Täytin 44 ja tuli joku kriisi, pakko panostaa ulkonäköön
Iski jotenkin täysillä vasten kasvoja se fakta, että vanhenen, ja (vielä) ihan ok ulkonäkö vetelee viimeisiään, iän merkkejä alkanut näkyä kaulalla ja kasvoilla.
Vertailen hirveästi (mielessäni) itseäni muihin ikäisiini, ja myös nuorempiin ja vanhempiin. Yritän somesta löytää itseäni vanhempia hyvännäköisiä naisia, jotta saisin toivoa siitä, että itselläkin olisi vielä ulkonäöllisesti hyviä vuosia edessä.
Olen alkanut kuntoilemaan, meikkaamaan enemmän, ja laitan (föönaan, kiharran) jopa hiuksiani nykyään aamuisin tavallisinakin arkityöpäivinä, enkä vaan harjaa hiuksiani niinkuin aiemmin. Vaatteita sovittelen ja yritän etsiä kivoja asuja.
Ja joo joo, on mulla muutakin elämää ja harrastuksia enkä ole pinnallinen bimbo noin yleisesti, mutta nyt kyllä tunnistan selkeästi, että joku kriisivaihe iski, joka oireilee näin.
Onko muita joille tullut samaa tässä iässä?
Sama täällä.
Puunasin ja pakkeloin tänä aamuna taas tunnin, ennen töihinlähtöä.
Lopputulos on kyllä vaivan väärti, mutta aikaa ja vaivaa tämä "nuorekas hehku" nykyään kyllä vaatii! Ja ei, en silti peittoa enää työpaikan raikkaita ja kauniita kolmekymppisiä, mutta ikäisekseni olen peilikuvaani tyytyväinen. Näin siis meikattuna. Ja oikeasta kulmasta, oikeassa valossa katsottuna...
Oli lohdullista kun katsoin erään 60 v. kauniin ulkomaalaisen mallikaunottaren instaa. On tehnyt nuoresta mallintöitä ja tekee edelleen. Hänellä on mm. hyvin ryppyinen kaula, jota vissiinkän EI oo leikellyrt, ja oli uskaltanut ottaa ja postata kuvan alaviistosta kaulastaan, ihan tarkoituksella, näyttääkseen että hänessäkin ikä näkyy ja kuvakulmat tekee paljon. On silti tosi kaunis vielä, vaikka ryppyjä ja juonteita löytyykin.