Muita joita inhottaa ajatuskin parisuhteesta? Miten tuon voisi ilmaista miehelle kohteliaasti?
Olen ollut vuosikausia sinkkuna, lapset jo isoja. Tutustun helposti ihmisiin, ja joskus käy niin että ihmiset ihastuu. Käsittävät siis väärin ystävällisyyteni ja iloisuuteni. Nyt näyttäisi jälleen siltä, että eräs mukava mies on ymmärtänyt minut väärin. Miten käyttäytyä/mitä sanoa kun ehdottelee että nähtäisiin tai tehtäisiin jotain kivaa yhdessä. Kiinnostaa kuin kilo paskaa, vaikka muuten mukava ihminen onkin.
Kommentit (106)
Inhottaako myös ajatus seksistä vai miksi hyppäsit suoraan puheeseen parisuhteesta?
Se voi tarkoittaa sitä, että olet seksuaalinen, mutta mies ei ole chad.
Tuli mieleen kun joskus kauan sitten kysyin baarissa karaokea laulettuamme naiselta, että haluaisiko hän tutustua paremmin valoisan aikaan. Hän sanoi, että ei nyt etsi parisuhdetta eli en ole chad. Jos olisin ollut rohkeampi olisin voinut suoraan sanoa, että kukas puhui mitään parisuhteesta? Saisin varmaan pierua haistaneen ilmeen vastaukseksi, mutta osaan nykyään jo nauraa noille sosiaalisille paikan näyttämisille.
Nyt kannattaa ottaa ne tyttökaverit käyttöön ja pidätte vaivihkaa pienen lesboilunäytöksen niin että mies näkee ja tekee johtopäätökset itse.
M
Miehet on älyttömän huonoja ottamaan pakkeja, vaikka luulis niiden kestävän kun ne nobelit ja pörssiyhtiöt ym.
Mutta ei, ne on ohutta lasia ja naiset terästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä sen kuten miehet eli kertomalla suoraan tai voi tehdä sen kuten nainen. Kiertää, kaartaa, keksiä esityksiä joista voi ehkä saada vihjeen mitä ajattelet.
Kokemukseni mukaan miehet on niitä jotka feidaa eikä osaa sanoa suoraan.
Nyt on kokemusta. En ole kuullut tai nähnyt yhdenkään miehen keksivän yhtä outoja asioita kuin naiset. Pyydetään miespuolinen kaveri työpaikalle jotta joku mies luulee minun olevan varattu. Jätän työpisteelleni random miehen kuvan. Nyt se mies varmasti huomaa sen ja luulee minun olevan varattu. Luen lehteä samassa pöydässä jossa on juttu sinkkunaisista. Hölmö mies kun ei tajua että haluan pyytävän minua ulos. Katselen muualle kun mies tulee ja haron hiuksiani. Eikö mies tajua että haluan sen tulevan juttelemaan... Uskomatonta mutta totta. Ei voi kuin pyöritellä päätään.
Ei kannata sanoa että en ole kiinnostunut kenestäkään, koska sen voi joku ottaa haasteena. Sano kuten heti ehdottu, kiitos mutta en ole kiinnostunut romanttisessa mielessä.
Jos et halua loukata, voit aina sanoa että sinulla on sukupuolitauti jota et ole kiinnostunut hoitamaan, koska visva ja paiseet eivät itseäsi haittaa kun et ole seksistä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on älyttömän huonoja ottamaan pakkeja, vaikka luulis niiden kestävän kun ne nobelit ja pörssiyhtiöt ym.
Niin ihmisiä mekin oomme ja tunteet meilläkin. Miesten pitäis aina ottaa pakit kylmän viileästi ja panna vaan kun saa eikä välittää naisista paskan vertaa vähän niin kuin ne naiset kastavat pelimiehet tekee.
