Olipa mukava ilta...
Olin tyttökavereiden kanssa baarissa. Esiintyjä oli perunut tulonsa, joten keikka meni sivusuun. Kun tulin kotiin mies laittoi jonkin ihme shown pystyyn.
Kuulemma meillä on huono siivous ja kaikki muutkin asiat on huonosti. Olen päivät kotona, koska olen työtön ja aina on herralla ollut puhtaat vaatteet viikattuna kaapissa ja ruoka valmiina ja myös kämppä on siivottu, mutta nyt kuullosti siltä ettei mikään kelpaa.
En kaipaa mitään JSSAP-kommentteja vaan kokemuksia muilta miten parisuhde on muuttunut platoniseksi kkaverisuhteeksi, jossa ei asioista puhuta. '
Tunnustan, että itse olen hieman sosiaalirajoitteinen etten puhu asioistani, koska se on minulle todella hankalaa. Kirjoitan mielummin niin tunnen tulevani paremmin ymmärretyksi. Eilen kaiveltiin esiin enkeli-lapsemmekin ja itkin pitkään, koska olin jo melkein onnistunut hyväksymään sen etten voi koskaan saada omia biologisia lapsia.
Kiitos, että sain purkaa itseäni. Nyt on pakko lopettaa kun itken taas. Niin koville tämä ottaa, että olen henkisesti taas ihan rikki :/
Kommentit (3)
Työtön on sellainen henkilö, joka hakee töitä aktiivisesti, mutta ei saa niitä. Siten ollaan työttömiä. Yleensä työnantajat eivät valitse syystä tai toisesta juuri tätä henkilöä työntekijäkseen.
Tsemppiä lapsettomuuden kanssa. Kannattaa surra aina, kun suru tulee mieleen. En usko, että asiaa voi koskaan hyväksyä, mutta sen kanssa voi oppia elämään. Älä siis ajattele, että tulisi aika, jolloin et koskaan itkisi asian takia.
Miehellä ehkä sattui olemaan huono päivä. Jutelkaa tänään tai huomenna tai viikon päästä rauhallisesti, mikä miehelle oikein eilen illalla tuli.
Musta miehen käytös on tosi kurjaa. Meillä oli aikaisemmin miehen ' oikuttelua' etukäteen jos mulla oli joku meno. Tuntui tosi kurjalta, kun jos miehellä oli joku meno autoin pakkaamisesta ja toivottelin hyvää reissua. Ja itse joutui lähtemään kurjalla mielellä, muutenkin oli jo ikävä lapsia.
Mustasukkaisuus ei riipu todellisista uhista, ne on sen mustasukkaisen ihmisen päänsisällä olevia uhkakuvia.
yhtään mitään. Et sinäkään mikään kävelevä kotitalouskone ole, vaikka töitä haetkin (sekin on raakaa työtä).
Ehkä se oli vaan mustis sinusta eikä tuota tuon paremmin osannut sanoiksi pukea ?
Halaus !