Miksi monet miehet luulevat että nainen saa aina yhdynnässä orgasmin...
Ja jos ja kun ei saa, on nainen löysäpillu ja tunnoton. Vaikka totuus on, että vain harva nainen saa yhsynnässä. Vika ei KOSKAAN ole miehessä
Kommentit (433)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miksi yhdynnästä nauttivat ja isosta peniksest pitävät naiset saavat aina niin paljon halveksuntaa? Kateusko siellä vaanii?
Mitä halveksuntaa, ja missä?
Ne naiset, jotka eivät saa yhdynnässä, siis pelkässä, heitähän täällä nimitellääna "tunnottomiksi pilluiksi" ja löysäpilluiksi ja vaikka miksi.
Voi helvetti miten typeriä miehiä täällä onkaan.
Sua täällä on nimitelty ja ihan syystäkin. Sinä sen sijaan haukut (taas) kaikki miehet normaaliisi tapaan.
Etkö muka ole itse kertonut, että kulli ei tunnu pillussasi? Oletko kertonut, että runkkaat miehesi finaaliin. EIKö se kerro juuri löysästä ja tunnottomasta pillusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoijaa... Olisi mielenkiintoista kuulla, mihin yksi tai useampi nainen perustaa olettamuksensa siitä, että monet miehet näin luulevat.
Eikö ihmiset nykyään enää kommunikoi ollenkaan? Tai uteliaisuudesta tutustu sen sukupuolen anatomiaan, joka itseä kiinnostaa?
Naiset aina tietävät, että kulli on se mistä mies tykkää. Miehet eivät näköjään edelleenkään tiedä, että mikä ja missä ja miksi on olemassa klitoris!!!
No minä et kyllä tykkää kullista yhtään. Pillu sen sijaan kiinnostaa kovasti. "Naiset" saisivat ehkä hiukan päivittää tietojansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin kova pala miehille, että sillä kullilla stimuloidaan klitorista? Miksi se orgasmi pitäisi saada nimenomaan sinne pohjaan lykkimällä?
Miksi sulle on niin kova paikka ymmärtää, että kaikki ei ole kun sinä?
Eikä muillakaan naisilla. Uskokaa jo, että kohdunnapukan tökkiminen sattuu. Eikä siinä ole mitään hävettävää, että orgasmiin tarvitaan klitoris. Se sinun pipuli on silti hyvä.
Minulle se on nautinnollisin paikka. Itse haluan, että penis hieroo emättimen pohjaa kunnolla. Klitorista voi hyväillä peniksellä myös emättimen sisältä. Kunhan penis on riittävän iso.
Tämä on ihan selväs
Kyllä sieltä saa. Harmittaa sun puolesta, että et ole päässyt tuota kokemaan eläissäsi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin kova pala miehille, että sillä kullilla stimuloidaan klitorista? Miksi se orgasmi pitäisi saada nimenomaan sinne pohjaan lykkimällä?
Miksi sulle on niin kova paikka ymmärtää, että kaikki ei ole kun sinä?
Eikä muillakaan naisilla. Uskokaa jo, että kohdunnapukan tökkiminen sattuu. Eikä siinä ole mitään hävettävää, että orgasmiin tarvitaan klitoris. Se sinun pipuli on silti hyvä.
Minulle se on nautinnollisin paikka. Itse haluan, että penis hieroo emättimen pohjaa kunnolla. Klitorista voi hyväillä peniksellä myös emättimen sisältä. Kunhan penis on riittävän iso.
Tämä on ihan selväs
Kyllä sieltä saa. Harmittaa sun puolesta, että et ole tuota päässyt eläissäsi kokemaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä kerroin täällä viimein saaneeni orgasmin vakipanon kanssa, niin se oli joidenkin mielestä väärin saatu orgasmi. Mä siis sain orgasmin klitoriskiihottimen avulla kun mies samalla pani mua takaapäin. Jotkut eivät ymmärrä tuollaista ja tuli paska mieli mulle kun taas sain tuntea olevani viallinen nainen. Olin iloinen tuosta orgasmista, mutta joidenkin piti tulla lyttäämään tuo ilo. No olen siitä huolimatta jatkanut tuon lelun käyttöä ja saanut orgasmeja miehen kanssa. Mulle kun on vaikeaa saada orgasmi kun on toinen ihminen läsnä. Yksin ollessa saan helposti.
Minun vaimovainajani toimi lähes samoin. Takaapäin tai lusikassa naidessani hän sormetti klitoristaan ja sai orkun. Minun pieni pippelini ei sitä hänelle tuonut. Toki sain hänelle orgun nuolemalla ja imemällä.
Ehkä voit tästä ketjusta ottaa sydämeesi sen tosiasian että vaimovainajasi kuului naisten enemmistöön. Ja yritä sisäistää vielä sekin että sinun pippelisi koolla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Jos vaimovainajasi sai orgasmin klitorista sormettamalla tai nuolemalla tai imemällä, ymmärrät varmasti itsekin että hänen orgasminsa ei jäänyt kiinni siitä että sinun pippelisi ei yltänyt emättimen pohjaan saakka. Tuskin tarkoitit että nuolit kohdunkaulaa.
Noin. Ehkä nyt voit vaalia vaimovainajasi muistoa ilman että muistat joka kerta pienen pippelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kolmekymppinen nainen luulee että hänen klitoriksensa on hänen emättimensä pohjassa niin peruskoulu on ollut rappiolla jo pitkään.
Klitoris on iso elin, ei vain se pieni nyppylä. Emättimen pohjassa on nautinnollista, tuntoherkkää aluetta monillakin naisilla. Tiedän varmaan itse, mikä paikka tuntuu minusta hyvältä yhdynnässä ja kuinka ison elimen tarvitsen? Vai tiedätkö sinä sen minua paremmin? Jos et itse nauti yhdynnästä tai peniksestä niin tiesithän, että yhdyntää ei tarvitse harrastaa ollenkaan? Ei sinun tarvitse olla mikään miehen panopatja jos et saa siitä mitään.
Klitoris on iso elin mutta emättimen pohjaan se ei yletä. Sinä sanoit että riittävän iso penis hieroo klitoristasi emättimen pohjassa. Siihen kommentoin.
Itselleni peni
Emättimen pohjassa on tuntoherkkää aluetta, jota kautta voi saada nautintoa
"A-piste
Kun kuljettaa sormea emättimen etuseinää pitkin lähes kohdunsuulle asti, löytää seksologi Yvonne K. Fulbrightin mukaan a-pisteen. Kun kohtaa pyyhkii edestakaisin kuin auton tuulilasinpyyhkijä, sen pitäisi tehdä nannaa. Kokeilemaan!"
https://fi.lunette.com/blogs/news/lunetten-nautintokoulu-koskettele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miksi yhdynnästä nauttivat ja isosta peniksest pitävät naiset saavat aina niin paljon halveksuntaa? Kateusko siellä vaanii?
Miksi joillekin miehille tuntuu olevan niin kova paikka että kaikille naisille peniksen koolla ei ole väliä? Luulisi sen olevan hyvä asia?
Koska ne miehet tietävät, että isolle osalle naisista sille on väliä. En esim itse ikinä seurustelisi miehen kanssa, jonka penis ei tunnu miltään tai sattuu. Kun ei sellaisen miehen kanssa voi nauttia yhdynnästä eikä saada orgasmia. Itselle eka orgasmi on aina paras ja haluan saada sen yhtäaikaa miehen kanssa yhdynnässä, en suuseksissä ennen yhdyntää. Jos en saisi tarpeitani tyydytettyä yhdynnässä, mihin minä edes miestä tarvitsisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoijaa... Olisi mielenkiintoista kuulla, mihin yksi tai useampi nainen perustaa olettamuksensa siitä, että monet miehet näin luulevat.
Eikö ihmiset nykyään enää kommunikoi ollenkaan? Tai uteliaisuudesta tutustu sen sukupuolen anatomiaan, joka itseä kiinnostaa?
Naiset aina tietävät, että kulli on se mistä mies tykkää. Miehet eivät näköjään edelleenkään tiedä, että mikä ja missä ja miksi on olemassa klitoris!!!
Itse en tykkää niin paljoa klitoriksen suorasta hyväilystä vaan nautin eniten kun sitä hyväillään emättimen kautta penikselllä. Kun penis on kookas se venyttää emättimen kudoksia niin, että klitoris saa hieronta. Eli kyllä, klitoris on tärkeä, mutta sitä voidaan lähestyä lukuisista eri kulmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää niin paljoa klitoriksen suorasta hyväilystä vaan nautin eniten kun sitä hyväillään emättimen kautta penikselllä. Kun penis on kookas se venyttää emättimen kudoksia niin, että klitoris saa hieronta. Eli kyllä, klitoris on tärkeä, mutta sitä voidaan lähestyä lukuisista eri kulmista.
Kerropa nyt tarkemmin mihin perustuu tuo tieto? Emätin venyy ja klitoris saa silloin hierontaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kolmekymppinen nainen luulee että hänen klitoriksensa on hänen emättimensä pohjassa niin peruskoulu on ollut rappiolla jo pitkään.
