Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mieheen iskenyt joku aivosairaus vai onko silkkaa k*sipäisyyttä

Vierailija
15.06.2025 |

Yli viisikymppinen mies alkanut inttää kuin teini jos pyydän jotain, nyt viimeisenä esimerkkinä kun oli ulkotöissä kädet mullassa. Tuli sisälle ja oli menossa jääkaapille, hänellä on tapana lähmiä kaikkia ruokia valitessaan mitä söisi. Kehotin pesemään kädet ennenkuin koskee ruokiin. Kieltäytyi pesemästä ja kertoi ettei pese koska pyysit. Kaikessa muussakin alkanut inttäminen ettei häneltä saa pyytää mitään tai hän ei ainakaan silloin tee mitä pyydetään. Pyyntöni tosiaan ovat luokkaa pese kädet tai laita likaiset vaatteet pyykkikoriin. Hän nuohoaisi vaikka sängyssä kuraiset vaatteet päällä. Hänelle on sama vaikka tulee sotkua, koska hänhän ei niitä siivoa. Jos en halua nukkua multaisessa tai autorasvaisessa sängyssä, joudun vaihtamaan lakanat, häntä ei häiritse, hän ei tee. Mies on aina ollut perässävedettävä, mutta nyt alkaa mennä liiallisuuksiin.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee eroa. Tai toivoo, että sinä otat eron. Nämä perässävedettävät hönöt äityvät jossain vaiheessa tuollaiseen murrosikäiseen kiukutteluun. Sitten löytyy yhtäkkiä se todellinen rakkaus ja eikun uudelle kierrokselle ja perhe uusiksi. 

Oikeastaan toivoisinkin että joku muu ottaisi hänet vaivoikseen. Olen ehdottanut eroa, koska hänellä näyttää olevan niin paha olla kanssani (ja minulla hänen), mutta erohan ei tietenkään hänelle sovi omaisuuden jaon vuoksi.

Kun elämässä ei ole muuta sisältöä kuin kirjoitella aloitusprovoja palstalle. Raha menee rahan luokse ja kun ihmisellä on varallisuutta, hän järjestelee asiat jo avioituessaan.

Vierailija
22/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on tajunnut että joutui tekemään liikaa kompromissejä alettuaan sun kanssa suhteisiin. Nyt v*aa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan saanut tarpeekseen siitä perässä vetämisestä.

Vierailija
24/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on tajunnut että joutui tekemään liikaa kompromissejä alettuaan sun kanssa suhteisiin. Nyt v*aa

Ei hän mitään kompromisseja ole tehnyt. Minä sen sijaan olen joustanut ja joustanut ja nyt jopa minunkin rajani sen suhteen alkavat tulla vastaan. Tottakai se häntä harmittaa kun ei enää voi olla kuin sika pellossa.

Vierailija
25/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi siinä tapauksessa kerrankin osoittaa oma-aloitteisuutta ja häipyä.

Vierailija
26/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi, että uhkasin vastapalvelukseksi mennä sipsistä rasvaisilla ja muruisilla käsilläni näpyttelemään miehen tietokoneen näppäimistöä ja pleikkarin ohjainta :-) joskus nää tarvitsee omaa lääkettään

Vierailija
27/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää häipyä jos nainen on häneen kyllästynyt? Nainenkin voi olla oma-aloitteinen ja häipyä.

Vierailija
28/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee eroa. Tai toivoo, että sinä otat eron. Nämä perässävedettävät hönöt äityvät jossain vaiheessa tuollaiseen murrosikäiseen kiukutteluun. Sitten löytyy yhtäkkiä se todellinen rakkaus ja eikun uudelle kierrokselle ja perhe uusiksi. 

Oikeastaan toivoisinkin että joku muu ottaisi hänet vaivoikseen. Olen ehdottanut eroa, koska hänellä näyttää olevan niin paha olla kanssani (ja minulla hänen), mutta erohan ei tietenkään hänelle sovi omaisuuden jaon vuoksi.

Miksi riidellä omaisuudesta? Jos yhteiselo on tuollaista, ota omat henkilökohtaiset tavarat ja lähde. Muuta omaisuutta saat hankittua lisää ja jos talo on yhteinen, lakimies hoitaa jaon.

Vierailija
29/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä auttoi, että uhkasin vastapalvelukseksi mennä sipsistä rasvaisilla ja muruisilla käsilläni näpyttelemään miehen tietokoneen näppäimistöä ja pleikkarin ohjainta :-) joskus nää tarvitsee omaa lääkettään

Tällainen toimii suhteellisen normaaleihin ihmisiin, ap:n puoliso kuulostaa kyllä varsin epänormaalilta kaikkinensa.

Vierailija
30/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi riidellä omaisuudesta? Jos yhteiselo on tuollaista, ota omat henkilökohtaiset tavarat ja lähde. Muuta omaisuutta saat hankittua lisää ja jos talo on yhteinen, lakimies hoitaa jaon.

Tämähän olisi varsinainen voitto miehen kannalta. Minä olen ostanut lähestulkoon kaiken kodin irtaimiston astioista ja lakanoista huonekaluihin. Talon on yhteinen.

Vierailija
31/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää häipyä jos nainen on häneen kyllästynyt? Nainenkin voi olla oma-aloitteinen ja häipyä.

Äsh, ei sun kanssa viitsi kinastella kun sulla ei ole mitään järkeviä argumentteja. Taidat olla samanlainen autistijankuttaja kuin ap:n mies. Kaikki pitää aina lyödä kuin pingispallo takaisin ajattelematta mitään. 

Vierailija
32/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskiukku, jossa kaikkeen ikävään omassa elämässä syypääksi nähdään vaimo. Exäni teki myös tuota, että jos jotain pyysin, syy jättää tekemättä oki muka että sanoin. Kun halusin eron, vietti kolme viikkoa sängyssä "murtuneena", kun minua niin rakasti :D

täällä te mielisairaat läskipallot haukute miehiä, kun kivat ja terveet naiset on ulkona

Kuulut siis meihin läskipalloihin sinäkin.

Hyvä että sentään tunnustat olevasi läski. Laihduttamisen yrittäminen voi kohdallasi alkaa. 

Vierailija
33/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ap! 

Vierailija
34/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut tarpeekseen sinusta. Siltä tuo ainoastaan kuulostaa.

Vierailija
35/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskiukku, jossa kaikkeen ikävään omassa elämässä syypääksi nähdään vaimo. Exäni teki myös tuota, että jos jotain pyysin, syy jättää tekemättä oki muka että sanoin. Kun halusin eron, vietti kolme viikkoa sängyssä "murtuneena", kun minua niin rakasti :D

täällä te mielisairaat läskipallot haukute miehiä, kun kivat ja terveet naiset on ulkona

Hyvä että sentään tunnustat olevasi läski. Laihduttamisen yrittäminen voi kohdallasi alkaa. 

Mites oma laihduttamisesi? Entäs mielisairauksiesi hoito? On tainnut jäädä lääkkeet taas ottamatta jo pidemmän aikaa.

Vierailija
36/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanut tarpeekseen sinusta. Siltä tuo ainoastaan kuulostaa.

Ihmettelen ettei ap ole jo aikoja sitten jättänyt miestä josta on saanut tarpeekseen jo kauan sitten. Mies kuulostaa todella ällöttävältä.

Vierailija
37/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan on oikeasti suhteessa elävä nainen ei käytä omasta miehestä tuollaista ilmaisua. Ja lisäksi alkaa Lähes viisikymppinen mies, kuin puhuisi jostain vieraasta. Huoh näitä sunnuntain trolleja. 

Vierailija
38/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen toimii suhteellisen normaaleihin ihmisiin, ap:n puoliso kuulostaa kyllä varsin epänormaalilta kaikkinensa.

Tottakai kuulostaa sillä kyseessä on katkeroituneen vanhapiian paska fiktio. 

Vierailija
39/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän olisi varsinainen voitto miehen kannalta. Minä olen ostanut lähestulko

-> Sinä olet valinnut ja kassalla mies maksanut kortillaan. 

Vierailija
40/52 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites oma laihduttamisesi? Entäs mielisairauksiesi hoito? On tainnut jäädä lääkkeet taas ottamatta jo pidemmän aikaa.

Oikein hyvä että tunnustat jopa kaksi kertaa olevasi läski. Eli tilanne on todella paha. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä