Riittääkö sinulle, että kumppani on "paperilla hyvä"?
Jos tapaat jonkun henkilön, jolla on paperilla kaikki kunnossa, siis on vaikka komea/kaunis, (pitkä), savuton, raitis, korkeasti koulutettu, hyvässä työssä, tienaa hyvin, on auto ja omistusasunto, ei lapsia, on kivat harrastukset, mutta et koe romanttisia fiiliksiä häntä kohtaan, niin haittaako se sua vai riittääkö se sulle? Tai jos mies/nainen on hyvä paperilla, täyttää Kuta kuinkin kaikki kriteerisi, mutta hän on tylsä, ei huomioi sinua, on pihi, poissaoleva, niin annatko nämä ominaisuudet anteeksi/jätät huomioimatta, koska hän kuitenkin muuten niin hyvä kumppani paperilla?
Kommentit (70)
No ei tietenkään riitä jos ei ole hyvä myös IRL
No ei😁 Hänen pitää myös jaksaa epätäydellisyyttäni, ja minun hänen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia näkemyksiä joillakin. Ihan niin kuin maailmassa ei olisi muita kuin täysiä renttuja ja paperilla hyviä, mutta tylsiä/pihejä/poissaolevia. Me fiksut ihmiset olemme valikoivia emmekä tyydy pelkästään paperilla hyvään, emmekä ota renttuakaan, vaan odotamme, kunnes vastaan tulee ihminen, jonka kanssa on tunteita ja jonka arvot, elämäntilanne ja tavoitteet sopivat yhteen. Ei parisuhde ole mikään jokotai-valinta.
Mainitsit tunteet ensimmäisenä. Et kuitenkaan sitä että kumppani on järkevä valinta.
Olen eri, mutta järkevään valintaan kuuluu tunteet ja seksuaalinen vetovoima myös.
Just näin. Se, että tyytyy johonkin on typerä valinta. Kenties noilla henkilöllä on itsetunto-ongelmia kun kelpuuttavat kai-tää-nyt-sit-saa-kelvata-suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan aloitus vitsi, onhan?
Ei ole vitsi. Jos on vaikka 39v nainen, jolla on vauvapaniikki, niin silloin hänelle voi riittää, että mies on paperilla hyvä, että saa hankittua lapsen edes jonkun järkevän miehen kanssa.
Ap
Ennemminkin niin päin, että jos vetovoimaa on ja hän on silmiini kuuma, niin millään muulla ei juuri ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan aloitus vitsi, onhan?
Ei ole vitsi. Jos on vaikka 39v nainen, jolla on vauvapaniikki, niin silloin hänelle voi riittää, että mies on paperilla hyvä, että saa hankittua lapsen edes jonkun järkevän miehen kanssa.
Ap
Paniikin keskellä tehdyt ratkaisut harvemmin ovat niitä järkiratkaisuja, mutta kyllähän ihmissuhteita syntyy välillä hyvin heppoisin perustein. Eri asia sitten on, kestävätkö nuo suhteet tai ovatko ne onnellisia. Se, että haluaa vauvan ja ottaa kenet tahansa miehen, kunhan ulkoiset tekijät ovat jokseenkin sinnepäin, on sekin tunnepohjainen ratkaisu, siinä ne tunteet kohdistuvat vauvahaaveeseen eikä mieheen itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Haen juuri sellaista eli on kaunis, laiha ja omaa samanlaiset elämänarvot. Tunteiden pohjalta tehdyt päätökset ei kestä sillä tunteet muuttuu mutta järki pohjalta tehdyt päätökset on... järkeviä.
Varsinkin kauneuden ja laihuuden perusteella tehdyt valinnat on kestäviä. Järkevää.
Joo hän piirtää hienosti ja seteleitä löytyy iso pinkka niitä paperisia, se riittää mulle.
Olen eri, mutta järkevään valintaan kuuluu tunteet ja seksuaalinen vetovoima myös.