Mitä hampaillesi kuuluu ?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa hyvää: viime hammastarkastuksessa ei ollut paikattavia reikiä. Hoidan hampaitani hyvin.
Reikiintyminen tulee myös sisältä. Ottakaa tämäkin puoli huomioon.
On otettu: hampaistani otettiin röntgenkuvat tuolloin tarkastuksessa. Kuten aina. Hyvää kesää sinullekin!
Kai ihan hyvää, juuri pinnoitettiin .Ovat nyt valkoiset, maksoi 4100 e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa hyvää: viime hammastarkastuksessa ei ollut paikattavia reikiä. Hoidan hampaitani hyvin.
On otettu: hampaistani otettiin röntgenkuvat tuolloin tarkastuksessa. Kuten aina. Hyvää kesää sinullekin!
Anteeksi, en tarkoittanut sinuun kohdistaa. Tämä oli kaikille tiedoksi koska syyttävät helposti että ei hoida itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikkakunta sekä hinta kuville?
Hollywood kelpoiset. Eli täysin feikit ja niin valkoiset et niitä haukutaan rasseiksi
Vierailija kirjoitti:
Hyvää. Tammikuussa olin suuhygienistille ja maaliskuussa tehtiin vielä sooda puhdistus, elokuussa hammaslääkärin tarkastus. Pesen sähköhammasharjalla aamuin illoin ja illalla lisäksi lankaus tai tikutus. Tv. rouva 54v.
Lankaatko joka päivä? Tikutus - siis tikulla vai hammasväliharjalla?
Täydennystä on aikomus tänä kesänä jahka kärsii mennä.