Siis miksi jotkut eivät tykkää käydä ravintoloissa syömässä tai kahviloissa?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei tykkää käydä ulkona syömässä, koska hänellä on hankala allergia eikä uskalla luottaa siihen, että keittiössä osataan olla riittävän tarkkoina ohjeiden noudattamisessa.
Minulla on sama juttu. Mielelläni olisin toisten mukana, mutta joisin suunnilleen vettä tai teetä. Ei sille voi mitään, että syön mieluiten omia turvallisia ruokiani. Minulle kyläily on tuskaa siksi, että pahimmassa tapauksessa toinen on tehnyt jotain ns allergiaruokaa itse ja ymmärtänyt allergiani väärin. Siinä saa sitten pelko persiissä syödä vasten tahtoaan tarjottua, ettei loukkaa toisen tunteita. Olisi kiva, jos ihmiset uskoisivat että olen mieluummin syömättä muiden tekemiä juuri allergioiden vuoksi. Minulle seura on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät odotusajat, jonotus, tuote usein täysin ala-arvoinen, ympäristö kaikkea muuta kuin viihtyisä ja hinta hirveän kallis.
Jonotus ja tuote? Puhutko sä jostain mäkkäristä? Tässä oli kyse ravintoloista.
Ihan kuule kahviloista ja ravintoloista kuten kysymys kuului. Suomessa on aika hirveitäkin ravintoloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa käyminen on täysin järjetöntä touhua. Mieluummin sitä juo kahvia kotona.
Etkö halua ikinä nähdä ystäviäsi?
Ystäviä tavataan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ai että miten mukava on ottaa autoluukulla ja ajaa johonkin parkkiksen syrjimpään nurkkaan mutustamaan hampurilaista
🤮🤮
Itsetehty parempaa, paremmista raaka-aineista ym.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin wolttaan kotiin. Haluan katsoa suoratoistoa samalla kun syön.
Minäkin tykkään katsella suorotoistoa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa käyminen on täysin järjetöntä touhua. Mieluummin sitä juo kahvia kotona.
Minä tapaan aikuista poikastani ja miniääni kahvilassa. Sinä saat juoda kahvisi kotona mutta anna meidän muiden kahvitella ja syödä ulkona, jooko. Kahvilakulttuuri on kuitenkin olennainen osa sosiaalista kanssakäymistä.
En viitsi enää sponsoroida konkka suomea. Kotona tehty on paljon parempi
Vierailija kirjoitti:
Itsetehty parempaa, paremmista raaka-aineista ym.
Ja tietää mitä syö. Monista ravintoloista on tullut huolestuttavia uutisia hygienian tasosta. Ei oikein herätä ruokahalua.
Mihinkä viimeaikaiseen keskusteluun sinä Ap viittaat, kun aloitat keskustelun sanalla siis? Muuten tuossa avauksessasi ole päätä eikä häntää.
Jotkut viihtyy kotona, haluaa tavata ystäviäänkin vain kotona. Toiset tykkää kahviloista ja ravintoloista. Minä voin tavata kotona viihtyviä kotona ja ravintolassa viihtyviä ravintolassa. Tykkään itse kahviloista ja ravintoloista, enkä ryhtyisi parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka mielestä kahvit on parempi juoda kotona, mutta muissa ihmissuhteissa en näe tätä ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö halua ikinä nähdä ystäviäsi?
Ystäviä voi kutsua kotiin kahville.
Tykkään syödä ja juoda rauhassa ilman muita ihmisiä ja hälinää ympärillä. Kesäisin torikahvilat ja terassit on ihan ok kun ulkona väljempää.
Kovasti tykkäisin mutta työttömällä ei ole varaa. Sitte vaan puistoon ja eväät mukaan. Talvella ostariin.
Melu. Kahviloissa soi musiikki yhtä kovaa kuin yökerhoissa ja sitten ihmiset joutuu huutamaan sen yli. Moni myös tulee kahvilaan, istuu alas juomansa kanssa, ja aloittaa samantien KOVAÄÄNISEN puhelun puhelimella kaverilleen noin tunnin ajaksi.
En käy (Suomessa) kahviloissa koska hinnat liian kalliit.
Asia vähän harmittaa, mutta en halua maksaa nykyistä hintoja, kahvi kakkupala maksavat paljon, ja alkaa miettiä miten rahan voisi käyttää fiksummin vaikka perusruuan tekemiseen.
Ulkomaill sen sijaan käyn mielelläni kahviloissa, jo esim. Ruotsissa hinnat edullisemmat, puhumattakaan esim. Puolasta missä erikoiskahvi n. 2,5e ja iso(!) kakkupala n.2e.
Korkeat hinnat,hälinä,likaiset pöydät kun henkilökunta ei ehdi pyyhkiä joka asiakkaan välissä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ei yleensä tykkää käydä
No kyllä kaikilla on varaa käydä ravintolassa ja kahvilassa ainakin yhden kerran kuukaudessa. Itse varakas enkä käy kummassakaan koska en tykkää käydä. Haluan syödä kotona omassa rauhassa ja juoda kahvini.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelukin on turhaa kun ihan yhtä hyvin voi olla kotona.
Olen nähnyt ravintolan keittiöitä. Ei mitään hohdokasta. Enkä halua maksaa siitä.