Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkökulma: Miesten yksinäisyysepidemian syy: Miehet putosivat kelkasta

Vierailija
16.06.2025 |

Onkohan noin että miehet ovat jääneet kelkasta ja eivät siksi saa naista

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ffc0b6fb-eb11-4297-8cfd-8eeb0321c6b4

Kommentit (2308)

Vierailija
81/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden biovittujen aika on muutenkin kohta ohi, kunhan humanoidirobotit vielä vähän kehittyvät.

Lupaathan? Nyt on jo valtavasti jopa ilmaisia keinoälyseuralaispalveluita ja miehet on silti mieluummin av-mammojen palstalla. Toivottavasti se tosiaan muuttuu kun samat toiminnot saadaan humanoidimuotoon.

Tätä me kaikki odotamme. Kunpa miehet pärjäisi ilman meitä.

Vierailija
82/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naiset joilla ei ole miestä jääneet kelkasta?

Eivät ole. Naiset mittaavat miehen arvon sillä saako se pillua

Kannattaa varmaan joskus kysyä naisilta onko näin. 

Ovatko poikuutensa pitäneet miehet kuumaa kamaa naisille?

Toki. Sullakin pitkä jono naisia vonkaamassa, eiköstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen lounaalle, autosihteeri on lämmittänyt piirakkaa

Autokauppias vai ihan maahantuonnissa töissä?

Vierailija
84/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä harvempi myös ylittää sitä rimaa mikä naisilla on noussut. Riman nimi on onko minulla mukavampi elämä yksin kuin tuon miehen välittömässä vaikutuspiirissä.

Ja jokainen incel alittaa tuon riman koska kukaan ei halua olla tekemisissä valittajamieslapsen kanssa.

Miehilläkin, jopa inceleillä, on rima. Heidän rimansa on sillä kohdalla, että he haluavat naisen, jonka vuoksi heidän ei tarvitse muuttaa mielipiteitään ja elämäntapaansa.

Jos elämäntapaan liittyy vaikkapa videopelien pelaaminen, einespizzan syönti, energiajuomien ja oluen juominen, mitään tekemättömyys ja naisten pitäminen itseään heikompina olentoina, tai kompromissikyvyttömyys mahdolliseen parisuhteeseen, niin tuossa on se heidän rimansa. Jos nainen ei ylitä sitä rimaa, vaan jo itse esikarsii itsensä, niin sehän on vain kaikkien etu.

Itse olen lyhyt mies, kasvonpiirteet eivät

Tunnen myös naisia itseni mukaan lukien jotka on ihastuneet tavalla jonka pitäisi olla taistelevan mukaan mahdotonta.

Vierailija
85/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että vielä nykyäänkin on vallalla ajatus että miehillä on pakko olla parisuhteessa. Miehet jotka eivät ole suhteessa saavat osakseen uteluita ja oletuksia jotka ovat varsin tunkeilevia. Kuitenkin on paljon miehiä ja naisia joille parisuhde ei loppujenlopuksi tuo juurikaan lisäarvoa elämiseen.

Vierailija
86/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha 😂 ihmiskunta kuolee sukupuuttoon karenismin vuoksi. Huutista!

Vierailija
87/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu, pillu ja pillu, yksinkerstavaa ja miesvihamielistä. 

Vierailija
88/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko niin päin, että naiset ovat jääneet kelkasta eivätkä saa miestä ?

Vierailija
89/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun alle 35 vuotiaista 70% on ilman parisuhdetta niin fakta on ettei se suurinta osaa haittaa asia pätkääkään."

Mikä Suomea koskava tilasto noin kertoo? Sitäpaitsi tuohan kertoo vain siitä kuinka monella on parisuhde juuri sillä ajanhetkellä. Ei siis siitä että ei olisi ollut suhteita aikaisemmin tai että ei olisi taas myöhemmin. Mitä lyhempiä suhteet ovat, sen enemmän ihmisiä on "suhteiden välillä" vaikka suhteita olisikin.

Vierailija
90/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä harvempi myös ylittää sitä rimaa mikä naisilla on noussut. Riman nimi on onko minulla mukavampi elämä yksin kuin tuon miehen välittömässä vaikutuspiirissä.

Ja jokainen incel alittaa tuon riman koska kukaan ei halua olla tekemisissä valittajamieslapsen kanssa.

Miehilläkin, jopa inceleillä, on rima. Heidän rimansa on sillä kohdalla, että he haluavat naisen, jonka vuoksi heidän ei tarvitse muuttaa mielipiteitään ja elämäntapaansa.

Jos elämäntapaan liittyy vaikkapa videopelien pelaaminen, einespizzan syönti, energiajuomien ja oluen juominen, mitään tekemättömyys ja naisten pitäminen itseään heikompina olentoina, tai kompromissikyvyttömyys mahdolliseen parisuhteeseen, niin tuossa on se heidän rimansa. Jos nainen ei ylitä sitä rimaa, vaan jo itse esikarsii itsensä, niin sehän on vain kaikkien etu.

Itse olen lyhyt mies, kasvonpiirteet eivät

Kyllä moni pick me -mieskin löytää seuraa, vaikka ei se meidän naisten ykkösvaihtoehto ole. Kipinän loppumista ei kukaan tässä epäile. 

"Ota minut! Minä olen parempi!" 

Sinä olet saanut seuraa tuolla, mutta kyllä mä äitinä toivon pojalleni jotain ihan muuta. 

Parisuhteessa kummankaan ei tule olla miellyttäjän asemassa. Sisäistetty sukupuoliviha on kyllä myrkkyä.

