Vaatimustaso
Useatkin esittävät parinvalinnassa sellaisia vaatimuksia, ettei näiden vaatimusten täyttäjiä ole monta. Heitä EI RIITÄ jaettavaksi paljon runsaammille vaatijoille. Jos ei nopeasti laske vaatimustasoa, jää ilman.
Ja sitten ihmetteleekin, että mites tässä näin kävikään.
Kommentit (27)
Onneksi tuollaisia naisia on yli puolet, siis outievulvallisia. Muu onkin normaalia seksuaalista kanssakäymistä. ^
Olisi kiinnostavaa kuulla mielipiteitä aloitukseni aiheesta, ilman jäämisestä, jos vaatii sellaista, mitä ei riitä kaikille vaatijoille. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa kuulla mielipiteitä aloitukseni aiheesta, ilman jäämisestä, jos vaatii sellaista, mitä ei riitä kaikille vaatijoille. Ap.
Eli tyhmät ihmiset tunnustaisivat idiotisminsa. Sitähän tuo tarkoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättelysi sisältää enemmän, kuin on pääteltävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättelysi sisältää enemmän, kuin on pääteltävissä.
Ihanaa! Seksipalstalla on myös toinen filosofi 🥰
Vierailija kirjoitti:
No ei siinä sitten muuta, kuin jää ilman. Monen mielestä on parempi olla sinkkuna kuin parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole itselle sopiva. Niin myös minun mielestäni. Miksi lyödä päätä seinään turhaan huonossa suhteessa, kun voi olla mukavammin sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siinä sitten muuta, kuin jää ilman. Monen mielestä on parempi olla sinkkuna kuin parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole itselle sopiva. Niin myös minun mielestäni. Miksi lyödä päätä seinään turhaan huonossa suhteessa, kun voi olla mukavammin sinkkuna?
Voi voi, palstan mukaanhan 99% miehistä tyytyy kumppaniinsa, ja suhde solmitaan ainoastaan säännöllisen seksin vuoksi, jota ei sitten suhteessa jostain kumman syystä saakaan. Ai niin, vaimomatskun pitää olla siveä ja hoitaa omana projektinaan koti ja lapset, työssäkäynnin lisäksi, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. Jos ei pysty asettamaan vaatimustasoaan riittävän alas löytääkseen puolison, parempi on pysyä sinkkuna. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. Jos ei pysty asettamaan vaatimustasoaan riittävän alas löytääkseen puolison, parempi on pysyä sinkkuna. Ap.
Miksi kenenkään yleensäkään pitäisi asettaa vaatimustasoaan alemmas kuin haluaa? Mitä järkeä olisi alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, kenen kanssa ei oikeasti kiinnosta olla? Mielestäni tuo näkökulma on kummallinen, että pitäisi luopua kriteereistä saadakseen vain jonkun.
Ihan sama muissakin asioissa. Jos kaupungissa on vain yksi ravintola, jossa ruoka on pahaa, niin menetkö sinne syömään, kun vaihtoehtona on syödä hyvää ruokaa kotona? Tai oletko väkisin ystävä sellaisen ihmisen kanssa, josta et edes pidä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään yleensäkään pitäisi asettaa vaatimustasoaan alemmas kuin haluaa? Mitä järkeä olisi alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, kenen kanssa ei oikeasti
Sä runkkailet mieluummin kuin panet?? Ehkä se on parempikin niin?
Minulla on vaatimustasona nainen. Siis biologisesti ja henkisesti oikea nainen. Eipä muuta. Onko näillä ehdoilla mahdollisuutta? Olen 43v ja mies.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaatimustasona nainen. Siis biologisesti ja henkisesti oikea nainen. Eipä muuta. Onko näillä ehdoilla mahdollisuutta? Olen 43v ja mies.
Siis. Sulla ei oo kunnon vaatimustasoo. Sä oot luuseri. Sä haluut kenet vaan. Lisäks sun täytyy olla ruma kun ei oo vaatimuksii? Ootsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis. Sulla ei oo kunnon vaatimustasoo. Sä oot luuseri. Sä haluut kenet vaan. Lisäks sun täytyy olla ruma kun ei oo vaatimuksii? Ootsä?
Vaikuttaa siltä, että häväisijä-inttäjä-aggressööri on liikkeellä.
Erosin toistakymmentä vuotta sitten seksittömästä suhteesta, minkä vuoksi jokainen päivä oli kärsimystä. Yritin uutta suhdetta muutaman kerran, mutta seksin määrä hiipui aika pian. Lopulta huomasin, että en tarvitse naista kuin hellin hetkiin ja seksiin, mutta koska juuri ne jäivät uupumaan, niin yksin olo on hyvä vaihtoehto. Laittakoon naiset oman ruokansa ja maksakoon omat laskunsa, minä teen samoin.
Minusta on hassua puhua vaatimustasosta parisuhteen tai seksisuhteen muodostamisessa. Eikö parivalinnan pitäisi olla itselleen sopivan kumppanin löytämistä? Meistä jokainen on erilainen ja kaikkien mieltymykset on erilaiset, joten eikö ole aika vaikea määritellä mitään "vaatimustasoa"? Eikö ole parempi, jos keskittyy etsimään sellaista kumppania, joka miellyttää itseä?
Vierailija kirjoitti:
Enpä tuota usko. Solmisitko suhteen alkoholistin, nistin, yksinkertaisen, ilotytön tai ruman, vanhan, halvaantuneen, köyhän ja kouluttamattoman mustilaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tuota usko. Solmisitko suhteen alkoholistin, nistin, yksinkertaisen, ilotytön tai ruman, vanhan, halvaantuneen, köyhän ja kouluttamattoman mustilaisen kanssa?
Miksen mutta kukaan heistä ei halua minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kukaan nainen ei halua miestä joka haluaa vaan jonkun naissukupuolen edustajan. Ihan sama kenet, kunhan on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä yhtään kiinnosta jos joku jää ilman puolisoa yhtään mistään syystä. Ei hänen tarvitse minua vakuuttaa.
Kyllä minullakin on kovat vaatimukset. Naisella pitää olla hyvin pesty pillu, jossa reilusti esiin työntyvät pikkuhäppärit ja kohtuullisen kokoinen klitta. Lisäksi halukas nuoltavaksi ja imettäväksi. Antaa pillua, mutta ei halua anneliin. Wow