mielistelyä ja nuoleskelua ja big boss tunnetaan henkilökohtaisesti.
aion työnhaussa siirtyä kertomaan, et moi kaveri! tunnen isot pomot ja koska tuun allekirjoittaan sopimuksen. sitä en aio kertoa että en oikeasti tunne pomoja,enkä osaa mitään, mut otan oppia suomen huipulta.
en tiennyt et moi rekry? on ok aloitus työnhaulle ja vinkkaussilmä. nyt aion käyttää vink vink aloitusta kun seuraavan kerran haen ja vihjaan et tunnen big bossin.
Vierailija kirjoitti:
Noloin juttu aikoihin .
Nolo juttu on vain tämä poliittinen ajojahti. Sitä on mukava pyöritellä teidän typerysten avulla. Teidän, jotka ette ymmärrä asiasta yhtään mitään, mutta edelleenkin käyttövoimanne on punikkiäidinmaidossa imetty kateus ja viha kaikkia kohtaan, jotka elävät elämäänsä hyvällä tavalla.
Härskiksi on mennyt. Bättre folk -pilkkanimitys taas kerran ansaittu!
7 sanaa riitti Ollin motivaation todentamiseen, sääntöjen muuttamiseen ja valintaan - sen jälkeen muut hakemukset menivät roskakoriin, muodollinen prosessi toki järjestettiin:
Hyvä tohtori Haukkala,
Nimeni on Oliver Stubb,.....
Enkuksi tietysti ja suoraan Suomen ulkopoliittisen instituutin johtajalle, vaikka Maiju nimetty yhteyshenkilöksi ja tietysti ennen virallisen hakuprosessin aloittamista.
Kyllä tässä Ollikin on tiennyt mitä tekee, ehkä Daddy neuvonut. On ilmeistä, että Aleksi on tästä tiennyt - kertoi julkisuudessa, että kävivät pitkän neuvottelun perheen kanssa mitä presidentti-status tarkoittaa myös koko perheelle ja julkiselle asemalla.
Käyttäjä7079 kirjoitti:
Siinähän selittelevät, ihan nolo juttu on tuo kaikille asian osapuolille.
Toivottavasti tuosta tehdään valitus.
Näinhän se on. Tuossa iässä ja varsinkin opintojen tuossa vaiheessa kesätyöpaikka on tavallisesti esim . Linnanmäen huvipuisto.
Ymmärrän tietysti Oliverin valinnan sillä, että UPI:n johto halusi varmistaa hyvien suhteiden jatkumisen pressan suuntaan. Näin nämä pienet piirit muutenkin yleensä pyörivät, mutta nyt tuli pieni poikkeus pääsääntöön: siitä jäätiin julkisesti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloin juttu aikoihin .
Nolo juttu on vain tämä poliittinen ajojahti. Sitä on mukava pyöritellä teidän typerysten avulla. Teidän, jotka ette ymmärrä asiasta yhtään mitään, mutta edelleenkin käyttövoimanne on punikkiäidinmaidossa imetty kateus ja viha kaikkia kohtaan, jotka elävät elämäänsä hyvällä tavalla.
Eli Jos Pekka olisi presidentti ja olisi järkännyt Antoniolle työpaikan UPI:sta niin sua ei varmasti haittaisi ollenkaan? Antoniohan on kielitaitoinen kaveri ja voisi tietää paljonkin latinalaiseen Amerikkaan liittyvistä kysymyksistä :)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tietysti Oliverin valinnan sillä, että UPI:n johto halusi varmistaa hyvien suhteiden jatkumisen pressan suuntaan. Näin nämä pienet piirit muutenkin yleensä pyörivät, mutta nyt tuli pieni poikkeus pääsääntöön: siitä jäätiin julkisesti kiinni.
Se tässä on kuvottavaa että pressan mielistely tehtiin ahkerien ja kunninanhimoisten opiskelijoiden kustannuksella. Kai tuo Oliver saa pyöriä mukana isänsä työmatkoilla ihan vapaasti omalla kustannuksella ja verkostoitua muiden poliitikkojen kanssa. Esim. Japanin valtiovierailulla näkyi olevan ainakin tytär mukana, se on kai ihan luvallista sitten?
"Kansalaiset, medborgare. Olen viime päivät ollut kovin järkyttynyt siitä, kuinka te sorkitte meidän svenska talande bättre folken tekemisiä. Minun poikani on ansainnut erikoisasemansa kaikissa Suomen instituutioissa, koska on svenska talande bättre pojke ja isänsä on pääministeri-professori-presidentti-triathlonisti. Mitkään suomenkielisten talonpoikien ja rahvaan säännöt eivät koske häntä eivätkä minua naturligtvis. Tämä on asia on nyt käsitelty. Till slutet heja Sverige."
T: Tasavallan presidentti