Vierailija kirjoitti:
MInä sain isot kiitokset, kun kerroin asian suoraan. Hän toivoi mulle kaikkea hyvää ja toivottavasti löydän sen oikean lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi pakkimies viskasi yöllä kiven 4 neliön ikkunaani. Oli kallis heitto. Heittäjä jäi videolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sanoa että en ole kiinnostunut kenestäkään, koska sen voi joku ottaa haasteena. Sano kuten heti ehdottu, kiitos mutta en ole kiinnostunut romanttisessa mielessä.
Jos et halua loukata, voit aina sanoa että sinulla on sukupuolitauti jota et ole kiinnostunut hoitamaan, koska visva ja paiseet eivät itseäsi haittaa kun et ole seksistä kiinnostunut.
Mikä tuo ihmeen paapominen totuudelta on ja pitää keksiä jotain sukupuolitauteja? Ei ihan normaalihommaa. Sanoo totuuden suoraan ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
😂
Tuohon se mies sössöttäisi että hei, hänhän voi kerrankin käyttää kondomia, ei oo niin iso juttu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo ihmeen paapominen totuudelta on ja pitää keksiä jotain sukupuolitauteja? Ei ihan normaalihommaa. Sanoo totuuden suoraan ja siinä se.
No se oli sarkasmia jonka tarkoitus oli osoittaa että suoraan sanominen on paras idea.
Tästä aiheesta on teille autistìvammaisille sata ketjua ennestään!!!
Oi voi voi, miehelle ei näköjään voi sanoa ei ilman mitään silkkihansikkaita? Ihan oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ihmisiä mekin oomme ja tunteet meilläkin. Miesten pitäis aina ottaa pakit kylmän viileästi ja panna vaan kun saa eikä välittää naisista paskan vertaa vähän niin kuin ne naiset kastavat pelimiehet tekee.
Teillä nimenomaan on TUNTEITA itseänne kohtaan eikä tippaakaan toleranssia tai järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä sen kuten miehet eli kertomalla suoraan tai voi tehdä sen kuten nainen. Kiertää, kaartaa, keksiä esityksiä joista voi ehkä saada vihjeen mitä ajattelet.
Kokemukseni mukaan miehet on niitä jotka feidaa eikä osaa sanoa suoraan.
Nyt on kokemusta. En ole kuullut tai nähnyt yhdenkään miehen keksivän yhtä outoja asioita kuin naiset. Pyydetään miespuolinen kaveri työpaikalle jotta joku mies luulee minun olevan varattu. Jätän työpisteelleni random miehen kuvan. Nyt se mies varmasti huomaa sen ja luulee minun olevan varattu. Luen lehteä samassa pöydässä jossa on juttu sinkkunaisista. Hölmö mies kun ei tajua että haluan pyytävän minua ulos. Katselen muualle kun mies tulee ja haron hiuksiani. Eikö mies tajua että haluan sen tulevan juttelemaan... Uskomatonta mutta to
Juu. Näitä on joskus todistettu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ai sen takia te muijat itkette kun mehiläinen löytyy kuolleena lattialta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla meni ihon alle. Tuollaista se teillä pikku prinsseillä on kun ette ikinä ole oppineet kestämään pettymyksiä.
Kaikki on nokan alle valmiiksi kannettu koko elämän ajan joten tokihan nainenkin kellahtaa selälleen kun SINÄ niin haluat.
Tai pidätät hengitystäsi kunnes muutut sinimustaksi
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta on teille autistìvammaisille sata ketjua ennestään!!!
Ja sulla on ne iltalääkkeet edelleen ottamatta, mt-elätti.
Ei kyllä ole enää vuosiin inhottanut ajatus parisuhteesta. Nuorena inhotti ja oksetti. Olin tuttavapiirissä lähes ainoa sinkku 20-26-vuotiaana.
