Mitä hampaillesi kuuluu ?
Kommentit (27)
Kunnossa, työpaikka maksaa hammaslääkärin ja hoitajan yksityisellä 700€/v
Itse asiassa hyvää: viime hammastarkastuksessa ei ollut paikattavia reikiä. Hoidan hampaitani hyvin.
Tuollahan ne mennä jolkottaa... 🦷🦷🦷
Huonoa. Varmaan vaihdetaan tekareihin nelikymppisenä.
Pari viikkoa sitten kulmahammas lohkesi. Maksoi 125 kun korjattiin.
Hampaat hajoavat suuhun. Ja muutenkin ne ovat olleet vähän vinksin vonksin. Vuoden aikana ollut kolme isoa lohkeamaa, joista yksi on vielä korjaamatta. Hammaslääkäri suositteli implantteja, mutta tällä hetkellä ei ole varaa, kun vaimo ramppaa yhtenään hammaslääkärissä.
Hyvää paitsi muutaman tonnin lasku.
Kiitos, ihan hyvää niille kuuluu tällä erää. Hoidan nyt huolellisesti, niin jospa hyvä tilanne olisi pysyvä.
Huonoa. Rumanväriset ja puren aina hajalle, vaikka kuinka harjaan ja lankaan kaksi kertaa päivässä.
Hyvää. Tammikuussa olin suuhygienistille ja maaliskuussa tehtiin vielä sooda puhdistus, elokuussa hammaslääkärin tarkastus. Pesen sähköhammasharjalla aamuin illoin ja illalla lisäksi lankaus tai tikutus. Tv. rouva 54v.
Hyvää kuuluu ja aina vain parempaa kuuluu jos saisi niitä aikoja kun varailee. Olisi myös hyvä jos niitä ei vain peruta ja ilmoiteta että varaa itse uusi aika.
Aloittajalle tiedoksi että älä pelottele ketään noilla, opiskele noita asioita ja ymmärrä mikä on prosessia.
Kyllä se siitä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu. Pesen kahdesti päivässä sähköhammasharjalla ja lankaan illalla. Kävin just hammaskivenpoistossa. Mulla on silta ja implantti ja niiden ansiosta hammaskiveä kertyy jonkin verran lankaamisesta huolimatta.
Sitä kertyy kaikesta huolimatta kun kertyy. Ei ole sidoksissa hampaiden hoitoon sinänsä. Pelottelevat.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa hyvää: viime hammastarkastuksessa ei ollut paikattavia reikiä. Hoidan hampaitani hyvin.
Reikiintyminen tulee myös sisältä. Ottakaa tämäkin puoli huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää paitsi muutaman tonnin lasku.
Terveydestä ja hyvinvoinnista maksaakin mielellään. Elämää on kivempi elää näin.
Hyvää kuuluu. Pesen kahdesti päivässä sähköhammasharjalla ja lankaan illalla. Kävin just hammaskivenpoistossa. Mulla on silta ja implantti ja niiden ansiosta hammaskiveä kertyy jonkin verran lankaamisesta huolimatta.