HS-gallup: SDP kirkkaasti kärjessä, perussuomalaisten kannatus vajosi kymmeneen prosenttiin
Kommentit (149)
Tuskin maltan odottaa, että TYÖväen puolue pääsee nostamaan veroja TYÖntekijöiltä niin paljon, että rahaa ei jää TYÖnteosta yhtään enempää kuin tuilla elämisestä. Voimme sitten tilata lisää ulkomailta TYÖvoimaa.
Vielä kun näitä "loistavia ajatuksia" antavia henkilöitä avautuu, on lukema alle Liike Nytin. Loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
PS:n todellinen kannatus on n. 30%, koska he ovat ainoa todellinen vaihtoehto hallituspolitiikalle! Tuohon galluppiin pitään laskea orpo-lisä, seuraavassa eduskuntavaalissa äänestävät kaikki PS:n kannattajat!
Duunarien niskaan p*skominen sopi Soinin persuille, olisi sopinut Halla-ahon persuille ja sopii Purran persuille. Tämän hallituksen politiikka on persupolitiikkaa ja jokainen persuille annettu ääni nostaa sen todennäköisyyttä, että tismalleen sama tavallisten ihmisten kurjistaminen jatkuu seuraavallakin hallituksella.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa minusta on tullut Riikka- ja koskenlaskijafani. Heidän johdollaan saadaan persurotat pois tulevista hallituksista häiritsemästä valtakunnanpolitiikkaa😁.
Se on totta. 😆
Kova hinta siitä vaan ehditään maksaa vielä vajaassa kahdessa vuodessa. Moni sellainen elämä päättyy, joka muuten voisi jatkaa olemistaan vielä vuosikymmeniä. Näitähän on tapahtunut jo tähän mennessäkin paljon.
Jokainen ihminen on ainutkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin maltan odottaa, että TYÖväen puolue pääsee nostamaan veroja TYÖntekijöiltä niin paljon, että rahaa ei jää TYÖnteosta yhtään enempää kuin tuilla elämisestä. Voimme sitten tilata lisää ulkomailta TYÖvoimaa.
Ehtii kuule tämän hallituksen aikaan sulla olla työt taputeltu, sinäkin siellä käsi ojossa kuitenkin ansiosidonnaista olet nostamassa, jopa muitakin tukia kun rahat eivät riitä edes siihen säälliseen elämään.
Antti näyttää olevan hyvänimi poliitikolle: Anteille (melkein) kolmois johto, koska Antti Petteri Orpo käyttää toista etu nimeään kutsuma nimenä.
Joko pääsee lääkäriin kun on vähän kolotusta? Demareilta kyselen kun siellä käärittiin hihatkin. Olisi tosiaan reilua päästä lääkäriin.
Demarithan antoivat meille tämän hienon sote-ratkaisun. Rahoitusta ei vaan mietitty, mutta uusi pomokerros luotiin. Ensi kerralla ääni menee kokoomukselle, kuten viimeksikin.
Vierailija kirjoitti:
Demarithan antoivat meille tämän hienon sote-ratkaisun. Rahoitusta ei vaan mietitty, mutta uusi pomokerros luotiin. Ensi kerralla ääni menee kokoomukselle, kuten viimeksikin.
Sotea on rakennettu vuosikymmeniä eri nimillä. Sen aloitti Sipilä, ja Orpokin itse yritti kerran, mutta eihän siitä mitään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa minusta on tullut Riikka- ja koskenlaskijafani. Heidän johdollaan saadaan persurotat pois tulevista hallituksista häiritsemästä valtakunnanpolitiikkaa😁.
Se on totta. 😆
Kova hinta siitä vaan ehditään maksaa vielä vajaassa kahdessa vuodessa. Moni sellainen elämä päättyy, joka muuten voisi jatkaa olemistaan vielä vuosikymmeniä. Näitähän on tapahtunut jo tähän mennessäkin paljon.
Jokainen ihminen on ainutkertainen.
Aika kovia syytteitä vailla faktoja. Mietipä sanomisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi naula persujen arkkuun. On vain ajan kysymys, koska kamelin selkä katkeaa. Voi nopeastikin mennä nolliin, kun lumipallo alkaa pyöriä. Tämä nähtiin Sinisten kohdalla. Putosivat eduskunnasta kokonaan, eivätkä edes saaneet 5000 kannattajakorttia kasaan päästäkseen takaisin puoluerekisteriin. Ennustan persuille samaa kohtaloa. Hallituskauden jälkipuolisko alkaa, ja nyt alkaa kohta kunnolla tuntumaan omien mokien taakka.
Todistamme persuismin kuolemaa ja viimeisiä kuolonkorahduksia
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä usko galluppeja?
Aivan. Kun ne ennusti persuille hyvää tulosta ne oli oikeassa, mutta nythän ne on selvästi vasemmalle kallellaan ja väärin mitattu ja silkkaa vassujen harhauttamista.
On oikeastaan sääli että vasemmisto joutuu tyytymään tasatulokseen, toivotaan persuilta paljon jämäköitä keskustelunavauksia niin korjautuu tämä tulos ja persut putoaa jonnekin liikenyt-tasolle.
Minä olen nykyään entinen persu, enkä häpeä sitä myöntää. Ennen koin persujen olevan tavallisen ihmisen puolue, nykyään ei ole lähellekään. Suorastaan karmivia ihmistä kiusaavia ehdotuksia tulee nykyään!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nykyään entinen persu, enkä häpeä sitä myöntää. Ennen koin persujen olevan tavallisen ihmisen puolue, nykyään ei ole lähellekään. Suorastaan karmivia ihmistä kiusaavia ehdotuksia tulee nykyään!
Meitä on paljon, itse en kehtaa sitä julkisesti huudella, vaikka ehkä pitäisi. En äönestä myöskään kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Suomen geenipooli paranis ku Vasemmistoliiton äänestäjät steriloitas. Heikot ja sairaat ihmiset ei lisääntyis
Minä vassari olen täällä kun mun oikeistolaista isoisää ei saatu vasektomiaan, vaikka oli määrätty. Oli liian rikasta sukua. Ei koskenut samat säännöt kuin muita.
Vierailija kirjoitti:
Suomen geenipooli iparanis ku Vasemmistoliiton äänestäjät steriloitas. Heikot ja sairaat ihmiset ei lisääntyis
Tällaisiahan se äärioikeisto on miettinyt ennenkin.
Onpas Vassarit korkealla. Uusi puheenjohtaja onnistunut yllättävän hyvin, vaikka etukäteen veikkailtiin, että vaikea pärjätä Li Anderssonin jälkeen. Varmaan hallituksen leikkaukset on edesauttaneet heidän kannatustaan kaikkein eniten. Mutta myös uusi puheenjohtaja on esiintynyt aika fiksusti sen perusteella mitä olen itse nähnyt hänen esiintymisiään.
Käsittämätöntä, että keskusta on nousussa. Joko ihmiset ovat unohtaneet Sipilän kiky-hallituksen, joka keskustan johdolla teki kokoomustakin oikeistolaisempaa politiikkaa? Haetaan siis vaihtelua äärioikeistolaiseen politiikkaan kannattamalla toista äärimmäisen oikeistolaista puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Joko pääsee lääkäriin kun on vähän kolotusta? Demareilta kyselen kun siellä käärittiin hihatkin. Olisi tosiaan reilua päästä lääkäriin.
Seuraavalla hallituksella on edessään mittavat säästöt. ääliömäinen leikkauspolitiikka kuitenkin loppuu, ja talousluottamus kasvaa. Uskon että vähitellen päästään eroon Orvon hallituksen aiheuttamasta syvästä lamasta. Se auttaa - kun taloudellinen luottamus ja aktiivisuus kasvaa, on velanhoito helpompaa.