Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin ghostatuksi. Sattuu uskomattoman paljon.

Vierailija
15.06.2025 |

En voi uskoa tätä. Piti tämäkin vielä kokea? Pussailun ja läheisyyden jälkeen. Oltiin jo puhuttu uudesta tapaamisesta, yhtäkkiä radiohiljaisuus. Kaikki mitä mies puhui oli paskaa. Miten päästä yli. Tekisi niin mieli kokeilla soittaa hänelle, mutta tiedän sen olevan säälittävää

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina illalla laitoin viestin, ei vastausta.

ap

Vierailija
2/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan enemmistölle muijia tuo on suoranainen harrastus.

Eli worlds smallest violin tjsp.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikinä ghostaisi, varsinkaan jos suhde mennyt fyysiseksi (mitä vaan pussailusta eteenpäin). Silloin on tietty raja ylitetty.

ap

Vierailija
4/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti väistit luodin. Kaikki jotain ihme ihmissuhdepelejä pelaavat ihmiset ovat epäluotettavia. Älä murehdi enempää.

Vierailija
5/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies.

Vierailija
6/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit persoonallisuushäiriöisen. Hän ei ollut niin hyvä mitä esitti. 

Vierailija
7/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikinä ghostaisi, varsinkaan jos suhde mennyt fyysiseksi (mitä vaan pussailusta eteenpäin). Silloin on tietty raja ylitetty.

ap

Ensi kerralka tiedät ettei mitään fyysistä läheisyyttä halausta enempää ennen kuin miehen motiivit ovat selvillä ja molemminpuolin tuntuu hyvältä ajatus parisuhteesta. Et voi syyttää kuin itseäsi, hanki joku vispilä alapäätäsi varten ettei järki  jatkossa seiso ihmissuhdeasioissa.

Vierailija
8/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella.

Vierailija
9/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden? Eli hän halusi yhtä asiaa ja poistui sen saatuaan?

Vierailija
10/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet alkaa panikoida. Tai sitten ex otti yhteyttä. Pääsääntöisesti ne syyt on nämä. 

Vierailija
11/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduit komean pelimiehen hyväksikäytetyksi. Miltäs nyt tuntuu, olisit kelpuuttanut tavallisen miehen niin olisit saanut miehen.

Vierailija
12/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli oot ghostannut.

Ja joka tapauksessa voit kyllä vaan syyttää kanssasisariasi siitä että ovat opettaneet hänelle että tuollainen on ihan normikäytöstä.

Vierailija
13/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ghostaus tapahtui nimenomaan pussailun ja läheisyyden jälkeen, niin hän selvästi huomasi siinä, ettei teillä ole kemiaa. Ihan normaalia, että joskus sen saattaa huomata vasta käytännössä, varsinkaan jos ei ole kovin aistikas ihminen. 

Lopun hoiti huonosti, oisi voinut laittaa rehdisti ettei halua enää tavata. 

Vierailija
14/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ekan seksikerran jälkeen hiljeni? Toi on kyllä paha, jos on itse jo elätellyt ties mitä toiveita. Miehet kyllä sanoo vaikka mitä saadakseen seksiä, joten ei kannata kaikkia sanoja uskoa.

Vierailija
15/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis turhaan alat mitään soitteleen, jos kemiaa ei ole niin sitä ei ole. Tai muusta syystä kiinnostusta. 

Vierailija
16/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin yleensä olen vain antanut jutun vain olla, jos ekalla kerralla ei ole menty pussailua pidemmälle. Joko ei ole kemiaa, tai nainen pihtaa huvikseen, joten molemmissa tapauksissa turha jatkaa.

M41

Vierailija
17/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapaan miestä monta kertaa ennen seksiä, jotta ei käy näin :S

Sain vinkin yhdeltä kauhealta player-mieheltä, että pahimmatkin pelaajat tippuu pois jos pihtaat 6-7 treffien ajan. Itse yleensä pihtaan muutamat ekat treffit :)

Vierailija
18/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että se mies ei ollutkaan mitä esitti. Eikä sellaisen ihmisen kanssa voi saada aitoa yhteyttä. sure surusi ja sitten jatkat eteenpäin viisaampana. Muista, että sen miehen käytös ei kerro sinun arvostasi mitään. Se olisi voinut sattua ihan kenelle tahansa. Hän ei ollut kykenevä läheiseen suhteeseen. 

tsemppiä, pääset yli kyllä!

Vierailija
19/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vinkin yhdeltä kauhealta player-mieheltä, että pahimmatkin pelaajat tippuu pois jos pihtaat 6-7 treffien ajan. Itse yleensä pihtaan muutamat ekat treffit :)

Ei ollut seksiä. Oli pussailua ja koskettelua. Miehellä ilmeisesti lopahti mielenkiinto kun seksiä ei saanut.

ap

Vierailija
20/74 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo siihen liity, ellei sitten treffaile vähintään vuoden ennen seksiä. Ja jos naista panettaa ja haluaa seksiä, niin tietysti kannattaa sitä harrastaa jos tilaisuus on.

Jos on aviomiestä etsimässä ja/tai aivan liian ihastunut, niin kannattaa miettiä vähän eikä välttis heti hypätä sänkyyn, mutta tosi harvoin sellaisia miehiä missään on. Sitten jos on, niin tosiaan voi vuodenkin treffailla rauhassa. Tuollaista ei tule kaikille milloinkaan edes vastaan, joten kannattaa panna jos tilaisuuksia ja haluja on.