Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään 50 000 Iron Maiden fania kokoontuu Olympiastadionille kuuntelemaan metallia

Vierailija
16.06.2025 |

Heavy metal rules!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi toiminut vielä 80 luvulla. Nyt vanhat miehet yrittävät esittää nuoria. Levyt ovat muuttuneet tasapaksuiksi. Keksitään riffi eli kosketaan kitarankieliin ja saatu ääni on kappale. Laulut tehdään laulajan vahvimmalle äänialalle. Ei sinällään vikaa, mutta onhan se puuduttavaa, kun bändi on tehnyt melodisia kappaleitakin.

Nii mut eipä ne esittäny yhtään Senjutsun biisiä nii ei haittaa. Ja Dickinson ja Gers oli energisempiä esiintyjiä ku JVG

Vierailija
62/64 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maidenia kuunnellaan kitaroiden ja varsinkin rumpujen takia, monimutkaisia vaikeita kuvioita, varsinkin Nicko McBrain oli 80-luvun alussa innoittaja monelle itseoppineelle rumpalille kuin myös minulle, laulun sanoista ja laulusta en juurikaan piittaa.

Powerslaven jälkeen en ole perehtynyt bändiin enkä biisehin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maidenia kuunnellaan kitaroiden ja varsinkin rumpujen takia, monimutkaisia vaikeita kuvioita, varsinkin Nicko McBrain oli 80-luvun alussa innoittaja monelle itseoppineelle rumpalille kuin myös minulle, laulun sanoista ja laulusta en juurikaan piittaa.

Powerslaven jälkeen en ole perehtynyt bändiin enkä biisehin.

Itse pidän enemmän kun rumpuja soitti Clive Burr. Bruce Dickinson piti myös hänen soittotyylistään. Kertoi jossain haastattelussa pitävänsä enemmän kuin Nicko McBrainin tyylistä vaikka hänkin on hyvä rumpali.

Vierailija
64/64 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne sanoitukset on sillä bändillä dementikon tekemiä. Toistetaan vaan samaa. Esim

Falling down falling down falling down

What is real? Futureal. What is real? Futureal

Lightning strikes twice. Lightning strikes twice. Lightning strikes twice

Kaksi levyä olen kuunnellut ja SE RIITTI

Juu ne paskimmat ja huonoimman laulajan kanssa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi