Muita joita inhottaa ajatuskin parisuhteesta? Miten tuon voisi ilmaista miehelle kohteliaasti?
Olen ollut vuosikausia sinkkuna, lapset jo isoja. Tutustun helposti ihmisiin, ja joskus käy niin että ihmiset ihastuu. Käsittävät siis väärin ystävällisyyteni ja iloisuuteni. Nyt näyttäisi jälleen siltä, että eräs mukava mies on ymmärtänyt minut väärin. Miten käyttäytyä/mitä sanoa kun ehdottelee että nähtäisiin tai tehtäisiin jotain kivaa yhdessä. Kiinnostaa kuin kilo paskaa, vaikka muuten mukava ihminen onkin.
Kommentit (106)
Kutsu hänet tapaamaan vanhempiasi ja ota kalenteri käteen kirkonvarausta varten.
Helpointa on kun ei ole tekemisissä miesten kanssa. Ihmiset on kai niin huonosti käyttäytyviä nykyisin, että kun omaa hyvät käytöstavat, niin olettavat että olet iskemässä niitä. Tietyt rouva ja emäntätaidot kuului aikoinaan kasvatukseeni ja nykyään ne tulkitaan täysin väärin seurusteluhalukkuudeksi. Tosin kasvatukseeni sisältyi myös se, että naisella ei ole miespuolisia tuttavia. Minusta hyvä oppi sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä sen kuten miehet eli kertomalla suoraan tai voi tehdä sen kuten nainen. Kiertää, kaartaa, keksiä esityksiä joista voi ehkä saada vihjeen mitä ajattelet.
Mulla tässä yksi mies roikotti ja vedätti mua viikkotolkulla sillä että pitää musta ja haluaa jatkaa. Kysyin suoraan kun tuntui niin kummalliselta niin kuulema on kiinnostunut, silti ei saa aikaiseksi tapaamista vaikka aiemmin useamman kerran viikossa.
Sanoin miltä asia näyttää ja josko sanois suoraan niin ei tarvitse kenenkään esittää mitään.
Jätti luetulle. Lienee unohti vaan vastata sun mielestä?
Mulla ei ole ollut ongelma sanoa suoraan jos en halua jatkaa tapailua.
Yksi mies ja sinä leimaat suurimman osan sen perusteella. Naisen logiikkaa... Kysy miehiltä montako naista tuntee joka kertoisi suoraan mitä haluaa. Niitäkin naisia on, mutta suurin osa ei. Kyllä se on ihmeellistä vihjailua ja esitystä.
Sano ettet halua etkä etsi parisuhdetta.
Mulla on siedätyshoito menossa :D En siis koskaan ole ollut parisuhteessa saati harrastanut seksiä koska mun mielestä se kuuluu parisuhteeseen (siis omalla kohdallani). Nyt on kiva tyyppi jostain ilmestynyt elämään ja katsotaan miten tässä käy... :) Jos loppuu tähän niin sitten loppuu, jos jatkuu niin innolla odotan tulevaa koska kaikki ihan uutta. N30+
Tullut nähtyä jo parisuhteet, ei kiitos enää. Ne negatiiviset puolet on aina olleet suuremmat kuin hyvät puolet.
Vierailija kirjoitti:
Tullut nähtyä jo parisuhteet, ei kiitos enää. Ne negatiiviset puolet on aina olleet suuremmat kuin hyvät puolet.
No yritä poimia siitä ne parhaat puolet. Asutte erillään, harrastatte seksiä ja juttelette kaikesta, matkustelette ja pidätte hauskaa tai mitä ikinä.
Ei kannata sanoa että en ole JUURI NYT kiinnostunut parisuhteesta vaan ihan suoraan että en halua enää koskaan suhteeseen, siis mikäli tämä pitää oikeasti paikkansa. Ei myöskään kannata sanoa että voimme silti olla kavereita, sillä mies jää sitten muuttamaan mieltäsi vääristä syistä.
Vanhempia naisia kuten sinä on maailma pullollaan...hymyssä suin voin miehenä toivottaa sut ihan mihin haluat....ja pyöriä niiden oikeasti kiinnostuneiden kanssa. Sulla ei oo varaa tohon asenteeseen että parisuhde ei kiinnosta...parisuhdemarkkinoilla on näet niin valtava naisenemmistö kun miehet kuolevat naisia keskimäärin nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4/5
Jaa meinaat että provoilen? Mikä saa sut ajattelemaan näin?
