Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tässä elämässä ole mitään järkeä

Vierailija
16.06.2025 |

Työpäivä alkaa kello 7 joka päivä. Matkaan menee julkisilla hieman yli tunti. Bussivuorot menee kuitenkin niin huonosti että on pakko lähteä jo puoli kuudelta että ehdin. Herään siis puoli viisi joka päivä. Nukkumaan pitäisi mennä puoli yhdeksältä (pitäisi olla nytkin jo nukkumassa mutta uni ei tule ja palstalla roikun). Työpäivä loppuu 15.30 ja kotona olen aikaisintaan viideltä. Vapaa-aikaa jää siis korkeintaan kolme ja puoli tuntia! Jos käyn kaupassa töiden jälkeen tai hoidan muita askareita niin ei jää edes sitä. 

Ei tämä ole mitään elämää! En ihan oikeasti ymmärrä miten ihmiset jaksavat tätä paskaa vuodesta toiseen. Oma palkka on niin surkea että mitään ei jää käteen vaikka asun yksiössä ilman autoa. Kaikki illat ja viikonloput menee töistä toipuessa. Elämä valuu hukkaan silmien edessä. Itkettää, en vaan halua elää enää näin. Kokoaikatyön oravanpyörä on täyttä helvettiä

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki töitä lähempää 

Vierailija
2/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinulla menee tunti aamulla heräämisen ja lähdön välissä? Itse olen ovesta ulkona vartti herätyksen jälkeen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa tilanteessa ole mielestäni mitään järkeä käydä töissä. Jos palkasta ei jää mitään säästöön tai työ ei mahdollista sitä että voi toteuttaa itseään vapaa-ajalla niin töissäkäynti on turhaa 

Vierailija
4/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en mene ikinä töihin 

Vierailija
5/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä sinä vätys töihin vaan. Mulla on sentään Kela Gold...

Vierailija
7/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jättäydy työttömäksi niin ongelma on ratkaistu 

Vierailija
8/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ TÖIHIN

Vierailija
9/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne lampaat kyllä tyhmiä :D

Vierailija
10/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma auto

Vierailija
11/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat aatokset täällä. Ei ihmistä ole luotu tekemään 40-tuntista työviikkoa. Tarvitaan nelipäiväinen työviikko ja kuusituntinen työpäivä 

Vierailija
12/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvännäköinen tai edes siedettävännäköinen, niin tule tänne sedän luo.

Rahaa on...

Vierailija
13/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surprise, tätä on elämä.

Sitä rentoutuu kun prosessoi asioita ja huomaa että kohta se elämä onkin ohi. Sitten tulee jo kiire elää oikein kunnolla.

Itsehän rentouduin niin paljon ajatuksissani että lähes järkytyin siitäkin tajunnasta mitä paskaa tämä elämä ihan oikeasti on. Mietin, olenko ollut liian pitkään aivan liian tunnollinen ihminen? Unohdin itsestäni osan matkanvarrella mutta näin se elämä saneleekin ehtoja.

Vierailija
14/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala opiskelemaan jotain mitä rakastat enemmän kuin tuota nykyistä.

Vierailija
15/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Minä teen joka päivä töitä 7-19. Lisäksi viikonloput myös, muuten ei ehdi tehdä! Silloin tällöin ajelen myös lomilla hoitamassa firman asioita  

Vierailija
16/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäydyin vapaaherraksi perinnön turvin  pari vuotta sitten  ja viimeisenä työpäivänä itkin oikeasti ilosta työpaikan parkkipaikalla. Olo oli kuin vapautetulla orjalla kun tajusin etten tee enää ikinä päivääkään töitä. 20 vuotta tuli oravanpyörässä kärsittyä 

Vierailija
17/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puolueita muuten äänestätte köyhät? Olen itsekin tavallaan köyhä, mutta en kuitenkaan vasemmistoa tai oikeistoa äänestä, koska porsastelevat kaikki isot puolueet kuitenkin verorahoilla. Paitsi jotkut pienet puolueet, kuten VL.

Vierailija
18/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Minä teen joka päivä töitä 7-19. Lisäksi viikonloput myös, muuten ei ehdi tehdä! Silloin tällöin ajelen myös lomilla hoitamassa firman asioita  

Miksi ihmeessä suostut tuohon? 

Vierailija
19/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä taas nähdään miksi kannattaa opiskella. Muuten juuttuu paskaduuniin koko elämäksi kuten AP 

Vierailija
20/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista! Herran vuosi 2025 ja joku on niin tyhmä että käy töissä tässä maassa vapaaehtoisesti 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme