Muita joita inhottaa ajatuskin parisuhteesta? Miten tuon voisi ilmaista miehelle kohteliaasti?
Olen ollut vuosikausia sinkkuna, lapset jo isoja. Tutustun helposti ihmisiin, ja joskus käy niin että ihmiset ihastuu. Käsittävät siis väärin ystävällisyyteni ja iloisuuteni. Nyt näyttäisi jälleen siltä, että eräs mukava mies on ymmärtänyt minut väärin. Miten käyttäytyä/mitä sanoa kun ehdottelee että nähtäisiin tai tehtäisiin jotain kivaa yhdessä. Kiinnostaa kuin kilo paskaa, vaikka muuten mukava ihminen onkin.
Kommentit (106)
Eipä mitenkään, huorittelut ja lesbotte,ut saat silmillesi 100 varma
Sanot hänelle, että ei nyt kiinnosta.
Olen pahoillani, mutta en ole romanttisessa mielessä kiinnostunut sinusta. Kaverina voidaan vaan tavata.
Vierailija kirjoitti:
4/5
Jaa meinaat että provoilen? Mikä saa sut ajattelemaan näin?
Ap
Voit tehdä sen kuten miehet eli kertomalla suoraan tai voi tehdä sen kuten nainen. Kiertää, kaartaa, keksiä esityksiä joista voi ehkä saada vihjeen mitä ajattelet.
Olen pahoillani, mutta ehkä olet ymmärtänyt väärin, mutta en ole kiinnostunut parisuhteesta enää.
Laitoin vaan viestiä, että nyt ei kiinnosta tapailut eikä sekstailut vaan olen mieluummin yksin.
No siis miksi et voi sanoa ihan vaan niin kuin asia on? Että et halua parisuhdetta kenenkään kanssa.
Kysy, mitä se "jotain kivaa yhdessä" tarkoittaa. Voihan olla, että hän ei tarkoitakaan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Kysy, mitä se "jotain kivaa yhdessä" tarkoittaa. Voihan olla, että hän ei tarkoitakaan seksiä?
Ehkä hän haluaa siivota kesämökin kanssasi tai tervata veneen?
Mulla on tapana todeta treffipyyntöihin ja ihastuksensa tunnustaville, että harmittavasti parisuhde ei tuo mitään lisäarvoa mun elämään. Joten kiitos, mutta ei kiitos:)
Pysy kaukana minusta!!!! Olet ällöttävä mies ja sinun tulee pyytää anteeksi sukupuoltasi. SInä ole pelkkä rasisti, narsisti ja psykopaatti. Apua!!!! Tulkaa auttamaan. Tämä mies ahdistelee minua!!!!
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä sen kuten miehet eli kertomalla suoraan tai voi tehdä sen kuten nainen. Kiertää, kaartaa, keksiä esityksiä joista voi ehkä saada vihjeen mitä ajattelet.
Hah. Deittailen miestä, joka puhuu kyllä paljon. Sen oikean asian, jolla on merkitystä, saan poimia rivien välistä ja lausua ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Deittailen miestä, joka puhuu kyllä paljon. Sen oikean asian, jolla on merkitystä, saan poimia rivien välistä ja lausua ääneen.
Kirjoitin miehistä enkä pojuista.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan miehet on niitä jotka feidaa eikä osaa sanoa suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mitenkään, huorittelut ja lesbotte,ut saat silmillesi 100 varma
Kiitos kun kerroit, setä, eipä me naiset tuota ennestään tiedettykään.
Katot sitä pitkään ja hitaasti ja kysyt, mistä se on saanut päähänsä, että teidän välillä olisi jotain muuta kuin normaalia puolituttujen kohteluaisuutta.
Ja että hän ei todellakaan kiinnosta siinä mielessä. Mutta katotaan uudedstaan v. 2055
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta en ole romanttisessa mielessä kiinnostunut sinusta. Kaverina voidaan vaan tavata.
"Mikä vidun lesbo sää oot, luuletko olevas muita parempi, hurraus HÄH!"
Siinä tapauksessa tietää väistäneensä luodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4/5
Jaa meinaat että provoilen? Mikä saa sut ajattelemaan näin?
Ap
MIessukupuoli, inceliys ja särkevät pallit.
4/5