Näkökulma: Miesten yksinäisyysepidemian syy: Miehet putosivat kelkasta
Onkohan noin että miehet ovat jääneet kelkasta ja eivät siksi saa naista
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ffc0b6fb-eb11-4297-8cfd-8eeb0321c6b4
Kommentit (2308)
Jännää että miehiltä vaaditaan yhä enemmän samalla kun naiset tuovat suhteeseen yhä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera feministi latelee omiaan ja muut miesvihaajat yltyy mukaan.
Aika väsynyttä jo, mutta ei näköjään ole muuta sanottavaa koskaan
Minä en näe tässä miesvihaa. Enemmänkin ollaan oltu huolissaan miesten syrjäytymisestä ja yksinäisyydestä ja onhan monet miesaktivistitkin yrittäneet nostaa näitä asioita keskusteluun.
Mutta tarvitseeko niistä olla niin huolissaan? Minusta ei. Ei aikuisten ihmisten asioista tarvitse muiden olla huolissaan. Inhoan paapomista ja lässytystä. Antaa miesten olla miehiä!
Enkä minä näe naisvihaa siinä että naisia hakataan.
Miltäs tuollainen kuulostaa?
En ymmärrä tuota rinnastusta. Hakkaaminen on rikos. Mikä rikos näitä yksinäisiä miehiä kohtaan on tehty? En ymmärrä logiikkaasi, avaa vähän.
Jos naista hakataan niin ei siinäkään välttämättä ole kyse mistään naisvihasta vaan ihan vaan jostain perheriidasta.
Naisviha tulee esille vähän eri yhteyksissä, esim. naisten väheksymisenä.
Minusta tuossa jutussa ei ollut miesvihaa mutta tietysti jos asiaa katsoo siltä näkökulmalta, että väheksytäänkö siinä miehiä niin joo, ehkä. Voi sen niinkin ymmärtää. Ehkä se huolissaan oleminen voi olla myös väheksymistä. Kuten jo aiemmin sanoin, minusta sen voi lopettaa. Aikuisia ihmisiä ei tarvitse paapoa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yksinäisten miesten olisi parempi vastata näihin kysymyksiin, eikä niin että nainen toimittajana kirjoittelee omia näkökulmiaan mistä ei tiedä yhtään mitään. Veikkaan että kyse on jostain muustakin kuin siitä että "mies vaan on kylällä yksin ja naiset haluaaa tehdä töitä kaupungissa" :D Maailma muuttuu ja moni mies etsii tarkoitusta itselleen ja itse en ainakaan usko että se tarkoitus löytyy tinderistä tai nyky-yhteiskunnan ihanteista.
Niinpä. Mä voisin kirjottaa miehenä pitkän kolumnin miten naiset on huonompia työntekijöitä ku miehet, ja on luonnollista ja oikein että naiset saa vähemmän palkkaa.
Kirjoita vain. Minä taas en moisesta sepustuksesta suostu maksamaan juuri mitään vaikka oletkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe tässä miesvihaa. Enemmänkin ollaan oltu huolissaan miesten syrjäytymisestä ja yksinäisyydestä ja onhan monet miesaktivistitkin yrittäneet nostaa näitä asioita keskusteluun.
Mutta tarvitseeko niistä olla niin huolissaan? Minusta ei. Ei aikuisten ihmisten asioista tarvitse muiden olla huolissaan. Inhoan paapomista ja lässytystä. Antaa miesten olla miehiä!
On se miesvihaa, että jatkuvasti joku feministi lässyttämässä miten miestn tulisi muuttua heidän mielen mukaan.
Kuvittele toisinpäin: otetaan vaikkapa ihan nykyaikainen tutkimus, jonka mukaan nuoret naiset on ahdistuneita ja masentuneita ja siihen joku mies l
Naiset on aina olleet masentuneita ja ahdistuneita, heidän mielipiteitään ei ole vain kuunneltu. Hankala vaimo on laitettu mielisairaalaan tai tehty säyseämmäksi lobotomialle. Naisilla on täysi syy muuten vihata koko miessukupuolta kun miehet ei ole tehnyt elettäkään olla laajemmassa mittakakaavassa muuta kuin hirviöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se miesvihaa, että jatkuvasti joku feministi lässyttämässä miten miestn tulisi muuttua heidän mielen mukaan.
Kuvittele toisinpäin: otetaan vaikkapa ihan nykyaikainen tutkimus, jonka mukaan nuoret naiset on ahdistuneita ja masentuneita ja siihen joku mies l
Ei kukaan pakota ketään muuttumaan vasten tahtoaan. Ongelma on se että nämä miehet valittavat tästä tilanteensa aiheuttamista seurauksista ja jankkaavat naisten kumppaninvalintakriteereistä ymmärtämättä ettei se jankkaus mitään muuta.
Parisuhteen erottaa ystävyyssuhteesta seksi. Yksinäisyys ja seksinpuute on kaksi eri asiaa. Ei sinkku ole yksinäinen, jos hänellä on ystävyyssuhteita tai läheiset välit sisaruksiinsa tai muihin lähisukulaisiin. Koskee niin miehiä kuin naisiakin.
Eikö tämä ollut suorastaan kohtuutonta tällainen "toisten" asioihin puuttuminen? Ainakin niin paljon on pidetty meteliä kuinka on suunnaton vääryys, jos mies sanoo minkäänlaista mielipidettä mihinkään minkä naiset kokee ongelmaksi, että olettaisi sitten naistenkin pitävän mielipiteensä itsellään miesten ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yksinäisten miesten olisi parempi vastata näihin kysymyksiin, eikä niin että nainen toimittajana kirjoittelee omia näkökulmiaan mistä ei tiedä yhtään mitään. Veikkaan että kyse on jostain muustakin kuin siitä että "mies vaan on kylällä yksin ja naiset haluaaa tehdä töitä kaupungissa" :D Maailma muuttuu ja moni mies etsii tarkoitusta itselleen ja itse en ainakaan usko että se tarkoitus löytyy tinderistä tai nyky-yhteiskunnan ihanteista.