Seurustelin nuorena 3,5 vuotta pojan kanssa, joka manipuloi, painosti, oli aina kaikessa parempi kuin minä, korosti itseään, ivasi ihmisiä ja kyttäsi ilkeästi muita, mitä muut tekee. Jouduin pyytämään terapeutilta apua, miten päästä eroon myrkyllisestä suhteesta. Oli pari isoa ongelmaa. Toinen oli se, että olin erehtynyt asumaan hänen kanssaan avoliittoon 18-vuotiaana lukion jälkeen ja asunut siis noin vuoden saman katon alla, kun aloin ymmärtää, että minun on päästävä elossa pois siitä suhteesta. Lisäksi toisena ongelmana ymmärsin, etten voi vaihtaa paikkakuntaa. Opiskelin siellä. Kolmanneksi olin täysin rahaton! Kun pyysin isältä rahaa, että pääsisin muuttamaan jonnekin pois, ihan minne tahansa, isäni oli mennyt kysymään avomieheltäni, onko meillä ollut riitaa, kun haluan jättää hänet. Tuon jälkeen sain selkääni ihan fyysisesti. Hän heitteli esineillä, painoi kurkusta, istui päällä, repi hiuksista yms. Aiemmin alistaminen ja väkivalta oli henkistä, mutta tuon fyysisen pahoinpitelyn jälkeen aloin pelätä, että hengissä tuskin pois pääsen.
Sen tapahtuman jälkeen hain apua terveyskeskuksesta. Sairaanhoitaja laittoi lähetteen psykologille (joita vielä 90-luvun lopussa oli julkisella sektorilla). Hän totesi, että tarvitsen terapeuttia. Kävin psyk. polilla kerran, siellä oli pelkkä psykiatrinen sairaanhoitaja, joka ehdotti aikaa lääkärille ja masennuslääkettä. Sanoin, etten ole masentunut, vaikka itkettää! Olin myrkyllisessä parisuhteessa, jossa toinen kontrolloi. Hän niitä lääkkeitä olisi tarvinnut.
Onneksi pääsin yksityiselle terapeutille, sain siihen lainaksi rahat mummolta. Hänen tuellaan aloin järjestellä itseäni henkisesti siihen kuntoon, että sain hankittua vuokra-asunnon (salaa) ja piilotin varastoon välttämättömiä tavaroita muuttoa varten. Minulla ei ollut kuin 2 läheistä ystävää, mutta molemmat lupasivat auttaa muutossa ja takuuvuokran kanssa.
Se oli eräs sateinen marraskuun viimeinen päivä, kun ystäväni mies ajoi vuokrapakettiauton pihaan ja niin nopeasti kuin pystyttiin, otettiin varastosta välttämättömät tavarat ja laukku. Minä luulen, ettei exäni ehtinyt edes ymmärtää, mitä on tapahtumassa. Hän huusi uhkauksia eteisessä kun sanoin, että lähden, tämä suhde oli nyt tässä. Seuraavalla viikolla hankin ensimmäisen oman kännykän osamaksulla. Ja ihme kyllä, en nähnyt exääni seuraavaan vuoteen missään. En piiloutunut 4 seinän sisälle, mutta olin tarkoituksella ottanut vuokra-asunnon syrjäisemmästä lähiöstä. Jos hän todella olisi halunnut, hän olisi voinut käydä kyttäämässä oppilaitoksella (amk), jossa opiskelin.
Kaiken tuon kokemani jälkeen ajatuskin parisuhteesta ja seurustelusta inhotti. Olin päättänyt, etten huoli ikinä enää kumppania, mutta reilun 5 vuoden päästä ihastuin. Hän oli toisenlainen: kiltti ja tasa-arvoinen. Aluksi se oli tapailua ja nyt ollaan oltu kunnon parisuhteessa n. 20 vuotta.
Mulla tässä yksi mies roikotti ja vedätti mua viikkotolkulla sillä että pitää musta ja haluaa jatkaa. Kysyin suoraan kun tuntui niin kummalliselta niin kuulema on kiinnostunut, silti ei saa aikaiseksi tapaamista vaikka aiemmin useamman kerran viikossa.
Sanoin miltä asia näyttää ja josko sanois suoraan niin ei tarvitse kenenkään esittää mitään.
Jätti luetulle. Lienee unohti vaan vastata sun mielestä?
Mulla ei ole ollut ongelma sanoa suoraan jos en halua jatkaa tapailua.