Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistuneet lahjakortit

Vierailija
18.06.2025 |

Sain joululahjaksi lahjakortin alusasuliikkeeseen, jossa en ollut asioinut aikaisemmin. Oon käynyt siellä monta kertaa sovittelemassa, mutta mitään oman maun mukaista, sopivan kokoista ei ole löytynyt. Eka kerta ikinä kun lähden alusasukaupasta tyhjin käsin, yleensä on päinvastainen ongelma.

Onneksi lahjakortti on voimassa vuoden, voin odottaa vielä syysmallistot. Mutta harmittaa. Lahjan antajakin on pari kertaa kysynyt, että mitä kortilla hankit. Jos olisi mahdollista, vaihtaisin kortin rahaksi ja ostaisin hepenet jostain tutusta liikkeestä, missä muutenkin asioin.

Ja nyt keväällä, toukokuun puolivälissä, sain ihanan lahjakortin jalkahoitoon, kun olin läheiselle kertonut, että haluaisin laitattaa jalat kesäksi kauniiseen kesäkuntoon ja kynsilakkaa yms. Ja kun yritän varata aikaa tästä liikkeestä, ovat seuraavat vapaat ajat vasta elokuun lopulla?! No ei tullut kesäjalkoja siitä yrityksestä.

Ärsyttää molemmat.

Jos ostat lahjakorttia, osta se mielellään liikkeeseen, jossa tiedät läheisesi muutenkin asioivan. Jos kyseessä on joku aikatauluun sidottu juttu kuten kesäjalat, kysy ostosta tehdessä, onko lähiviikoille hyvin aikoja!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän ap:n harmin. Sain itse pienen vauvan äitinä sukulaiselta lahjakortin. Saatesanat oli että meinattiin ensin antaa rahaa mut sit itse hemmotteluhoidossa ajattelin että tämä olisi kivaa, joten sain siis lahjakortin kauneushoitolaan. Lahjakortin arvo oli sellainen, ettei sillä olisi saanut juuri mitään eli omaa rahaa olisi pitänyt laittaa lisäksi saadakseni jonkun hemmotteluhoidon joita en muutenkaan harrasta. Lisäksi en saanut vauvaa hoitoon kenellekään että olisin päässyt siihen kirottuun day spahan toiseen kaupunkiin. Kun lahjakortti uhkasi vanhentua, annoin sen kaverille joka otti sillä jonkun päänahkahieronnan ja kehui, kuinka rentouttavaa oli. 

Hemmottelulahjakortti hormonihuuruiselle vauvan äidille on kyllä huonoin ikinä. Olen itsekin saanut sellaisen. Käyttämättä jäi. Muutenkin koen kauneushoitolalahjakortit loukkaavina: näytät niin kurjalta, että tee i

Outoa ajattelua. En koe lahjakortin millään tavalla viittaavan siihen että näyttäisi kurjalta. Ja luulis kiireisen äidin sitä hemmottelua juuri kaipaavan. Eikö lasta voi jättää muka isälle edes hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi