Purran erityisavustaja: Työttömät pakkotöihin työttömyyskorvausta vastaan
Tulihan se sieltä:
Kommentit (1343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaa joku mummoparkki tai sairaala homma. Noissahan lojuu kaiken maailman ryynejä nurkissa ja maksavat kuulemma hyvää hintaa katukaupassa. Jansaahan noista pöllittyä esim. Koruja, arvoesineitä, lompakoita jne. Jostainhan se puuttuva osa palkasta on otettava, jos sitä ei kerran enempää kuin 595 makseta. Ei soi omatunto yhtään kun kerran teen työtä, siitä tulee saada asianmukainen korvaus ja jos sitä ei anneta, mä saan sen kyllä otettua.
Tämä! Minut kun laitetaan palkattomaan pakkotyöhön niin vien kaiken mikä irti lähtee. Puisto hommissahan esim. Käyttävät kalliita työkaluja, päältä ajettavia leikkureita yms. Saahan niistäkin sen palkan kasaan. Vankilakaan ei haittaa, sittenhän ei ole työvelvoitetta eikä tarvitse enään maksaa mitään kulujaan. Orjaa minusta ei kuitenkaan koskaan tule.
Vankilaan ei niin vaan "pääse". Täytynee tehdä jo henkirikos tai kavaltaa useita miljoonia, mihin ei sinulla ole tilaisuutta jossain vanhainkodilla. Korutonta tulee olemaan kurja elämäsi, kun tukia yhä vaan pienennetään.
Mummon murhaajalla voikin olla linnassa aika tukalat olot, kaikki ei tykkää.
No sittenhän voin jatkaa sitä työtä ja keräillä sitä palkkaa sieltä jos ei vankilaan kerran huolita palkan nostosta. Kirjaimellisesti EI tule olemaan KORUTON. Aivan päinvastoin. 😂
Täti puhuu pehmoisia. Sehän käytännössä tunnustaa, ettei oikeaa työtä ole. Miettis ny vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät voisivat esim. siivoilla koiranpaskoja tienpientareilta.
Voisivat toki vaan en varmasti siivoile. Sen yhden paskan voin poimia ja syöttää sinulle. Koirasi voidaan puolestani ampua, ellet poimi sen rakkisi paskaa.
Sit tämmösen viestin jälkeen ihmettele miks kukaan ei osota työttömiä kohtaan empatiaa.
Säki oot työtön varmaan osittain siks ku oot niin ksipää tyyppi.
Miksi kukaan ketään palkkaisi, jos ilmaiseksikin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ketään palkkaisi, jos ilmaiseksikin tehdään.
Puolustusvoimat be like:
Pistetään Lindegren pakkotöihin seuraavien vaalien jälkeen kun jää työttömäksi.
Vaikka huussin tyhjentäjäksi julkiselle rannalle. Sopiva duuni sontaa suoltavalle persulle. Riikka voi hoitaa naisten puolen.
Vierailija kirjoitti:
Pistetään Lindegren pakkotöihin seuraavien vaalien jälkeen kun jää työttömäksi.
Vaikka huussin tyhjentäjäksi julkiselle rannalle. Sopiva duuni sontaa suoltavalle persulle. Riikka voi hoitaa naisten puolen.
Voimaannutko sä tämmösistä fantasioista ku kirjottelet tämmösiä höpöjuttuja tänne?
Sun pitäs nyt järjestää joku työpaikka itelles ettei sun tarvi meidän yhteisillä verorahoilla elellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat toki vaan en varmasti siivoile. Sen yhden paskan voin poimia ja syöttää sinulle. Koirasi voidaan puolestani ampua, ellet poimi sen rakkisi paskaa.
Sit tämmösen viestin jälkeen ihmettele miks kukaan ei osota työttömiä kohtaan empatiaa.
Lähinä kyllä olen työtön siksi ettei kiinnosta. Tehkää te vaan kun kerran tykkäätte. Enkä minä ihmettele yhtään mitään, ei vähempää voisi sun tai kenenkään muunkaan empatiat kiinnostella. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei työstä saisi palkkaa? Kuka hullu nyt työttömyyskorvauksella menisi töihin. Jos on töitä niin niistä kuuluu maksaa palkkaa.
Jos sinä saat täysin ilmaista rahaa, mikä ei sinulle kuulu, niin sen eteen voi ihan hyvin tehdä jotain. Millä oikeudella lojut muiden elättinä? Luovu sitten tuista!
Sairaatkin joutuvat kuntouttavassa tekemään ihan selvää palkatonta työtä, joten työntekoon kykenevät ovat siihen myös velvollisia.
Luovun välittömästi kun hoidetaan työsopimus kuntoon! Ei minulla ole haluja olla työtön, mutten myöskään tule koskaan tekemään työtä palkatta. Minä ainakin olen ilmoittanut etten tee talkoita kun on tarjottu kuntouttavaa yms palkatonta Auschwitzi toimintaa. Ei ole se jälkeen edes tarjottu enkä ole saanut karensseja.
Ja sellaista et tulee saamaan, eli toisin sanoen aiot olla vaikka vuosia muiden elätettävänä? Huh huh mikä asenne. Jokaiselle tekisi ihan hyvää päästä näkemään uusia asioita ja vaikka neljä tuntia viikossa tehdä jotain mielekästä, kuten vaikka viedä pyörätuolivanhuksia puistoon. Vääränlaista ylpeyttä tuollainen. Kiva cv, en ole tehnyt yhtään mitään työttömyysaikanani.
