Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka hipelöi miestään koko ajan seurassa

Vierailija
16.06.2025 |

Kyselen onko tavallista aikuisten pariskuntien kesken, että nainen tai mies hipelöi omaa kumppaniaan silloin kun ollaan muitten seurassa.

Minua jotenkin häiritsee, kun yhdellä naisella tuttavapiirissä on tällainen tapa. Jos olemme seurueessa ja juttelen hänen miehensä kanssa, niin tämä nainen rupeaa melkein kihnuttamaan miestä vasten, siis sivelee, hipelöi, suukottelee ja jollain tapaa koko ajan kerjää huomiota itselleen. Mies sitten yrittää siinä jatkaa juttua muina miehinä, mutta oudoltahan se keskustelu tuntuu näissä puitteissa ainakin minusta.

He ovat aika tuore pari kylläkin, ja ehkä jotenkin vielä vastarakastuneita, mutta omasta mielestäni tuollainen julkinen lääppiminen kuuluu enemmän alle 20-vuotiaiden tyyliin. Vai olenko väärässä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen pohtisi muiden hellyydenosoitusten sijaan näiden kauniiden eleiden itsessään  herättämiä tunteita ja niiden syitä. Vika löytyy omasta tunne-elämästäsi. Oletko sinkku tai voiko suhteesi huonosti? Mitä kaipaisit omaan suhteeseesi tai elämääsi lisää, hellyyttä kenties?

No voi luoja taas. Hellyydenosoitukset ovat ok mutta melkein julkipaneminen seurassa ei. Ymmärrätkö? Taidat olla tällainen seurassa kuolaa valuva nuolija ja hinkkaaja ja kuvittelet että muut ihailevat kuinka näytätte niin hurjan rakastuneilta🤢

Miksi puhut täysin vieraalle ihmiselle tuolla tavalla? Elämässäsi taitaa olla muitakin murheita kuin läheisyyden kaipuu. Muista ettei omia tarpeitaan tarvitse hävetä.

Ylipäätään, minkä asian tahansa herättäessä mitä tuntemuksia hyvänsä, kannattaisi pohtia sitä miksi jokin asia herättää niitä tuntemuksia. Tutustu itseesi niin pääset ehkä myös huonon vointisi juurisyiden äärelle.

Vierailija
22/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko teki tuollaista ja mielestäni teki sitä osoittaakseen että he ovat kaikkein rakastuneimpia. Enemmän kuin kukaan muu. Ei ole mukavaa katsella toista istumassa toisen sylissä hinkkaamassa ja kielipussailemassa toisiaan. Ei lesbojen, niin kuin siskoni on,  eikä heteroiden. Käytöstavat pitää olla. 

tämä, ne käytöstavat..ei tarvitse istua metrin päässä toisistaan mutta tollanen kaulassa roikkuminen, kun toinen puhuu on jo ihan eri levelin koomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore pari, sinähän sen itse sanoit.

Vierailija
24/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-touhua.

Vierailija
25/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen pohtisi muiden hellyydenosoitusten sijaan näiden kauniiden eleiden itsessään  herättämiä tunteita ja niiden syitä. Vika löytyy omasta tunne-elämästäsi. Oletko sinkku tai voiko suhteesi huonosti? Mitä kaipaisit omaan suhteeseesi tai elämääsi lisää, hellyyttä kenties?

No voi luoja taas. Hellyydenosoitukset ovat ok mutta melkein julkipaneminen seurassa ei. Ymmärrätkö? Taidat olla tällainen seurassa kuolaa valuva nuolija ja hinkkaaja ja kuvittelet että muut ihailevat kuinka näytätte niin hurjan rakastuneilta🤢

Miksi puhut täysin vieraalle ihmiselle tuolla tavalla? Elämässäsi taitaa olla muitakin murheita kuin läheisyyden kaipuu. Muista ettei omia tarpeitaan tarvitse hävetä.

Ylipäätään, minkä asian tahansa herättäessä mitä tuntemuksia hyvänsä, kannattai

Miksi sitä pitäisi pohtia? Suurin osa pitää julkinuoleskelijapareja noloina. Se on ihan normaalia. Ei vaadi mitään terapiaa.

Vierailija
26/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakavat varmaan somessakin pussauskuvia ettei kenellekään jäisi epäselväksi että he pussailevat :D

Vierailija
27/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä häiritsee? Toki jos se tuntuu sitä miestä haittaavan niin sitten, mutta aloituksesta saa sellaisen käsityksen että ihan periaatteesta häiritsee. 

Siinä tulee sellainen olo että on itse keskellä muiden ihmisten intiimiä hetkeä jonka kuuluisi tapahtua suljettujen ovien takana.

Onko tuollainen tunnetila siis muiden vastuulla? Kaikilla meillä on jonkinlaisia tottumuksia ja jopa traumoja, en nyt oikein näe miksi se olisi muiden tehtävä elää niin ettei koskaan triggeröisi sellaisia. 

Vierailija
28/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi pohtia? Suurin osa pitää julkinuoleskelijapareja noloina. Se on ihan normaalia. Ei vaadi mitään terapiaa.

Noloa? Kun ihminen pääsee tiettyyn ikään niin tuollaisista nolouksistakin kasvaa yli. Tulet huomaamaan :)

Vierailija
29/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda kovalla äänellä "GET A ROOM!"

Tai ilmoita silmää iskien ja huuliasi lipoen "saanx mä olla seuraava"

Vierailija
30/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa? Kun ihminen pääsee tiettyyn ikään niin tuollaisista nolouksistakin kasvaa yli. Tulet huomaamaan :)

Päinvastoin. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä kummallisemmalta tuntuu tajuta aina uudelleen että kaikki eivät aikuistu ja opi käytöstapoja ikinä.

Vierailija
31/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä häiritsee? Toki jos se tuntuu sitä miestä haittaavan niin sitten, mutta aloituksesta saa sellaisen käsityksen että ihan periaatteesta häiritsee. 

Siinä tulee sellainen olo että on itse keskellä muiden ihmisten intiimiä hetkeä jonka kuuluisi tapahtua suljettujen ovien takana.

Onko tuollainen tunnetila siis muiden vastuulla? Kaikilla meillä on jonkinlaisia tottumuksia ja jopa traumoja, en nyt oikein näe miksi se olisi muiden tehtävä elää niin ettei koskaan triggeröisi sellaisia. 

Totta kai teot ovat tekijän/tekijöiden vastuulla.

Vierailija
32/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysähdy itsesi äärelle, unnuta ja ole läsnä.

Vierailija
33/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille sun kaverille että pitäiskö teidän hankkia huone ja kävele pois. Jospa kaverisi ryhdistäytyy ja sanoo tälle naiselle että ei tartte olla koko ajan kiehnäämässä huomiota kun hän juttelee oman kaverinsa kanssa. 

Vierailija
34/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai teot ovat tekijän/tekijöiden vastuulla.

Minäpä puhuinkin tunteesta. Perusteluksi annettiin minulle se, että tekeminen aiheuttaa tietynlaisia tunteita. Minulle se ei oikein avaa mitään. Koen minäkin monenlaisia tunteita kanssaihmisten tekojen perusteella, en silti automaattisesti ajattele ettei heillä olisi oikeutta toimia niin. 

Vierailija
35/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyt hellyydenosoitukset vaan kuuluvat yksityiselämän piiriin. Nykypäivänä tämä raja hävinnyt. Muistakaa käytöstavat. Ällöttävää julkinuoleskelu ja kyhnäys.

Ikävää jos sinua ällöttää, mutta maailma ei pyöri sen mukaan, mikä sinua häiritsee. 

Vierailija
36/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivät threesome-partneria?

Vierailija
37/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään, minkä asian tahansa h

Tuo tapa jolla kommentoit asiaa kuulostaa kyllä huolestuttavalta. Ei ole normaalia reagoida hellyydenosoituksiin noin voimakkaasti. -eri

Vierailija
38/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kama sutran lukeneet tietävätkin mistä tuo on merkki.

Vierailija
39/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni on ollut kolme vuotta yhdessä puolisonsa kanssa ja joka kerta, kun nähdään, kyhnyttää miehensä kanssa ihan molemminpuolisesti. Ei koko aikaa, mutta hellyyttä on, pusuja ja pakaran hivelemistä salakavalasti. Aluksi oli kiusallista, kun omasta suhteesta puuttui romantiikka ja sitten koska olin itse sinkku mutta nyt kun olen alkanut tapailla tyyppiä, joka on samanlaista sorttia, ettei pysty pitämään näppejään erossa, alan ajatella että jos tästä suhde tulee, niin varmaan meistä tulee tuollainen samanlainen hellyyttä siellä sun täällä osoittava pariskunta :D

Sisarukseni on ollut 13 vuotta puolisonsa kanssa ja hekin hellyyttä toisilleen osoittavat, mutta hienotunteisemmin. Joskus on heilläkin pusuja, mutta enemmän sellaista että seisovat vierekkäin ja pariskunnan kauniimpi osapuoli silittää puolisonsa käsivartta, vitsailevat keskenään jne.

Kyllä väittäisin, että on se tunteiden osoittaminen julkisesti esim. silittelyllä ja pienillä pusuilla ihan yhtä yleistä kuin osoittamatta jättäminen, mutta jos itselle on sattunut vain niitä suhteita, joissa kaikki hellyys tapahtuu privaatisti jos edes sielläkään, niin kuin itsellä ettei pusuja tahdo saada edes kotona, niin se, että joku kykenee osoittamaan tunteensa julkisesti toista kohtaan, tuntuu varmasti kiusalliselta.

Vierailija
40/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni on ollut kolme vuotta yhdessä puolisonsa kanssa ja joka kerta, kun nähdään, kyhnyttää miehensä kanssa ihan molemminpuolisesti. Ei koko aikaa, mutta hellyyttä on, pusuja ja pakaran hivelemistä salakavalasti. Aluksi oli kiusallista, kun omasta suhteesta puuttui romantiikka ja sitten koska olin itse sinkku mutta nyt kun olen alkanut tapailla tyyppiä, joka on samanlaista sorttia, ettei pysty pitämään näppejään erossa, alan ajatella että jos tästä suhde tulee, niin varmaan meistä tulee tuollainen samanlainen hellyyttä siellä sun täällä osoittava pariskunta :D

Sisarukseni on ollut 13 vuotta puolisonsa kanssa ja hekin hellyyttä toisilleen osoittavat, mutta hienotunteisemmin. Joskus on heilläkin pusuja, mutta enemmän sellaista että seisovat vierekkäin ja pariskunnan kauniimpi osapuoli silittää puolisonsa käsivartta, vitsai

Joo ei se kyllä suhteen pituutta välttämättä katso. 15 vuotta ollaan oltu yhdessä ja enemmän hellyyttä osoitetaan kuin alussa. Surullinen ajatus, että hellyyttä tekee mieli osoittaa tai saa osoittaa vain suhteen alussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi