Miksi monet miehet luulevat että nainen saa aina yhdynnässä orgasmin...
Ja jos ja kun ei saa, on nainen löysäpillu ja tunnoton. Vaikka totuus on, että vain harva nainen saa yhsynnässä. Vika ei KOSKAAN ole miehessä
Kommentit (433)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin kova pala miehille, että sillä kullilla stimuloidaan klitorista? Miksi se orgasmi pitäisi saada nimenomaan sinne pohjaan lykkimällä?
Miksi sulle on niin kova paikka ymmärtää, että kaikki ei ole kun sinä?
Eikä muillakaan naisilla. Uskokaa jo, että kohdunnapukan tökkiminen sattuu. Eikä siinä ole mitään hävettävää, että orgasmiin tarvitaan klitoris. Se sinun pipuli on silti hyvä.
Minulle se on nautinnollisin paikka. Itse haluan, että penis hieroo emättimen pohjaa kunnolla. Klitorista voi hyväillä peniksellä myös emättimen sisältä. Kunhan penis on riittävän iso.
Pate anna jo olla.
En ole pate vaan ihan kolmikymppinen nainen, joka tuntee oman pillunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin kova pala miehille, että sillä kullilla stimuloidaan klitorista? Miksi se orgasmi pitäisi saada nimenomaan sinne pohjaan lykkimällä?
Eikä muillakaan naisilla. Uskokaa jo, että kohdunnapukan tökkiminen sattuu. Eikä siinä ole mitään hävettävää, että orgasmiin tarvitaan klitoris. Se sinun pipuli on silti hyvä.
Minulle se on nautinnollisin paikka. Itse haluan, että penis hieroo emättimen pohjaa kunnolla. Klitorista voi hyväillä peniksellä myös emättimen sisältä. Kunhan penis on riittävän iso.
Tämä on ihan selväs
Hohhohjoijaa, eli jos nainen nauttii emättimen pohjan hyväilystä on heti mies.. voisitko lopettaa naisten vähättelyn. Se on ihan tunnettu fakta, että osa naisista saa orgasmin emättimen pohjasta. Jos sinä et saa, niin ei sinun tarvitse silti kateuksissasi alkaa jankkaamaan että nainen joka nauttii peniksestä ja yhdynnästä on mies.
Jos kolmekymppinen nainen luulee että hänen klitoriksensa on hänen emättimensä pohjassa niin peruskoulu on ollut rappiolla jo pitkään.
Eikä luule. Ap:lla ei selvästikään ole lainkaan kokemusta miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&n
Tuon kateuskortin täällä aina jossain vaiheessa ottaa esiin Pate. Sattumaa? Vai mitä arvelet Pate?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&n
En ole pate vaan ihan kolmikymppinen nainen, joka tuntee oman pillunsa.
Kirjoitustyyli paljasti sinut jo.
Koska miehet saa itse ja luulevat naisten myös näin tekevän. Naisetkin ovat erilaisia keskenään. Minä esim saan kyllä yhdynnässäkin orgasmin, mutten tod joka kerta. Se vaatii aikaa ja esileikkiä. Joku toinen voi saada aina ja joku ei ollenkaan. Vaihtoehtoja on.
Paljasti? Menenkö nyt vai joku muu vankilaan?
Vierailija kirjoitti:
Paljasti? Menenkö nyt vai joku muu vankilaan?
Anna jo olla Pate.
Vierailija kirjoitti:
Jos kolmekymppinen nainen luulee että hänen klitoriksensa on hänen emättimensä pohjassa niin peruskoulu on ollut rappiolla jo pitkään.
Klitoris on iso elin, ei vain se pieni nyppylä. Emättimen pohjassa on nautinnollista, tuntoherkkää aluetta monillakin naisilla. Tiedän varmaan itse, mikä paikka tuntuu minusta hyvältä yhdynnässä ja kuinka ison elimen tarvitsen? Vai tiedätkö sinä sen minua paremmin? Jos et itse nauti yhdynnästä tai peniksestä niin tiesithän, että yhdyntää ei tarvitse harrastaa ollenkaan? Ei sinun tarvitse olla mikään miehen panopatja jos et saa siitä mitään.
En oikein ymmärrä, miksi yhdynnästä nauttivat ja isosta peniksest pitävät naiset saavat aina niin paljon halveksuntaa? Kateusko siellä vaanii?
Kukkuu - käki kukkuu, ja se on kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoris on iso elin, ei vain se pieni nyppylä. Emättimen pohjassa on nautinnollista, tuntoherkkää aluetta monillakin naisilla. Tiedän varmaan itse, mikä paikka tuntuu minusta hyvältä yhdynnässä ja kuinka ison elimen tarvitsen? Vai tiedätkö sinä sen minua paremmin? Jos et itse nauti yhdynnästä tai peniksestä niin tiesithän, että yhdyntää ei tarvitse harrastaa ollenkaan? Ei sinun tarvitse olla mikään miehen panopatja jos et saa siitä mitään.
Klitoris on iso elin mutta emättimen pohjaan se ei yletä. Sinä sanoit että riittävän iso penis hieroo klitoristasi emättimen pohjassa. Siihen kommentoin.
Itselleni peniksen koolla on väliä. Liian iso sattuu. Itse en tykkää yhtään jos mies survoo niin syvälle että penis osuu ikävästi kohdunkaulan tienoille. Se ei tuota minulle mitään nautintoa, päinvastoin.
Se ei silti tarkoita sitä ettenkö nauttisi yhdynnästä, eikä edes sitä ettenkö saisi yhdynnässä orgasmia. Kyllä nautin ja kyllä saan.
Tärkeintä on varmaan että jokainen tietää omansa. Mutta edes sinun klitoriksesi ei ole emättimen pohjassa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miksi yhdynnästä nauttivat ja isosta peniksest pitävät naiset saavat aina niin paljon halveksuntaa? Kateusko siellä vaanii?
Mitä halveksuntaa, ja missä?
Ne naiset, jotka eivät saa yhdynnässä, siis pelkässä, heitähän täällä nimitellääna "tunnottomiksi pilluiksi" ja löysäpilluiksi ja vaikka miksi.
Voi helvetti miten typeriä miehiä täällä onkaan.
Ohhoijaa... Olisi mielenkiintoista kuulla, mihin yksi tai useampi nainen perustaa olettamuksensa siitä, että monet miehet näin luulevat.
Eikö ihmiset nykyään enää kommunikoi ollenkaan? Tai uteliaisuudesta tutustu sen sukupuolen anatomiaan, joka itseä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillekin miehille tuntuu olevan niin kova paikka että kaikille naisille peniksen koolla ei ole väliä? Luulisi sen olevan hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Ohhoijaa... Olisi mielenkiintoista kuulla, mihin yksi tai useampi nainen perustaa olettamuksensa siitä, että monet miehet näin luulevat.
Eikö ihmiset nykyään enää kommunikoi ollenkaan? Tai uteliaisuudesta tutustu sen sukupuolen anatomiaan, joka itseä kiinnostaa?
Naiset aina tietävät, että kulli on se mistä mies tykkää. Miehet eivät näköjään edelleenkään tiedä, että mikä ja missä ja miksi on olemassa klitoris!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate anna jo olla.
Ei ole minun kirjoituksia viimeiset. Turha syyttää.
Kertauksena.