Vierailija
91/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yksinäisten miesten olisi parempi vastata näihin kysymyksiin, eikä niin että nainen toimittajana kirjoittelee omia näkökulmiaan mistä ei tiedä yhtään mitään. Veikkaan että kyse on jostain muustakin kuin siitä että "mies vaan on kylällä yksin ja naiset haluaaa tehdä töitä kaupungissa" :D Maailma muuttuu ja moni mies etsii tarkoitusta itselleen ja itse en ainakaan usko että se tarkoitus löytyy tinderistä tai nyky-yhteiskunnan ihanteista. 

Jos osaisit lukea, huomaisit, ettei hän kirjoittele omia näkökulmiaan vaan viittaa tutkimustietoon. Eikä kyse ole asuinpaikasta. Sitä kyllä sivutaan viitattaessa maaseudun miesten yksinäisyyteen.

Joita on edelleen häviävän vähän. Ei mikään ongelma muuta kuin naisten papereissa ja silloinkin lähinnä boostauksena naisten omalle miesvihanarratiiville.

Ihan yksikin incel saa paljon kitinää aikaan, saati kymmenet tuhannet maaseudun parittomat miehet :D

Sen verran näistä oli Keskustanuoretkin huolissaan, että esittivät seksityöstä kantavaa voimaa maaseudulle: https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-225068

Lisäksi isossa osassa Suomen kuntia on jo nyt naisia vähemmän kuin ikäisiään miehiä ja tilanne pahenee: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006263383.html

Vierailija
92/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska naiset ovat sinkkuina tutkimusten mukaan paljon tyytyväisempiä kuin miehet sinkkuina.

Vierailija
93/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu, pillu ja pillu, yksinkerstavaa ja miesvihamielistä. 

Mitä muuta sinä olet vailla kuin pillua? Älä vain väitä että tasa-arvoista kumppanuutta, hellyyttä, hyviä keskusteluja ja toinen toisensa tukemista kun on huono päivä.

Vierailija
94/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edelleen vedotaan siihen että naiset ovat joskus olleet miesten omaisuutta niin todennäköisesti on jääty melko kauas menneisyyteen.

Vierailija
95/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yksinäisten miesten olisi parempi vastata näihin kysymyksiin, eikä niin että nainen toimittajana kirjoittelee omia näkökulmiaan mistä ei tiedä yhtään mitään. Veikkaan että kyse on jostain muustakin kuin siitä että "mies vaan on kylällä yksin ja naiset haluaaa tehdä töitä kaupungissa" :D Maailma muuttuu ja moni mies etsii tarkoitusta itselleen ja itse en ainakaan usko että se tarkoitus löytyy tinderistä tai nyky-yhteiskunnan ihanteista. 

Jos osaisit lukea, huomaisit, ettei hän kirjoittele omia näkökulmiaan vaan viittaa tutkimustietoon. Eikä kyse ole asuinpaikasta. Sitä kyllä sivutaan viitattaessa maaseudun miesten yksinäisyyteen.

Tutkimukseen joka on tehty Saksassa. 

Vierailija
96/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimustietoa voi käyttää niin monella tavalla, jos menet lukemaan tuon Terve Suomi -tutkimuksen taulukot, joissa prosenttilukemat on esitetty, selviää, että naiset tuntee yksinäisyyttä LÄHES saman verran, oliko jotain 12, jotain % jopa. Eli lässytilässyti. Kivat otsikot saa kun saadaan irroitettua yksi asia sieltä ja toinen tuolta. Näin asiat saadaan näyttämään tietyltä.

Ketä tällainen vääristely nyt auttaa sit?

Ohis, nainen

Vierailija
97/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden biovittujen aika on muutenkin kohta ohi, kunhan humanoidirobotit vielä vähän kehittyvät.

Lupaathan? Nyt on jo valtavasti jopa ilmaisia keinoälyseuralaispalveluita ja miehet on silti mieluummin av-mammojen palstalla. Toivottavasti se tosiaan muuttuu kun samat toiminnot saadaan humanoidimuotoon.

Tätä me kaikki odotamme. Kunpa miehet pärjäisi ilman meitä.

Ilman suomalaisia naisia pärjää helposti; ulkomailla riittää kauniita, hyvin käyttäytyviä ja etenkin normaalipainoisia naisia paljon.

Vierailija
98/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä INFP-T:nä haluaisin seurustella itseni kaltaisen, välttelykäyttäytymisen tohtoriksi väitelleen naisen kanssa. Älykäs, vaatimaton ja luova pitää olla. 🌞🌚

Vierailija
99/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naiset joilla ei ole miestä jääneet kelkasta?

Eivät ole. Naiset mittaavat miehen arvon sillä saako se pillua

Tässä on kyllä perää. Nainen on kysynyt olenko ollut naisen kanssa ennen. Syynä että osaanko "olla" naisen kanssa

Osaako olla naisen kanssa, ei viittaa seksin harrastamiseen, vaan sen osaamiseen, että osaa ja sietää sitä jatkuvasti vaihtuvaa mielialaa ja muuttuvia mielipiteitä, jotka pomppii kuin flipperikuula. Ne jotka edes muistavat sellaisen peliautomaatin kuin flipperi.

Vierailija
100/2308 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä moni pick me -mieskin löytää seuraa, vaikka ei se meidän naisten ykkösvaihtoehto ole. Kipinän loppumista ei kukaan tässä epäile. "

Kyllä parisuhteet loppuvat huomattavasti useammin siihen että mies ei kohtele naista hyvin ja tasa-arvoisesti kuin että kohtelee.

Typerää leimata kunnollinen naista kunnioittava mies joksikin ihmeen pick me-mieheksi. Nykyisin jokaisella tuttavallani ja kaverillani on kunnollinen mukava mies ja hyvin ovat liitot kestäneet ja tuntuvat onnellisilta. Sen sijaan renttujen kanssa yhdessä olleet ovat eronneet yksi toisensa jälkeen.