Purran erityisavustaja: Työttömät pakkotöihin työttömyyskorvausta vastaan
Tulihan se sieltä:
Kommentit (1011)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei työstä saisi palkkaa? Kuka hullu nyt työttömyyskorvauksella menisi töihin. Jos on töitä niin niistä kuuluu maksaa palkkaa.
Fiksummat nämä asiat päättävät. Sinä teet työt.
Jep, siivoan sairaalassa pelkällä vedellä. Ja teen kuivasiivousta.
Kädet ei kestä pesuaineita edes hanskojen kanssa. Ongelma siirtyy siis potilaille.
Esimies voi sanoa, että pitää siivota näillä pesuainella, mutta minä siivoan pelkällä vedellä.
Minä pyyhin parkettilattian kloorilla. Koska minä haluan!
Työttömät saatanat ovat tämän maan syöpä
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin pyyhkiä toimiston pöydät vessanpytyssä uitetulla likaisella pyyhkeellä. Koska minä voin!
Hei kiva kun tulit sairaalan potilaaksi. Valitettavasti meillä on vain noita lyhyitä mieslääkäreitä ja vesisiivous.
Perussuomalaista, työn teettäjää suosimaa työllisyystointa tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin pyyhkiä toimiston pöydät vessanpytyssä uitetulla likaisella pyyhkeellä. Koska minä voin!
Oma suosikki on paskantaa uimahallissa ja vesistöissä koska mä voin. Joskus olen saanut pienen epidemian aikaan ja tollot vaan ihmettelee mistä se tuli. Tulee hyvä mieli kun saa kiusata muita.
Anoppi aina sanoo, että jokainen siivoaa omalla tavallaan. Esimies voi sanoa, että siivotaan näillä pesuaineilla, mutta minä siivoan pelkällä vedellä.
Esimiehellä on oma tyyli siivota ja minulla oma.
Ajattelin kaataa kahvit toimistojen tietokoneiden näppiksille. Koska minä haluan!
Vierailija kirjoitti:
Miksei työstä saisi palkkaa? Kuka hullu nyt työttömyyskorvauksella menisi töihin. Jos on töitä niin niistä kuuluu maksaa palkkaa.
Itse olen aina sanonut, että jos yrityksellä on töitä joita minun pitäisi tulla työttömänä tekemään kuin vakituinen kokoaikainen, pitää yrityksen maksaa myös tessin mukaista palkkaa. Työttömän työkokeilun ei myöskään tarvitse kestää kuukautta, vaan siihen riittää kaksi viikkoa. (Joku nillittää sossuloiseksi kuitenkin, olen kyllä töissä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma suosikki on paskantaa uimahallissa ja vesistöissä koska mä voin. Joskus olen saanut pienen epidemian aikaan ja tollot vaan ihmettelee mistä se tuli. Tulee hyvä mieli kun saa kiusata muita.
Kaivoon paskannut on myös hyvä jäynä mökkeilijöille. Saavat öykkäri mökin omistajat maistaa paskaa.
No, en kyllä pese millään pesuaineilla, jos työnantajalla ei ole rahaa palkkaakaan maksaa, silloin säästetään myös pesuaineissa.
Vastustuskyky kaikilla paranee.
Ajattelin varastaa työpaikan mainoskynät. Koska olen köyhä!
Vierailija kirjoitti:
No, en kyllä pese millään pesuaineilla, jos työnantajalla ei ole rahaa palkkaakaan maksaa, silloin säästetään myös pesuaineissa.
Hoitokodissa voi jollain olla mrsa bakteeri. Laitan hanskat ja pesen pelkällä vedellä, jos ei ole rahaa kerran tes-palkkaakaan maksaa.
Mistäs se pakkotyökään sitten löytyisi ? Tokeroteitäkö jälleen tehtäisiin vai piikkilankaa punottaisiin ja keskitysletrejä köyhille rakennettaisiin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitokodissa voi jollain olla mrsa bakteeri. Laitan hanskat ja pesen pelkällä vedellä, jos ei ole rahaa kerran tes-palkkaakaan maksaa.
Aivastan hoivakodissa! Lentsu tarttuu, oho!
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se pakkotyökään sitten löytyisi ? Tokeroteitäkö jälleen tehtäisiin vai piikkilankaa punottaisiin ja keskitysletrejä köyhille rakennettaisiin ?
100 euron lasku asiakkaalle onkin yhtäkkiä miljoonan euron lasku. Oho! Siirsin pilkkua järjestelmässä vähån liikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, omainen tuli vauvan kanssa katsomaan vanhusta ja vauvaan tarttui mrsa bakteeri.
Oho
Ajattelin varastaa Alkosta viinapullon! On niin kova jano!
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko peiliisi? Siellä ei näy mitään muuta kuin sisäinen pahuus ja tyhjyys.
Alkaisin tehdä aktiivista sbotointia. Koirankakkalähetystä eduskuntaan joka päivä jne. Kyllä neuvokas keinot keksii.