Purran erityisavustaja: Työttömät pakkotöihin työttömyyskorvausta vastaan
Tulihan se sieltä:
Kommentit (1011)
Sepä hyvä. Irtisanominen helpottuu ja voimme ottaa duunarin pakkotyöhön samaan hommaan maksamatta itse palkkaa. Erinomainen bisnes ! Suami nousuun ! H E I L ! Kyllä veli Persu osaa <3
Vierailija kirjoitti:
Voi myös jättää osan siivoamatta.
Minä olen hidas ehdin siivota 8 h aikana yhden lavuaarin vedellä.
Sanoo vain esimiehelle, että juu kaikki on siivottu.
Kun ei saa alisuoriutua.
Vierailija kirjoitti:
Sepä hyvä. Irtisanominen helpottuu ja voimme ottaa duunarin pakkotyöhön samaan hommaan maksamatta itse palkkaa. Erinomainen bisnes ! Suami nousuun ! H E I L ! Kyllä veli Persu osaa <3
Veikkaan, että aika moni muuttaa ulkomaille mikä on hyvä, kun Venäjä on naapurina.
Persut ne haluaa kovasti Neuvostoliiton Suomeen
No kyllähän tuossa kaikenlaista voi sattua.
Haluaisiko tämä ehdottaja että hänen lastaan menisi päiväkotiin hoitamaan joku sinne 500 eurolla pakotettu tai avustamaan äitiään vanhusten palvelukeskukseen?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko tämä ehdottaja että hänen lastaan menisi päiväkotiin hoitamaan joku sinne 500 eurolla pakotettu tai avustamaan äitiään vanhusten palvelukeskukseen?
Minulla on jalka sellaisessa kunnossa, että en pysty juoksemaan taaperoiden perässä, mutta laitan silmät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän siihen tilalle välttämättä yhtään sen parempi tule kuin edellinenkäån.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jalka sellaisessa kunnossa, että en pysty juoksemaan taaperoiden perässä, mutta laitan silmät kiinni.
Kompastun ja pudotan taaperon lattialle.
Kompastun ja pudotan arvokkaan lampun lattialle.
Kompastun ja ajan koneella päin arvokasta vitriiniä.
Kompastun ja laimentamaton kloori valuu parketille.
Vierailija kirjoitti:
Voin istua vanhuksen huoneessa ja lukea vauvapalstaa.
Töitä tehdään sen mukaan mitä palkkaa maksetaan. Jos maksetaan vähän niin silloin tehdään myöskin töitä vähän. Pienipalkkaiset, älkää raatako itteenne hengiltä.
Kompastun ja kaikki kahvit lentävät asiakirjojen päälle.
Kompastun ja kaikki salaiset asiakirjat levähtää kaikkien nähtäväksi.
Kompastun ja pudotan vanhuksen lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Persut ne haluaa kovasti Neuvostoliiton Suomeen
kommunismiahan ne ihailevatkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on se, että näitten ehdottelijat pitävät itseään korvaamattomina ja immuuneina kyykytykselle.
Kyllä! Luin ketjun ja olen tyrmistynyt osan typeryydestä. Toisaalta, nyt ymmärrän millaisia ovat kok ja pers äänestäjät.
Jokainen jolla on järki päässä ymmärtää, ettei ilmaistyön teettäminen ole hyvä juttu kenellekään, ei edes vakituisille työntekijöille. Lopulta, ajan kuluessa ei ole muuta kuin ilmaisia työntekijöitä.
Niin ja veronmaksajat maksaa niiden palkan. Kukahan siinä voittaa?
Miksi nykyhallitus on näin sekopäinen? Onko kaikkeen vastaus pakko sitä ja tätä? Kuulostaa tyylin 10-vuotiaan tason ihmisten ajatuksen juoksulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minne? Määrääkö hallitus työnantajalle sanktion, jos ei suostu ottamaan?
Kyllä julkiselta puolelta aina tehtävää löytyy. Jos ei muuta niin roskien siivoamista ja vanhusten ulkoilutusta.
Okei, kiva. Voisin maanantaina aloittaa siellä sitten palkkatyössä :)
Eli olisi olemassa jatkuva ilmaistyön reservi, josta sitten lähetettäisiin ihmisiä tekemään töitä palkatta. Tämä ei kuitenkaan olisi pakkotyötä, koska joku systeemiä kannattava on päättänyt, ettei se ole sitä.
Voin kuvitella, miten monessa paikassa hykerreltäisiin tyytyväisenä, jos tällainen riistojärjestelmä tulisi käytäntöön. Työt tulee tehtyä, mutta palkan voi jättää maksamatta. Moni työnantaja ei sen jälkeen enää tavallisia työntekijöitä haluaisikaan.
Mikä siinä on näitten talikoitten vaikea oikein ymmärtää? Työttymyyskorvaus ei ole palkkaan verrattavaa tuloa. Jos mihin pitäisi alkaa kiinnittämään huomiota on palkkaetuutta nauttivat lorvijat työpaikoilla. Tälläkään ruudinkeksijän ulostulolla ole mitään muuta takana kuin rasistinen viha työttömiä ja vähävaraisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompastun ja pudotan taaperon lattialle.
Kompastun ja pudotan arvokkaan lampun lattialle.
Kompastun ja ajan koneella päin arvokasta vitriiniä.
Kompastun ja laimentamaton kloori valuu parketille.
no kaikkea voi sattua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin istua vanhuksen huoneessa ja lukea vauvapalstaa.
Välillä nappaa parhaat pillerit dosetista ja pois lähtiessä taskuun sujahtaa parhaat rikkaudet
Voi myös jättää osan siivoamatta.
Minä olen hidas ehdin siivota 8 h aikana yhden lavuaarin vedellä.