Ap
En ole se jolle vastaat, mutta kuulostaahan se vähän uskomattomalta ettei aikuinen ihminen tiedä miten toiselle ihmiselle sanotaan ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia naisia kuten sinä on maailma pullollaan...hymyssä suin voin miehenä toivottaa sut ihan mihin haluat....ja pyöriä niiden oikeasti kiinnostuneiden kanssa. Sulla ei oo varaa tohon asenteeseen että parisuhde ei kiinnosta...parisuhdemarkkinoilla on näet niin valtava naisenemmistö kun miehet kuolevat naisia keskimäärin nuorempana.
Ai sä päätit nyt tulla tähän ketjuun spämmäämään tätä samaa paskaa 🤣 Ei ole mitkään viiskymppisten äijien markkinat, ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaan. Teidän parasta ennen päiväys meni jo parikymmentä vuotta sitten ja nyt te enää odotatte muna löysänä sitä viimeistä sydäriä. Viiskymppiset naiset saa nuorempia miehiä, jos nyt miehiä enää ollenkaan edrs haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä sen kuten miehet eli kertomalla suoraan tai voi tehdä sen kuten nainen. Kiertää, kaartaa, keksiä esityksiä joista voi ehkä saada vihjeen mitä ajattelet.
Kokemukseni mukaan miehet on niitä jotka feidaa eikä osaa sanoa suoraan.
#miesvihanäkyväksi
Jännä tää ajatus, että kun miehelle sanoo takaisin täsmälleen saman mitä hänkin sanoi (ja vielä omaan kokemukseen perustuen), niin se onkin yhtäkkiä miesvihaa. Oliko tuo alkuperäinen kommentti siis mielestäsi naisvihaa?
Samoja kokemuksia täällä. Meni kyllä pitkään, että tajusin tuon, että kohtelias ystävällisyys, avoimuus ja iloisuus saa miehen polvilleen. Kiusallista on. Olen opetellut torppaamaan ehdotukset, tilanteen mukaan. Mutta parempi tehdä heti selväksi, ettei ole kiinnostunut. Satunnaisessa kohtaamisessa helppoa, mutta puolitutut/tutut haastavampia. Helpointa on vältellä miehiä, olen huomannut. Tai olla tosi lyhytsanainen. Sitten saakin sen diivan maineen... kaikkea on nähty ja koettu. Pysyn enimmäkseen kotona, ja puhun itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhempien ihmisten parisuhdemarkkinoilla on valtava naisenemmistö, niin silloinhan naisen kannalta on nimenomaan hyvä, jos parisuhde ei kiinnosta. Eli siihen asenteeseen on mitä suurimmassa määrin juuri varaa.
Kun ei lähesty: miehet on sikoja.
Kun lähestyy: miehet on sikoja.
Kun on vaan omissa oloissaan: miehet on sikoja.
Suomalainen nainen pähkinänkuoressa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siedätyshoito menossa :D En siis koskaan ole ollut parisuhteessa saati harrastanut seksiä koska mun mielestä se kuuluu parisuhteeseen (siis omalla kohdallani). Nyt on kiva tyyppi jostain ilmestynyt elämään ja katsotaan miten tässä käy... :) Jos loppuu tähän niin sitten loppuu, jos jatkuu niin innolla odotan tulevaa koska kaikki ihan uutta. N30+
Itse en näe seksiä vain parisuhteen asiana. Lähinnä toivon että se jää vain siihen parisuhteeseen. Tai johtaa parisuhteeseen. Haluan jakaa elämäni jonkun kanssa. Nykyään se vaan on tehty lähes mahdottomaksi. Eikä mitkään irtosuhteet tai vastaavat kiinnosta pätkääkään. Olenkin yksin varmaan koko elämäni.
Pian 40v mies - eikä mitään ikäkriisiä. Ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta en ole romanttisessa mielessä kiinnostunut sinusta. Kaverina voidaan vaan tavata.
Tuota on vähän hankala sanoa, jos toinen ei ole selvästi ilmaissut haluavansa olla enemmän kuin kaveri. Sehän voi sanoa, että kaveruutta minäkin vain haluan. Ja todennäköisesti sanookin niin, vaikka se ei olisi totta. Sitten ollaan tilanteessa, jossa ollaan kavereita ja toinen osapuoli haluaisi kuitenkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Sano ettet halua etkä etsi parisuhdetta.
Minä sanon aina niin, mutta se ei kyllä mene perille. Miesten mielestä se on vain lähtökohta, josta voidaan edetä kohti suhdetta.
#miesvihanäkyväksi