Klitoris on iso elin, ei vain se pieni nyppylä. Emättimen pohjassa on nautinnollista, tuntoherkkää aluetta monillakin naisilla. Tiedän varmaan itse, mikä paikka tuntuu minusta hyvältä yhdynnässä ja kuinka ison elimen tarvitsen? Vai tiedätkö sinä sen minua paremmin? Jos et itse nauti yhdynnästä tai peniksestä niin tiesithän, että yhdyntää ei tarvitse harrastaa ollenkaan? Ei sinun tarvitse olla mikään miehen panopatja jos et saa siitä mitään.
Klitoris on iso elin mutta emättimen pohjaan se ei yletä. Sinä sanoit että riittävän iso penis hieroo klitoristasi emättimen pohjass
Uskokaa jo, että pillun sisällä ei ole mitään nautintopisteitä. Klitoriksesta nainen sen nautinnon saa. Tyhmät miehet taas jakaa jotain linkkejä eivätkä oikeasti edes tiedä missä se klitoris on!
Kyllä on joillekin naisille vaikea paikka myöntää, että klitoriksen huippu on vain jäävuoren huippu, eikä sen hyväily riitä kaikille naisille. Haluavat ja vaativat kullin sisään hieromaan kun suurin osa klitorista on emättimen sisällä ja koska klitoriksen hermoradat kulkevat emättimen ja emättimen pohjan kautta selkäytimeen ja sieltä aivoihin. Siten toiset naiset nyt vain tarvitsevat sisempien osien kiihoittamista ja saavat yhdynnässä orgasmeja. Siinä isompi ja paksumpi penis aiheuttaa enemmän stimulaatiota. Samaa auttaa myös voimakkaat lantionpohjan lihakset jos ne puristaa miehen kalua. Mutta jos mikään ei purista tai kosketa kulliin on turha odottaa että missään tuntuisikaan. Mutta toisilla naisilla tuntuu ja toteutuu ja he saavat kullilla orgasmeja. Eikä se siitä mihinkään muuttu vaikka saamattomat miten vetoisi, että useimmat ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää niin paljoa klitoriksen suorasta hyväilystä vaan nautin eniten kun sitä hyväillään emättimen kautta penikselllä. Kun penis on kookas se venyttää emättimen kudoksia niin, että klitoris saa hieronta. Eli kyllä, klitoris on tärkeä, mutta sitä voidaan lähestyä lukuisista eri kulm
Emättimen vieressä kulkee klitoriksen sisäiset osat ja niitä voi hyväillä siis emättimen kautta. Klitoris ei ole vain se pieni nyppylä vaan se on iso elin joka jatkuu lantion sisään. Suurin osa klitoriksesta on sisäistä osaa, eli suurinta osaa klitoriksesta pystyy hyväilymään sisäkautta. Kaikki naiset eivät pidä ulkoisen osan hyväilystä, syitä voi olla monia, se voi olla liian herkkä tai sitten tuntoa ei ole samalla tavalla kuin sisäisissä osissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoris on iso elin mutta emättimen pohjaan se ei yletä. Sinä sanoit että riittäv
Mutta kun siellä on nautintopisteitä. Kokeile esim eri kokoisilla dildoilla, niin löydät omat nautintopisteesti emättimen sisältä.
Emättimen herkin alue on ulkosuun alue sekä emättimen etuseinämässä aukon lähistöllä sijaitseva G-piste, muuten sisäosiltaan emätin on aika tunnoton.
Vierailija kirjoitti:
Emättimen herkin alue on ulkosuun alue sekä emättimen etuseinämässä aukon lähistöllä sijaitseva G-piste, muuten sisäosiltaan emätin on aika tunnoton.
Turha kertoa täällä faktaa. Täällä muutama mies tietää paremmin. Vain heillä on tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kertoa täällä faktaa. Täällä muutama mies tietää paremmin. Vain heillä on tieto.
Ja yksi nainen tietää, mitä muiden naisten pilluissa on ja ei ole. Sun on pakko olla lesbo, jos sulla on noin paljon kokemuksia toisten naisten pilluista.
Kuinka monesta pillusta sulla on kokemusta, vai puhutko vaan paskaa koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa pikkuisen lisää huikkaa niin tuo riidanhalu laimenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorinKlitorin. Uuh, joko sait?
Tämän yhden miehen logiikalla naiset saavat orgasmin myös alatiesynnytyksessä, kun emätin venyy äärimmilleen.
Minun vaimovainajani toimi lähes samoin. Takaapäin tai lusikassa naidessani hän sormetti klitoristaan ja sai orkun. Minun pieni pippelini ei sitä hänelle tuonut. Toki sain hänelle orgun nuolemalla ja imemällä.