Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka hipelöi miestään koko ajan seurassa

Vierailija
16.06.2025 |

Kyselen onko tavallista aikuisten pariskuntien kesken, että nainen tai mies hipelöi omaa kumppaniaan silloin kun ollaan muitten seurassa.

Minua jotenkin häiritsee, kun yhdellä naisella tuttavapiirissä on tällainen tapa. Jos olemme seurueessa ja juttelen hänen miehensä kanssa, niin tämä nainen rupeaa melkein kihnuttamaan miestä vasten, siis sivelee, hipelöi, suukottelee ja jollain tapaa koko ajan kerjää huomiota itselleen. Mies sitten yrittää siinä jatkaa juttua muina miehinä, mutta oudoltahan se keskustelu tuntuu näissä puitteissa ainakin minusta.

He ovat aika tuore pari kylläkin, ja ehkä jotenkin vielä vastarakastuneita, mutta omasta mielestäni tuollainen julkinen lääppiminen kuuluu enemmän alle 20-vuotiaiden tyyliin. Vai olenko väärässä?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole kivaa tuollainen.

Vierailija
2/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiusallista. Minut oli joskus kutsuttu nuorenparin uuteen kotiin kahville ja sitten he lääppivät ja pussailivat siellä toisiaan koko ajan minun edessäni. Poistuin heti kun pääsin. Olin siihen aikaan sinkku ja tuollainen tuntui vttuilulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megsu ja Hartsa?

Vierailija
4/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan merkkaa reviiriään muiden naisten silmissä. Varma tieto 😉

T silverfox

Vierailija
5/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen voi tiedostamattaan hakea tavallaan turvaa sillä toiminnalla, varsinkin jos kyseessä on hänelle tuntematon porukka. Mulla aikoinaan tyttöystävä alkoi räpläämään mun hiuksia, eikä edes itse tajunnut sitä.

Vierailija
6/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen pohtisi muiden hellyydenosoitusten sijaan näiden kauniiden eleiden itsessään  herättämiä tunteita ja niiden syitä. Vika löytyy omasta tunne-elämästäsi. Oletko sinkku tai voiko suhteesi huonosti? Mitä kaipaisit omaan suhteeseesi tai elämääsi lisää, hellyyttä kenties?

Vierailija
7/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko teki tuollaista ja mielestäni teki sitä osoittaakseen että he ovat kaikkein rakastuneimpia. Enemmän kuin kukaan muu. Ei ole mukavaa katsella toista istumassa toisen sylissä hinkkaamassa ja kielipussailemassa toisiaan. Ei lesbojen, niin kuin siskoni on,  eikä heteroiden. Käytöstavat pitää olla. 

Vierailija
8/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma itsestään.

Vierailija
9/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt hellyydenosoitukset vaan kuuluvat yksityiselämän piiriin. Nykypäivänä tämä raja hävinnyt. Muistakaa käytöstavat. Ällöttävää julkinuoleskelu ja kyhnäys.

Vierailija
10/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen voi tiedostamattaan hakea tavallaan turvaa sillä toiminnalla, varsinkin jos kyseessä on hänelle tuntematon porukka. Mulla aikoinaan tyttöystävä alkoi räpläämään mun hiuksia, eikä edes itse tajunnut sitä.

No mitä tällaisessa tilanteessa sitten pitäisi tehdä? Voiko tehdä mitään? Yrittää ottaa tuo nainen mukaan minun ja miehensä keskusteluun?

Vierailija
11/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa oli tuollaisia pariskuntia. Flirttailivat toisilleen. Tuli mieleen, ovatko eroamassa. 

Vierailija
12/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kaveri, joka on aina roikkunut miehissään (joo, miehiä on riittänyt) ja näyttävästi pussaillut ja hipelöinyt muiden läsnäollessa. Kiusallistahan se on sivullisille. En tiedä onko jotain huonoa itsetuntoa.

Vierailija
13/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kiusallista ja outoa.

Meillä on töissä tuollainen vastarakastunut pari, ja se vasta noloa onkin kun he kuhertelevat ja pussailevat avoimesti töissä. Miehellä on vähän väliä kaula syötynä melkein mustaksi. Tulee aina niin hirveä myötähäpeä että melkein rintaa puristaa.

Ja iältään ovat 27 ja 52, eli teini-ikä on takanapäin.

Vierailija
14/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet imeskeli toisiaan kaupan parkkipaikalla. Pierasin ohikulkiessani kuuluvasti :D

Vierailija
15/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastarakastuneilta ymmärrettävää haluta olla toisen vieressä, hipsuttaa käsivartta tai hiuksia tai pitää vaikka kädestä kiinni. Yleensä tällainen koskettelun tarve on molemminpuolista. Mitään kielisuudelmia tai jalkovälin hinkkausta ei pitäisi kenenkään muun joutua todistamaan, se on noloa ja kiusallista muille. 

Jos tyttöystävä tekee tätä umpirakastumisvaiheen jälkeen, jatkuvasti ja yksipuolisesti, veikkaisin, että on jokseenkin omistushaluinen ja mustasukkainen poikakaveristaan. Tai sitten on itse vain kauhean huomionkipeä eikä kestä, että mies juttelee muiden(kin) kanssa. 

Vierailija
16/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se häiritsee, niin sitten se varmasti häiritsee muitakin. On nimittäin erilaisia tapoja osoittaa läheisyyttä kumppanilleen ja miksi osa osaa tehdä sen nätimmin, hillitymmin, kuin  osoittaa suuren epävarmuutensa merkkaamalla kumppaniaan koko ajan omakseen. Etenkin, kun kyse on alkuhuumasta siinä on myös hallitsemattomuuttakin. Tällaisia on aina ja joka seurassa. Ei siihen ole oikein mitään vinkkiä, mitä sanoa tai tehdä, mutta omia tuntemuksiaan kannattaa kuunnella. Ei tee mitään väärin, jos kokee tilanteen epämiellyttäväksi. Jatkossa voi miettiä jaksaako pariskuntaa ja jättää menemättä samoihin tilanteiseen uudelleen.

Vierailija
17/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen pohtisi muiden hellyydenosoitusten sijaan näiden kauniiden eleiden itsessään  herättämiä tunteita ja niiden syitä. Vika löytyy omasta tunne-elämästäsi. Oletko sinkku tai voiko suhteesi huonosti? Mitä kaipaisit omaan suhteeseesi tai elämääsi lisää, hellyyttä kenties?

No voi luoja taas. Hellyydenosoitukset ovat ok mutta melkein julkipaneminen seurassa ei. Ymmärrätkö? Taidat olla tällainen seurassa kuolaa valuva nuolija ja hinkkaaja ja kuvittelet että muut ihailevat kuinka näytätte niin hurjan rakastuneilta🤢

Vierailija
18/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä häiritsee? Toki jos se tuntuu sitä miestä haittaavan niin sitten, mutta aloituksesta saa sellaisen käsityksen että ihan periaatteesta häiritsee. 

Vierailija
19/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä näitä pareja näkee esimerkiksi bussissa. Tekisi mieli aina sanoa, että te tarvitsisitte hotellihuoneen.

Vierailija
20/52 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä häiritsee? Toki jos se tuntuu sitä miestä haittaavan niin sitten, mutta aloituksesta saa sellaisen käsityksen että ihan periaatteesta häiritsee. 

Siinä tulee sellainen olo että on itse keskellä muiden ihmisten intiimiä hetkeä jonka kuuluisi tapahtua suljettujen ovien takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi