Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan mieheen iskenyt joku aivosairaus vai onko silkkaa k*sipäisyyttä

Vierailija
15.06.2025 |

Yli viisikymppinen mies alkanut inttää kuin teini jos pyydän jotain, nyt viimeisenä esimerkkinä kun oli ulkotöissä kädet mullassa. Tuli sisälle ja oli menossa jääkaapille, hänellä on tapana lähmiä kaikkia ruokia valitessaan mitä söisi. Kehotin pesemään kädet ennenkuin koskee ruokiin. Kieltäytyi pesemästä ja kertoi ettei pese koska pyysit. Kaikessa muussakin alkanut inttäminen ettei häneltä saa pyytää mitään tai hän ei ainakaan silloin tee mitä pyydetään. Pyyntöni tosiaan ovat luokkaa pese kädet tai laita likaiset vaatteet pyykkikoriin. Hän nuohoaisi vaikka sängyssä kuraiset vaatteet päällä. Hänelle on sama vaikka tulee sotkua, koska hänhän ei niitä siivoa. Jos en halua nukkua multaisessa tai autorasvaisessa sängyssä, joudun vaihtamaan lakanat, häntä ei häiritse, hän ei tee. Mies on aina ollut perässävedettävä, mutta nyt alkaa mennä liiallisuuksiin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on terveysriski, sekä fyysisesti että henkisesti. Pelasta itsesi ja eroa.

Vierailija
42/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee mieleen että koko suhteen ajan olet "käskyttänyt" häntä äitimäisesti. Hän ehkä itsekseen jupissut vastaan mutta silti kiltisti totellut. Jossain vaiheessa se mitta täyttyy ja alkaa tulla omaa tahtoa. Siltä tuo kuullostaa. Miehelle voinut olla aiemmin ihan ok että joku sanoo miten asiat tehdään tai muistuttelee asioista mutta nyt haluaa tehdä asiat omalla tyylillä ja kapinoi vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tulee mieleen että koko suhteen ajan olet "käskyttänyt" häntä äitimäisesti. Hän ehkä itsekseen jupissut vastaan mutta silti kiltisti totellut. Jossain vaiheessa se mitta täyttyy ja alkaa tulla omaa tahtoa. Siltä tuo kuullostaa. Miehelle voinut olla aiemmin ihan ok että joku sanoo miten asiat tehdään tai muistuttelee asioista mutta nyt haluaa tehdä asiat omalla tyylillä ja kapinoi vastaan.

no sinä olet miehen puolella, minä puolestani mietin millaista ap:n elämä on ollut kun koko ajan on pitänyt ohjeistaa lapsen tasolla olevaa aikuista miestä. 

Vierailija
44/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien täysi sikamaisuus on sitä, että tehdään asiat omalla tyylillä?

Vierailija
45/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen on 100% varmasti narsisti, jos käyttää miehestä termiä "perässävedettävä"

Tai sitten mies on perässävedettävä.

Vierailija
46/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee eroa. Tai toivoo, että sinä otat eron. Nämä perässävedettävät hönöt äityvät jossain vaiheessa tuollaiseen murrosikäiseen kiukutteluun. Sitten löytyy yhtäkkiä se todellinen rakkaus ja eikun uudelle kierrokselle ja perhe uusiksi. 

Oikeastaan toivoisinkin että joku muu ottaisi hänet vaivoikseen. Olen ehdottanut eroa, koska hänellä näyttää olevan niin paha olla kanssani (ja minulla hänen), mutta erohan ei tietenkään hänelle sovi omaisuuden jaon vuoksi.

Miksi riidellä omaisuudesta? Jos yhteiselo on tuollaista, ota omat henkilökohtaiset tavarat ja lähde. Muuta omaisuutta saat hankittua lisää ja jos talo on yhteinen, lakimies hoitaa jaon.

Tämähän olisi varsinainen voitto miehen kannalta. Minä olen ostanut lähestulko

Mikä estää ottamasta niitä laanoita mukaan? Enkä mä ainakaa jäisi odottamaan haluaako mies jakaa omaisuuden vai ei. Jos haluan erota niin se mitä pitää jaetaan riippumatta siitä.haluaisiko mies sitä vai ei.

Vierailija
47/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sinä olet miehen puolella, minä puolestani mietin millaista ap:n elämä on ollut kun koko ajan on pitänyt ohjeistaa lapsen tasolla olevaa aikuista miestä. 

Kuka siihen on pakottanut?

Vierailija
48/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan on oikeasti suhteessa elävä nainen ei käytä omasta miehestä tuollaista ilmaisua. Ja lisäksi alkaa Lähes viisikymppinen mies, kuin puhuisi jostain vieraasta. Huoh näitä sunnuntain trolleja. 

Sulla on lukihäiriö sen lisäksi että olet tyhmä. Aloituksessa lukee YLI viisikymppinen. Sinä se et ole koskaan suhteessa ollut enkä todellakaan ihmettele miksi et.

Vierailija
49/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai alkaa tulla omaa tahtoa?

Voisin ymmärtää, jos puhuttaisiin kolmevuotiaasta, mutta kyseessä taitaa nyt olla aikuinen mies.

Vierailija
50/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä vaikuttaa. Hän saattaa olla nepsyn rajoilla jo ennestään.

Olen jo ennen tätä huomannut hänellä olevan vahvoja nepsyyn sopivia piirteitä, tosin en voi olla varma onko nepsyä vai tahallista ilkeyttä. Kovin hän on mielestään uhri kun asioista sanon. Nyt kuitenkin mietin onko mies sairas vai onko ilkeys pahentunut.

Minä olen ADHD autisti ja en ikinä kiukkua noin saati elä kuin sika tunkiolla.

Isäni on ADHD autisti ja kiukkuaa kuin ap:n mies. Todennäköisesti siksi, että miehille sallitaan tällainen perseily ja omaan napaan tuijottelu jalkaa polkemalla.

Vierailija
51/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Olen miettinyt oman miehen kohdalla, että onko hänellä jotain neurokirjon juttua, lieviä autismin tai aspergerin piirteitä. Lähes kyvytön keskustelemaan yhtään mistään, ei mitään positiivista tunneilmaisua eli näyttää vain kun suuttuu, seksi loppunut vuosia sitten. Olen yrittänyt puhua, olen ehdottanut eroa. Kumpikaan ei käy. Viime aikoina on hurahtanut johonkin salaliittoteorioihin ja rokotevastaisuuteen. Piirteet vain voimistuvat sitä mukaa kun hänelle kertyy ikää. Ja minä en suinkaan ole ainut, jolla on hänen kanssaan vaikeuksia. Mies ei ole ikinä ollut mitenkään erityisen sujuva sosiaalisissa tilanteissa, mutta nykyään hän on suorastaan kömpelö. Puhuu vaan kuinka EU kusettaa kaikkia koko ajan. 

Vierailija
52/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kertoo vaikka kuinka moni ehdottaneensa eroa, mutta "mies ei suostu". Ette te siihen hänen lupaansa tarvitse! Miksi edes kuvittelette niin?