Nainen joka hipelöi miestään koko ajan seurassa
Kyselen onko tavallista aikuisten pariskuntien kesken, että nainen tai mies hipelöi omaa kumppaniaan silloin kun ollaan muitten seurassa.
Minua jotenkin häiritsee, kun yhdellä naisella tuttavapiirissä on tällainen tapa. Jos olemme seurueessa ja juttelen hänen miehensä kanssa, niin tämä nainen rupeaa melkein kihnuttamaan miestä vasten, siis sivelee, hipelöi, suukottelee ja jollain tapaa koko ajan kerjää huomiota itselleen. Mies sitten yrittää siinä jatkaa juttua muina miehinä, mutta oudoltahan se keskustelu tuntuu näissä puitteissa ainakin minusta.
He ovat aika tuore pari kylläkin, ja ehkä jotenkin vielä vastarakastuneita, mutta omasta mielestäni tuollainen julkinen lääppiminen kuuluu enemmän alle 20-vuotiaiden tyyliin. Vai olenko väärässä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuore pari, sinähän sen itse sanoit.
Sukulaiseni on ollut kolme vuotta yhdessä puolisonsa kanssa ja joka kerta, kun nähdään, kyhnyttää miehensä kanssa ihan molemminpuolisesti. Ei koko aikaa, mutta hellyyttä on, pusuja ja pakaran hivelemistä salakavalasti. Aluksi oli kiusallista, kun omasta suhteesta puuttui romantiikka ja sitten koska olin itse sinkku mutta nyt kun olen alkanut tapailla tyyppiä, joka on samanlaista sorttia, ettei pysty pitämään näppejään erossa, alan ajatella että jos tästä suhde tulee, niin varmaan meistä tulee tuollainen samanlainen hellyyttä siellä sun täällä osoittava pariskunta :D
Sisarukseni on ollut 13 vuotta puolisonsa kanssa ja hekin hellyyttä toisilleen osoittavat, mutta hienotunteisemmin. Joskus on heilläkin pusuja, mutta enemmän sellaista että seisovat vierekkäin ja pariskunnan kauniimpi osapuoli silittää puolisonsa käsivartta, vitsailevat keskenään jne.
Kyllä väittäisin, että on se tunteiden osoittaminen julkisesti esim. silittelyllä ja pienillä pusuilla ihan yhtä yleistä kuin osoittamatta jättäminen, mutta jos itselle on sattunut vain niitä suhteita, joissa kaikki hellyys tapahtuu privaatisti jos edes sielläkään, niin kuin itsellä ettei pusuja tahdo saada edes kotona, niin se, että joku kykenee osoittamaan tunteensa julkisesti toista kohtaan, tuntuu varmasti kiusalliselta.
Jäi mainitsematta, että ollaan kaikki 30+v, että ei kyse mistään hormoninhuuruisista teineistä. Jokaisella ollut myös sellainen kumppani, joka ei ole näistä julkisista tai edes yksityisistä hellyyden osoituksista piitannut, ja jokainen ollut myös vuorollaan siinä kiusaantuneessa sivusta seuraajan asemassa. Ei sitä jaksa enää piitata, on vain onnellinen toisen puolesta, että edes jollain lempi leiskuu :D
Seuraavaksi ruvetaan nukkumaan, umnuttamaan, piereskelemään ja ulostamaan julkisella paikalla koko kansan nähden. Mikäpä sen luonnollisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille sun kaverille että pitäiskö teidän hankkia huone ja kävele pois. Jospa kaverisi ryhdistäytyy ja sanoo tälle naiselle että ei tartte olla koko ajan kiehnäämässä huomiota kun hän juttelee oman kaverinsa kanssa.
En haluaisi nolata tätä kaveriani, kun hän ei ole millään lailla aloitteellinen tässä kiehnäyksessä vaan on pelkästään sen kohteena. Oikeasti vaikuttaa itsekin siitä kiusaantuneelta ja yrittää parhaansa mukaan luovia tilanteessa.
Ap
Niin, joudut nyt vaan elämään sen tunteesi kanssa. Kuten me muutkin elämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä häiritsee? Toki jos se tuntuu sitä miestä haittaavan niin sitten, mutta aloituksesta saa sellaisen käsityksen että ihan periaatteesta häiritsee.
Siinä tulee sellainen olo että on itse keskellä muiden ihmisten intiimiä hetkeä jonka kuuluisi tapahtua suljettujen ovien takana.
Onko tuollainen tunnetila siis muiden vastuulla? Kaikilla meillä on jonkinlaisia tottumuksia ja jopa traumoja, en nyt oikein näe miksi se olisi muiden tehtävä elää niin ettei koskaan triggeröisi sellaisia.
Totta kai teot ovat tekijän/tekijöiden vastuulla.
Minäpä puhuinkin tunteesta. Perusteluksi annettiin minulle se, että tekemine
Heillähän on siihen täysi oikeus, jos haluavat olla noloja törppöjä.
Huonoa käytöstä, epäkohteliasta vierasta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen pohtisi muiden hellyydenosoitusten sijaan näiden kauniiden eleiden itsessään herättämiä tunteita ja niiden syitä. Vika löytyy omasta tunne-elämästäsi. Oletko sinkku tai voiko suhteesi huonosti? Mitä kaipaisit omaan suhteeseesi tai elämääsi lisää, hellyyttä kenties?
😂 Kerrankin 5/5, onnittelut!
Sairaalloista epävarmuutta, tuossa on aika iso riski että parisuhde ei kestä ainakin jos kaverisi on tasapainoinen tapaus
Vierailija kirjoitti:
Huonoa käytöstä, epäkohteliasta vierasta kohtaan.
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Todella kiusallista. Minut oli joskus kutsuttu nuorenparin uuteen kotiin kahville ja sitten he lääppivät ja pussailivat siellä toisiaan koko ajan minun edessäni. Poistuin heti kun pääsin. Olin siihen aikaan sinkku ja tuollainen tuntui vttuilulta.
Onneksi sentään käyttäydyit itse kohteliaasti. Tapasin tässä taannoin yhden naisen ensimmäistä kertaa ikään kuin epävirallisilla treffeillä. Tilanteessa oli myös mukana naisen ystäviä. No, tuo nainen piti minusta heti ja flirttaili hyvin avoimesti ja pian pussailikin (oli vähän humalassa). Sinkkukaverinsa tästä sitten katkeroituivat ja alkoivat kateuttaan aktiivisesti sabotoimaan tapaamistamme. Tiedän tämän koska jatkuvasti voivottelivat sinkkuuttaan eivätkä halunneet olla kolmansia pyöriä. Lopulta syyllistivät tapaamaani kaveria siitä, että heidän kuului viettää tyttöjen iltaa ja että on ikävää, että "sekaannuin" siihen. Itse halusin kyllä olla vain kahdestaan tuon naisen kanssa ja muilta osin pidin hyvää seuraa muille kavereille enkä lääppinyt tapaamaani naista. Lopulta käytännössä häätivät minut pois. Itse toki loukkaannuin myös, mutta enemmän järkytti, miten avoimesti "ystävät" voivatkaan sabotoida toistensa mahdollisuutta löytää mukava kumppani. Pahiten tuossa loukattiin tapaamaani naista ns. ystäviensä toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen pohtisi muiden hellyydenosoitusten sijaan näiden kauniiden eleiden itsessään herättämiä tunteita ja niiden syitä. Vika löytyy omasta tunne-elämästäsi. Oletko sinkku tai voiko suhteesi huonosti? Mitä kaipaisit omaan suhteeseesi tai elämääsi lisää, hellyyttä kenties?
Ällöttävää ja epäkohteliasta alkaa imutella ja lääppiä toisen edessä. Miksi kukaan haluaisi katsoa kun jotkut lääppivät ja imuttelevat toisiaan?
Muutaman vuoden päästä saat katsella heidän julkista tappeluaan. Kiusallista kumpikin.
En haluaisi nolata tätä kaveriani, kun hän ei ole millään lailla aloitteellinen tässä kiehnäyksessä vaan on pelkästään sen kohteena. Oikeasti vaikuttaa itsekin siitä kiusaantuneelta ja yrittää parhaansa mukaan luovia tilanteessa.
Ap