Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviopuolisosi aloitekyky seksiin

Vierailija
16.06.2025 |

Teekeekö teillä mies vai nainen aloitteen seksiin? Meillä mies on niin kylttmätön, että harvoin itse saan tehtyä aloitetta. En missään nimessä valita XD

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin aloitteet jo aikaa sitten. Koskaan ei ollut hyvä aika. Joten nyt mies tekee silloin harvoin kun kokee että tähdet on kohdallaan. Noin kerran kuussa. 

Vierailija
2/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein aloitteen 100% kerroista. Meillä avioliitto kuoli kun entinen vaimo ei sietänyt ajatusta seksistä. Lämmittely alkoi kun lapset saatiin nukkumaan ja arjen työt saatiin pakettiin, mutta aina entiseltä löytyi hyvä syy kieltäytyä seksistä ja lopuksi syyksi riitti tiistai ja että huomenna pitää mennä töihin. Avioliitosta tuli kylmä ja kolkko ja hain eroa sellaisen 3 vuoden (kerran kahteen kuukauteen) jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin aloitteet jo aikaa sitten. Koskaan ei ollut hyvä aika. Joten nyt mies tekee silloin harvoin kun kokee että tähdet on kohdallaan. Noin kerran kuussa. 

Harmillista jos miehesi ei tee aloitetta seksiin. Minä taas haluasin omaa vaimoani päivittäin, mutta saan vastakaikua vain 1-2x kuukaudessa. Jos vaimo oikein kännissä niin hän tekee aloitteen... eli about 2 kertaa vuodessa.

Vierailija
4/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kumpikin vaan aloittaa..minä tarraan kaluun kiinni ja mies alkaa hamuamaan alkertaani. Ihan luonnollisesti mennään. Aika usein mies kysyy vain, haluatko? Ja aina vastaus on, että ainahan minä haluan. Mutta mun mies onkin extra hyvä.

Vierailija
5/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotellen tehdään, minä ehkä vähän useammin mutta hyvässä tasapainossa on tämä(kin) asia meidän parisuhteessa. Seksiä säännöllisesti ja aina min. 2xviikko, lomilla useammin - päivittäin. Olen tosi tyytyväinen.

N47v

Vierailija
6/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitetta ikinä kun ei paljon seksi kiinnosta. Mies nukkuu nykyään vierashuoneessa ja vetää käteen. 

Vierailija
7/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee aloitetta ikinä kun ei paljon seksi kiinnosta. Mies nukkuu nykyään vierashuoneessa ja vetää käteen. 

Varmaan siksi. Hyväksytkö vieraissa käynnin?

Vierailija
8/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorotellen tehdään, minä ehkä vähän useammin mutta hyvässä tasapainossa on tämä(kin) asia meidän parisuhteessa. Seksiä säännöllisesti ja aina min. 2xviikko, lomilla useammin - päivittäin. Olen tosi tyytyväinen.

N47v

Kuinka kauan ootte ollu yhdessä? Mikä on teidän salaisuus? 

Vierailija
9/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla menopaussi ja mies ei pysty olemaan minun kanssa samassa sängyssä kun tietää ettei seksi kiinnosta. On yrittänyt saada minua korvaushoitoon, mutta siihen en lähde.

Vierailija
10/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun latinomieheni on nopea käänteissään, joten useimmiten ne aloitukset taitavat tulla häneltä.

Vierailija
11/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla menopaussi ja mies ei pysty olemaan minun kanssa samassa sängyssä kun tietää ettei seksi kiinnosta. On yrittänyt saada minua korvaushoitoon, mutta siihen en lähde.

Jos nainen ei salli seksiä kansaan, mutta ei myöskään salli miehensä käydä vieraissa, käytöstään voi verrata vain rikollisuuteen.

Vierailija
12/19 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset hoida paussiasi kuntoon tai hoida avio hommasi kondikseen.tiiskaan mieskin vaikkei niin välitäkkään niin mikset imaise kasseja tyhjiksi iltaisin

Vierailija
13/19 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ihan hyvin sinulla vielä menee. Lopetin aloitteet, koska ne ei johda mihinkään.

Vaimo ehdoottaa nykyisin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
14/19 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aloitteet on hiukan vaikea tulkita kumpiko teki, itse miehenä vien käden naiseni intiimialueelle ja tämä joko kääntää itsensä niin ettei jatkaminen onnistu helposti jolloin annan periksi.

Vaihtoehtoisesti naiseni avaa jalkojaan niin, että pääsen sormillani liukkaalle ja vien 5-15min käsitöillä hänet orgasmiin saakka, jonka jälkeen kumpikin tietää sitä seuraavan rajua panoa vartista puoleen tuntiin kunnes täytän pillunsa spermalla.

Kumpiko tällöin teki aloitteen seksiin arvoisien palstalaisten mielestä, kun tuo käden vienti naiseni intiimialueille tapahtuu joka ilta ja aamu, jos se johtaa keskimäärin joka kolmas kerta seksiin?

Vierailija
15/19 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47v

Kuinka kauan ootte ollu yhdessä? Mikä on teidän salaisuus? 

Ollaan oltu 5v yhdessä eli tavallaan vielä tuore suhde kuitenkin, salaisuus on varmaan se että kummallakin tämä on ns elämän rakkaus ja lisäksi meidän seksuaaliset tarpeet ja halut kohtaa kyllä ihan poikkeuksellisen hyvin. Sellainen kemia ollut ihan alusta asti että en ole ennen kokenut! Lisäksi meillä ei ole yhteisiä lapsia ja tää on oman kokemuksen perusteella tosi iso tekijä. Itsellä pitkä avioliitto taustalla ja kyllä siinä lasten myötä hiipui kaikki ja toisaalta myös sitten itse suhde ei ollut näin hyvä alunperinkään. 

Vierailija
16/19 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on se joka herättelee minua seksiin. Kotiin tullessani jos vaimoni on hameessa ja mustissa stay upeissa niin se on singnaali että hän haluaa. Kesällä hän on seksikkäässä kesämekossa ja merkki on jos ohuet valkoiset stay upit jalassa. Seksiä meillä on 3-4 krt viikossa joka on todella nautinnollista. Suuseksiä, myös anaalipano on vaimoni mieleen olemme myös hankkineet anaalidildon valjailla jolla vaimoni nai minua anaaliin silloin tällöin. Olemme olleet 20v yhdessä ja seksi vain paranee idea rikkaan ja kiihkeän vaimoni ansiosta. Tunnen olevani onnenpoika kun löysin hänet.

Vierailija
17/19 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei koskaan halua minulta seksiä. Antaa ja imee yleensä, kun mulla tekee mieli.

Vierailija
18/19 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuoden avioliiton kokemuksella, en edes oikein tiedä, mikä muijaani kiihottaa. Olemme seksin suhteen jotenkin eri aaltopituuksilla. Seksuaaliset mieltymyksetkään ei ihan kohtaa toisiaan.

Aloitteita tulee ja menee.

Vierailija
19/19 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä teen aloitteita 3-4 kertaa viikossa. Näistä varmaan kerta tuottaa tulosta ja päädytään sänkyyn. Enempi tekisi mieli. Vaimo tekee aloitteita harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän