Vaatimustaso
Useatkin esittävät parinvalinnassa sellaisia vaatimuksia, ettei näiden vaatimusten täyttäjiä ole monta. Heitä EI RIITÄ jaettavaksi paljon runsaammille vaatijoille. Jos ei nopeasti laske vaatimustasoa, jää ilman.
Ja sitten ihmetteleekin, että mites tässä näin kävikään.
Kommentit (27)
Suoli 24 treffeillä kirjoittelin tumman yh kanssa joka kertoi että seksiseura ei kiinnosta.no pe iltana bongasin sen radalla kun tunnistin kuvasta.no tanssitin sitä illan ja heräsin sen vierestä aamulla.kävin siellä viikoittain illalla tyhjentämässä kassit kun sai kersat maate. Että sellainen taas
Ehkä jos pitää ydinperhe ja jälkeläiset saada aikaan niin on syytä heittää moni vaatimus romukoppaan, siinä haetaan kumppania ja isää tai äitiä jälkeläisille.
Itselläni ei tällaisia suunnitelmia koskaan ole ollut niin ei ole mitään syytä höllätä vaatimustasoa. Miksi ottaisin elämääni miehen joka ei miellytä. En itsekään halua miestä joka tyytyy minuun! Ja niitä olisi tarjolla. Sitä se naisten "suosio" seuranhaussa on; laumoittain miehiä jotka yrittävät aivan kaikkea vaikka toisen massu tai koulutustausta tai nenä tai harrastukset ällöttää. Paremman puutteessa otettaisiin sellainen "ihan siedettävä" nainen, jota voi sitten kohdella tunnetasolla epärehellisesti ja varomattomasti, sehän on siinä vain varalla.
Olen itse paljon mielummin yksin kuin kenen tahansa kanssa ja toivon että moni muukin olisi. Jäisi paljon ikäviä asioita tapahtumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa kuulla mielipiteitä aloitukseni aiheesta, ilman jäämisestä, jos vaatii sellaista, mitä ei riitä kaikille vaatijoille. Ap.
No ei siinä sitten muuta, kuin jää ilman. Monen mielestä on parempi olla sinkkuna kuin parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole itselle sopiva. Niin myös minun mielestäni. Miksi lyödä päätä seinään turhaan huonossa suhteessa, kun voi olla mukavammin sinkkuna?
Olen kanssasi samaa mieltä. Jos ei pysty asettamaan vaatimustasoaan riittävän alas löytääkseen puolison, parempi on pysyä sinkkuna. Ap.
Miksi kenenkään yleensäkään pitäisi asettaa vaatimustasoaan alemmas kuin haluaa? Mitä järkeä olisi alkaa suhteesee
Voi sitä seksiä olla muiden kanssa vaikka ei olisi suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin on kovat vaatimukset. Naisella pitää olla hyvin pesty pillu, jossa reilusti esiin työntyvät pikkuhäppärit ja kohtuullisen kokoinen klitta. Lisäksi halukas nuoltavaksi ja imettäväksi. Antaa pillua, mutta ei halua anneliin. Wow
Oletpa omituinen mies, jos et halua annelia koskaan.
Ap nainen kokee että miesten valintakriteerit olisivat vaatimuksia. Kuinka säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Suoli 24 treffeillä kirjoittelin tumman yh kanssa joka kertoi että seksiseura ei kiinnosta.no pe iltana bongasin sen radalla kun tunnistin kuvasta.no tanssitin sitä illan ja heräsin sen vierestä aamulla.kävin siellä viikoittain illalla tyhjentämässä kassit kun sai kersat maate. Että sellainen taas
La donna è mobile, eli naisten mieli usein muuttuu.
Ei, vaan parempi pysyä.sinkkuna jos ei löydä mieluista puolisoa.