Tulin ghostatuksi. Sattuu uskomattoman paljon.
En voi uskoa tätä. Piti tämäkin vielä kokea? Pussailun ja läheisyyden jälkeen. Oltiin jo puhuttu uudesta tapaamisesta, yhtäkkiä radiohiljaisuus. Kaikki mitä mies puhui oli paskaa. Miten päästä yli. Tekisi niin mieli kokeilla soittaa hänelle, mutta tiedän sen olevan säälittävää
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tapaan miestä monta kertaa ennen seksiä, jotta ei käy näin :S
Sain vinkin yhdeltä kauhealta player-mieheltä, että pahimmatkin pelaajat tippuu pois jos pihtaat 6-7 treffien ajan. Itse yleensä pihtaan muutamat ekat treffit :)
Ei ollut seksiä. Oli pussailua ja koskettelua. Miehellä ilmeisesti lopahti mielenkiinto kun seksiä ei saanut.
ap
Sitten saakin mennä. Ei ollut susta ton enempää kiinnostunut. Onneksi et ehtinyt antaa sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain vinkin yhdeltä kauhealta player-mieheltä, että pahimmatkin pelaajat tippuu pois jos pihtaat 6-7 treffien ajan. Itse yleensä pihtaan muutamat ekat treffit :)
Ei ollut seksiä. Oli pussailua ja koskettelua. Miehellä ilmeisesti lopahti mielenkiinto kun seksiä ei saanut.
ap
Sitten saakin mennä. Ei ollut susta ton enempää kiinnostunut. Onneksi et ehtinyt antaa sille.
Jäi siis muija itsekin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukot pettää, jättää, ghostaa ja pyörittää naisia mielensä mukaan. Älkää naiset IKINÄ luottako miehiin sata prosenttisesti!!! Pitäkää aina pieni etäisyys ja jalka oven välissä, muuten teihin sattuu takuu varmasti!! Kokemusta on ja olen läksyni oppinut.
Sitten tapaatte jonkun jännittävän afrikkalaisen, lähi itäläisen, tai tatskatun rikollisen, ja kaikki varovaisuus ja hyvät neuvot menee kerralla ikkunasta ulos.
Ja sitten sinä iloitset kun nainen saa pataan ja sanot "lälläslää kun ei kilttimies kelvannut"?
Te katkerat ootte niitä pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli kommunikaatiotilanne aiemmin?
Ehkä hän on vain kiireinen, ei noin lyhyellä ajalla voi sanoa että ghostasiko...
Miehillä ja naisilla kun ei vaan ole sama käsitys ajasta.
Hänellä voi olla muita ihan asiallisia sitoumuksia, ei voi tietää.
Soita ja kysy nyt iltasella, ei siinä ole mitään säälittävää.
Oisko mahdollista ilmoittaa jos on niin kiire ettei ehdi vastailemaan?
Ei mieheltä välttämättä onnistu.
Emme ole multitaskaajia kuten naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli kommunikaatiotilanne aiemmin?
Ehkä hän on vain kiireinen, ei noin lyhyellä ajalla voi sanoa että ghostasiko...
Miehillä ja naisilla kun ei vaan ole sama käsitys ajasta.
Hänellä voi olla muita ihan asiallisia sitoumuksia, ei voi tietää.
Soita ja kysy nyt iltasella, ei siinä ole mitään säälittävää.
Oisko mahdollista ilmoittaa jos on niin kiire ettei ehdi vastailemaan?
Ei mieheltä välttämättä onnistu.
Emme ole multitaskaajia kuten naiset.
Jos sitä tekstiä on aiemmin tullut tasaiseen tahtiin ja on itse ilmoitellut koko ajan mitä on touhuamassa ja missä menee, niin joku mättää jos yhtäkkiä ei kuulukaan mitään.
Mulle kävi kerran (aikana ennen kännyköitä) että tapasin ihanan naisen ja meillä oli ihana viikonloppu.
Maanantaina katkaisin jalkani ja jouduin kahdeksi viikoksi sairaalan.
Onneksi daami oli vienyt kämpilleni lapun jossa puhelinnumero.
Siitä alkoi monen vuoden suhde.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikki paitsi täysin epätoivoiset tippuvat. Hyvä vinkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos olis jännis, niin harmittaisi ettet ehtinyt saada.
Ei se satu! Potkaise varpaat seinään, se sattuu !
Palasin deittailumaailmaan eron jälkeen 2019.
Ensimmäinen kerta kun tulin tuolloin gostatuksi, meni kyllä tunteisiin, pakko myöntää. Mutta kyllä siihen tottui sitä mukaa kun nainen toisensa jälkeen ghostasi minut. Nykypäivänä se ei oikeasti enää tunnu oikein miltään.
Itse en muusta tiedäkään kuin pakeista ja ghostaamisesta joten yllättyisin jos nainen vastaisikin myöntävästi.
Tuskinpa ghostaaja edes arvaa, kuinka julmasti toista lyö.
Ei varmaan mutta itsellä ainakin tarvitsee "pelkkään" ihastumiseen jo vahvan tunnepohjan. Yleensä siinä on jo se isompi sana taustalla eikä se ihan parissa päivässä tai kuukaudessakaan mene ohi.
Miten paljon ihmiset oikeen ihastuilee ympäriinsä? Ei mulla tule niitä liukuhihnalla vastaan.