Yksinäisyyttä kokevat miehet... niitä on todella vähän ja kas kun kyse on muutakin kuin naisettomuudesta. Jos on yksinäinen, ei se korjaannu sillä että joku häntä vihaava vulvateline on läsnä
Koetko itse vastaavasti olevasi penisteline?
"Jos naista hakataan niin ei siinäkään välttämättä ole kyse mistään naisvihasta vaan ihan vaan jostain perheriidasta.
Naisviha tulee esille vähän eri yhteyksissä, esim. naisten väheksymisenä."
Minusta on melkoista naisen väheksymistä jos ajattelee että naista saa riidoissa hakata kun ei pärjää verbaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen yksinäisyyttä kokevat miehet ei kelpuuta kavereiksi miehiä eikä naisia jolta ei saa pillua. Joten puhuttaisiin nyt asioista rehellisesti, on pillun puutteisia miehiä, jotka ei saa enää pillua, koska yhteiskunta ei enää pakota naisia vaimoksi.
Milloin se on pakottanut?
Silloin kun nainen oli isänsä omaisuutta joka siirretiin miehelle eikä hänellä ollut oikeutta tehdä palkkatyötä, omata pankkitiliä, tehdä työtä ilman isänsä tai miehensä lupaa tai periä isäänsä. Ihmettelen lähinnä miksei naiset ole tappaneet miehiä enemmän vaan on alistuneet tuohon sirkukseen.
Milloin nainen Suomessa on ollut isänsä omaisuutta? Tai milloin ei ole ollut oikeutta tehdä työtä? 200 vuotta sitten vai yli?
Vierailija kirjoitti:
Jännää että miehiltä vaaditaan yhä enemmän samalla kun naiset tuovat suhteeseen yhä vähemmän.
Jännää että miehet on ainoita jolle tilanne aiheuttaa jankkaustarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä harvempi myös ylittää sitä rimaa mikä naisilla on noussut. Riman nimi on onko minulla mukavampi elämä yksin kuin tuon miehen välittömässä vaikutuspiirissä.
Ja jokainen incel alittaa tuon riman koska kukaan ei halua olla tekemisissä valittajamieslapsen kanssa.
Tässä esimerkki siitä kuinka naiset arvottavat miehen sen mukaan saako se pillua.
Pillun saanti on vain merkki siitä että mies on sellainen joka kykenee normaaliin suhteeseen naisen kanssa.
Tuossa on varmaan paljon perää, joskaan ei tietenkään koko totuus asiasta.
Varmaan moni pari-kolmekymppinen mies etsii kumppanistaan äidin jatketta, joka sivoaa, laittaa nakkikastiketta ja pesee pyykit. Itse voi keskittyä täpöllä Auto theftiin.
On kuitenkin kaukaa haettua verrata johonkin 1800- lukuun, jolloin naiset olivat taloudellisesti riippuvaisia miehestään.
Paljon lähempää löytyy vertailukohde vaikkapa 80- luvusta. Ei silloin puhuttu mistään vaikeuksista löytää kumppani. Silloin asiat tapahtui ihan spontaanisti, eikä analysoitu puhki asti, että miten tää parisuhde kohtaa juuri minun tarpeeni ja päämääräni elämässä? Ja koenko minä nyt varmasti omat wau-ehfektini juuri tämän ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän pointin. Mutta ei ketään voi vaatia muuttumaan. Ja kyllä nuorten naisten masennuksesta on puhuttu paljon myös siitä näkökulmasta, että naisten elämänvalinnat ja arvot on usein vääränlaisia, esim. liikaa ulkonäköön keskittyviä. Minäkin olen sitä mieltä.
Kyllä se muutos siitä peiliin katsomisesta lähtee. Ei sitä kukaan muu voi määritellä, mihin suuntaan ihmisen pitäisi muuttua. Jokainen valitsee itse. Onneksi ei eletä missään kommunismissa.
🇺🇦🇮🇱
Mistä te kuvittelette että parisuhteessa oleva mies "saisi pillua"?
Terveisin seksitön liitto jo 15 v ajan
Tosta tekstistä ei kyllä ota erkkikään selvää. Mitä siinä oikein yritetään sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tällaisia kolumneja itseään täynnä olevilta naisilta niin miesten yksinäisyys ei enää olekaan ongelma vaan miehet preferoivat sitä.
Tämä on ihan toivottu suunta. Ei ketään naista kiinnosta kuunnella epätoivoisten jankkausta ja lähestymisyrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä harvempi myös ylittää sitä rimaa mikä naisilla on noussut. Riman nimi on onko minulla mukavampi elämä yksin kuin tuon miehen välittömässä vaikutuspiirissä.
Ja jokainen incel alittaa tuon riman koska kukaan ei halua olla tekemisissä valittajamieslapsen kanssa.
Tässä esimerkki siitä kuinka naiset arvottavat miehen sen mukaan saako se pillua.
Pillun saanti on vain merkki siitä että mies on sellainen joka kykenee normaaliin suhteeseen naisen kanssa.
Jos et ole huomannut, niin se on melko kaukana normaalista, kun katsotaan miehiä jotka sitä pildeä eniten saavat.
-eri
Noiden biovittujen aika on muutenkin kohta ohi, kunhan humanoidirobotit vielä vähän kehittyvät.