Kukaan ei ole edes vaatimassa mitään palkatonta työtä 24/7 vaan kyse on aktivoinnista ja pienestä panoksesta, ja vastineesta saamilleen muiden rahoille.
Suomi on noussut sodista juuri sillä, että jokainen on kantanut kortensa kekoon. Muutama tunti viikossa ei ole mitään orjuutta, saahan siitä tukina hyvät rahat ja on katto pään päällä. Tuntipalkka on aika muhkea. Oletko ajatellut tätä?
Mikäs se Riikkulin työkokemus olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinä kyllä olen työtön siksi ettei kiinnosta. Tehkää te vaan kun kerran tykkäätte. Enkä minä ihmettele yhtään mitään, ei vähempää voisi sun tai kenenkään muunkaan empatiat kiinnostella. 😂
Ja kusipääkin toki olen. Halautko todella kusipään vanhainkotiin hoitamaan sairaita vanhempiasi? Tai lastasi päiväkotiin? Ilmoita ihmeessä missä ovat, pistäydyn mielelläni tekemässä muutaman tunnin ihqn vapaaehtoisesti! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei työstä saisi palkkaa? Kuka hullu nyt työttömyyskorvauksella menisi töihin. Jos on töitä niin niistä kuuluu maksaa palkkaa.
Jos sinä saat täysin ilmaista rahaa, mikä ei sinulle kuulu, niin sen eteen voi ihan hyvin tehdä jotain. Millä oikeudella lojut muiden elättinä? Luovu sitten tuista!
Sairaatkin joutuvat kuntouttavassa tekemään ihan selvää palkatonta työtä, joten työntekoon kykenevät ovat siihen myös velvollisia.
Luovun välittömästi kun hoidetaan työsopimus kuntoon! Ei minulla ole haluja olla työtön, mutten myöskään tule koskaan tekemään työtä palkatta. Minä ainakin olen ilmoittanut etten tee talkoita kun on tarjottu kuntouttavaa yms palkatonta Auschwitzi toimintaa. Ei ole se jälkeen edes tarjottu enkä ole saanut karensseja.
Ja sellaista et tulee saamaan, eli toisin sanoen aiot olla vaikka vuosia muiden elätettävänä? Huh huh mikä asenne. Jokaiselle tekisi ihan hyvää päästä näkemään uusia asioita ja vaikka neljä tuntia viikossa tehdä jotain mielekästä, kuten vaikka viedä pyörätuolivanhuksia puistoon. Vääränlaista ylpeyttä tuollainen. Kiva cv, en ole tehnyt yhtään mitään työttömyysaikanani.
Kukaan ei ole edes vaatimassa mitään palkatonta työtä 24/7 vaan kyse on aktivoinnista ja pienestä panoksesta, ja vastineesta saamilleen muiden rahoille.
Suomi on noussut sodista juuri sillä, että jokainen on kantanut kortensa kekoon. Muutama tunti viikossa ei ole mitään orjuutta, saahan siitä tukina hyvät rahat ja on katto pään päällä. Tuntipalkka on aika muhkea. Oletko ajatellut tätä?
Vaikka loppuikäni jos palkallista työtä en löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kusipääkin toki olen. Halautko todella kusipään vanhainkotiin hoitamaan sairaita vanhempiasi? Tai lastasi päiväkotiin? Ilmoita ihmeessä missä ovat, pistäydyn mielelläni tekemässä muutaman tunnin ihqn vapaaehtoisesti! :)
Eiku nä haluan et sulta otetaan kaikki yhteiskunnan tuet pois. Sit saat tehdä ihan mitä tykkäät. Vaikka kuolla nälkään. Ei tulis varmaan hautajaisiin paljoa tyyppejä.
Pas kahousuja Persut on. Kerää äänet ja tekee ihan muuta
Vierailija kirjoitti:
Maisterin koulutus, Mc Donald's -ravintolan vuoropäällikkö ja kouluttaja, kotiäitinä pienten lasten kanssa, yliopiston opettaja ja tutkija, poliittiset työt.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalla naisella on sairas apulainen.
Valehoitajia, valelääkäreitä, ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä etten tarvitse kiitos yhtään enempää mielekästä tekemistä enkä aktivointia, en nytkään käy kotona kun lähinä nukkumassa. On sen verran paljon harrastuksia ja sosiaalista elämää että ei tässä jouda ilmaiseksi viihdyttää kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisterin koulutus, Mc Donald's -ravintolan vuoropäällikkö ja kouluttaja, kotiäitinä pienten lasten kanssa, yliopiston opettaja ja tutkija, poliittiset työt.
Yritä uudestaan. Minkä tutkija muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson tällaisen toiminnan omanlaisekseen varastamiseksi. Koko ihmisikä käsi ojossa muiden lompakolla. Mutta kai tuollaiseen turtuu, eikä ole halujakaan herätä aamulla aikaisin, kun saa vaan lojua ja rahat tulee tilille.
Työttömät voisivat alkaa siivoamaan, kaupan kassoiksi ja ravintolassa voisivat työskennellä ruokapalkalla.