Epäonnistuneet lahjakortit
Sain joululahjaksi lahjakortin alusasuliikkeeseen, jossa en ollut asioinut aikaisemmin. Oon käynyt siellä monta kertaa sovittelemassa, mutta mitään oman maun mukaista, sopivan kokoista ei ole löytynyt. Eka kerta ikinä kun lähden alusasukaupasta tyhjin käsin, yleensä on päinvastainen ongelma.
Onneksi lahjakortti on voimassa vuoden, voin odottaa vielä syysmallistot. Mutta harmittaa. Lahjan antajakin on pari kertaa kysynyt, että mitä kortilla hankit. Jos olisi mahdollista, vaihtaisin kortin rahaksi ja ostaisin hepenet jostain tutusta liikkeestä, missä muutenkin asioin.
Ja nyt keväällä, toukokuun puolivälissä, sain ihanan lahjakortin jalkahoitoon, kun olin läheiselle kertonut, että haluaisin laitattaa jalat kesäksi kauniiseen kesäkuntoon ja kynsilakkaa yms. Ja kun yritän varata aikaa tästä liikkeestä, ovat seuraavat vapaat ajat vasta elokuun lopulla?! No ei tullut kesäjalkoja siitä yrityksestä.
Ärsyttää molemmat.
Jos ostat lahjakorttia, osta se mielellään liikkeeseen, jossa tiedät läheisesi muutenkin asioivan. Jos kyseessä on joku aikatauluun sidottu juttu kuten kesäjalat, kysy ostosta tehdessä, onko lähiviikoille hyvin aikoja!
Kommentit (41)
Voi hyvät hyssykät sentään että nykyajan ihmiset kehtaa valittaa kun saa lahjakortteja! Ennen vanhaan saatiin postikortti jos sitäkään. Häpeä!
Mä ymmärrän ap:n harmin. Sain itse pienen vauvan äitinä sukulaiselta lahjakortin. Saatesanat oli että meinattiin ensin antaa rahaa mut sit itse hemmotteluhoidossa ajattelin että tämä olisi kivaa, joten sain siis lahjakortin kauneushoitolaan. Lahjakortin arvo oli sellainen, ettei sillä olisi saanut juuri mitään eli omaa rahaa olisi pitänyt laittaa lisäksi saadakseni jonkun hemmotteluhoidon joita en muutenkaan harrasta. Lisäksi en saanut vauvaa hoitoon kenellekään että olisin päässyt siihen kirottuun day spahan toiseen kaupunkiin. Kun lahjakortti uhkasi vanhentua, annoin sen kaverille joka otti sillä jonkun päänahkahieronnan ja kehui, kuinka rentouttavaa oli.
Sovittamassa alusasuja?? Jopa on liike jos ei löydy peruspöksyjä, yöpaitaa. Miten ihmeellisiä alusasuja oikein pidät?
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän ap:n harmin. Sain itse pienen vauvan äitinä sukulaiselta lahjakortin. Saatesanat oli että meinattiin ensin antaa rahaa mut sit itse hemmotteluhoidossa ajattelin että tämä olisi kivaa, joten sain siis lahjakortin kauneushoitolaan. Lahjakortin arvo oli sellainen, ettei sillä olisi saanut juuri mitään eli omaa rahaa olisi pitänyt laittaa lisäksi saadakseni jonkun hemmotteluhoidon joita en muutenkaan harrasta. Lisäksi en saanut vauvaa hoitoon kenellekään että olisin päässyt siihen kirottuun day spahan toiseen kaupunkiin. Kun lahjakortti uhkasi vanhentua, annoin sen kaverille joka otti sillä jonkun päänahkahieronnan ja kehui, kuinka rentouttavaa oli.
Hemmottelulahjakortti hormonihuuruiselle vauvan äidille on kyllä huonoin ikinä. Olen itsekin saanut sellaisen. Käyttämättä jäi. Muutenkin koen kauneushoitolalahjakortit loukkaavina: näytät niin kurjalta, että tee itsellesi jotain.
Me saatiin isovanhemmilta pojalle lahjakortti parturiin.
Niitä pelotti, kun pojalla oli liian pitkä tukka 😁
Lahjakortteja jää käyttämättä vuosittain miljoonalla eurolla. Usein ajatellaan, että se on helppo lahja. Onkin helppo, jos tuntee lahjan saajan esim tietää, että saaja käy juuri siinä kauneushoitolassa tai hierojalla. Koskaan ei pidä ostaa vain jotain lahjakorttia. Joku s-ryhmä kortti on tosin kaikille tervetullut. Se on hyvä vaikka olisi vain 20e arvoinen.
Miehelle lahjakortti naisten alusasuliikeeseen :D
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyytänyt kaveria pitämään vauvaa sen aikaa, kun itse olisit mennyt päähierontaan? Ihan älytöntä tehdä elämästä noin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmottelulahjakortti hormonihuuruiselle vauvan äidille on kyllä huonoin ikinä. Olen itsekin saanut sellaisen. Käyttämättä jäi. Muutenkin koen kauneushoitolalahjakortit loukkaavina: näytät niin kurjalta, että tee i
🙄 voisikohan jollain lahjakortilla tehdä tuolle sun asenteelle jotain, kun pitää väen väkisin saada vetää herneet nenään?
On kyllä ihmisillä murheet, täytyy sanoa. Ihania lahjoja olette saaneet mutta jos mitään mieluista ei niillä löydy, niin peilissä on kyllä se vika.
Jos haluaa antaa lahjakortin niin kannattaa antaa ihan vaan S-ryhmän lahjakortti. Se on voimassa 2 vuotta ja sillä voi ostaa ihan vaan vaikka ruokaa ja vessapaperia Prismasta kuten olen itsekin rahapulassa tehnyt. Tuo on oikeasti hyvä lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyytänyt kaveria pitämään vauvaa sen aikaa, kun itse olisit mennyt päähierontaan? Ihan älytöntä tehdä elämästä noin vaikeaa.
Lahjakortti toisen kaupungin liikkeeseen, omaa rahaa olisi pitänyt lisätä eli oli varmaan 20 euron arvoinen ja matkakin sinne maksaa. Todella ajattelematon lahja.
Vähän sellaisia first world problems mammoilla.
S-ryhmän lahjakortti. Voi ostaa vaikka ruokaa jollei muuta keksi ja vaikkei siellä muuten asioisikaan.
Joskus annettiin lapsen luokanvalvojalle lahjakortti. Piti olla välttämättä Stockan lahjakortti. S-ryhmästä olisi saanut samat tavarat mutta halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmottelulahjakortti hormonihuuruiselle vauvan äidille on kyllä huonoin ikinä. Olen itsekin saanut sellaisen. Käyttämättä jäi. Muutenkin koen kauneushoitolalahjakor
EIhän kirjoittaja vetänyt herneitä nenään vaan hän kertoi, että harmitti. Varmaan harmitti myös lahjan antajan puolesta, kun tällä oli ollut tarkoitus ilahduttaa ja hyöty menikin toiselle.
En tiedä, mihin liikkeeseen ap:n lahjakortti on tai missä ap. asuu, mutta ainakin osa liikkeistä myös tilaa asiakkaille asiakkaiden toivomia tuotteita, joita liikkeessä ei ole kunhan liikkeessä on kyseistä merkkiä myynnissä ja liikkeellä on jotain sopimuksia. Onko ap. tiedustellut tätä mahdollisuutta? Kai liikkeessä on myynnissä jotain ihan perusmustaa tai muuta väriä olevaa ihan perusmallia arkikäyttöön? Ehkä tällaisen ap. voisi lahjakortilla ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakort
Ehkä hän antoi itse saamansa lahjakortin eteenpäin sinulle.
Pitää todellakin tuntea lahjan saaja. Itse en haluaisi ikinä saada lahjakorttia mihinkään kauneushoitolaan tai jalkahoitolaan. Olisi ällö lahja. En halua, että kukaan hiplaa jalkojani tai naamaani. Ällöttää kaikki jalkasienet, syylät ja tarttuvat ihosairaudet. Meikkaajat meikkaavat kaikki asiakkaansa samoilla meikeillä ja sama ripsiväri tungetaan silmästä silmään. Siinä tarttuvat kaikki pöpöt. Simän limakalvoilla voi olla vaikka mitä sairauksia.
Tiedän taas ihmisiä, jotka rakastavat tuollaisia juttuja. Oma mieheni pitäisi 100% varmuudella jalkahoidosta. Eli ei ole myöskään sukupuolisidonnaista tuo, että mistä naiset tykkäävät ja mistä miehet tykkäävät. Ottaisin itse naisena mieluummin vaikka Bilteman lahjakortin kuin jonkun kauneushoitolan.
Tyttäreni sai tapahtumalahjakortin, joka piti käyttää vuoden sisällä. Koko vuoden aikana ei ollut yhtään tapahtumaa, johon tytär olisi voinut osallistua. Jos joku tapahtuma olikin hänen ikäisilleen suunnattu, ja häntä yhtään kiinnostava, se oli joko ajankohdaltaan tai sijainniltaan sellainen, että ei mitään mahdollisuutta osallistua.
Oletpa vaikea ihminen.