Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivokuollutta naista pidetään "pakkoelossa", koska hän on raskaana

Vierailija
19.06.2025 |

Perheen mukaan sairaala vetoaa osavaltion aborttilakiin eikä anna omaisille mahdollisuutta päättää naisen hoidon lopettamisesta.

Arvaa missä maassa tämä tapahtuu? 

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011242580.html

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän äitikin tahtoisi tuota. Että pelastakaa edes vauvani.

En mä ainakaan toivoisi. 9-viikkoinen ei ole mikään vauva vielä, se on varsin kehittymätön sikiö. Tuosta vaiheesta syntymään valmiiksi kasvattaminen aivokuolleen kehon sisällä on lähinnä lääketieteellinen koe, ei ole mitään kokemusta että onnistuisi saati että tuloksena olisi terve tai edes elinkelpoinen lapsi. Tämä ideologisista syistä, vastoin omaisten tahtoa, suoritettu ihmiskoe pahimmassa tapauksessa johtaa siihen, että lapsi jää henkiin, mutta vaikeasti vammaisena ja ikänsä kärsivänä. Siihen verrattuna kuoleminen suht pian syntymän jälkeen olisi armollinen osa. Jos itse tietäisin etukäteen joutuvani tuollaiseen tilaan, ja pitäisi antaa hoitotahto, sanoisin että noilla viikoilla antakaa sikiön mennä mun mukana, ei tällaista irvokasta mätänevän ruumiin inkubaattorina käyttämistä.

Tuo hengissä pitäminen johtui täysin aborttilaista. Jos äitiä ei olisi pidetty hengissä, lääkäreiden olisi katsottu syyllistyneen aborttiin. Aivan järjetöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi