Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen löytäminen ilman Tinderiä?

Vierailija
15.06.2025 |

Kaikki vapaat naiset tuntuvat ooevan Tinderissä. Mutta samalla tuntuu, ettei Tinderissä ole ketään, ainakin jos yhteydenottojen määrää katsoo. Vai onko se vaan niin, ettei sen ilmaisen profiilin kanssa voi kerta kaikkiaan edetä tykkäyksestä pidemmälle? Kertokaa kokeneemmat uudelle käyttäjälle.

Olen itse tykännyt joistain profiilista ja minun profiilillani on tusìnan verran tykkäyksiä. Mutta tykkääjien kuvat on sumennettuja, enkä pääse lähettämään viestejä. Tässäkö tää oli? 

Kommentit (291)

Vierailija
261/291 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat opetella iskemään naisia ihan normaalisti Tindereitten yms. ulkopuolella. Tarkoitan muunkinlaista iskemistä kuin baarissa tuhannen tuubassa seksuaalisävytteisesti kourimalla tai ehdottelemalla jatkoja. Missä on kaikki herrasmiehet ja vilpittömyys?

Tässä on se ongelma että sitten isketään vain niitä kauneimpia, kun ulkonäkö on ainut mittari ja asia, johon kiinnittää huomiota. Muunlainen sopivuus ei tule ilmi. Voisi jossain olla joku ei niin kaunis nainen, joka kuitenkin sopisi miehelle paremmin, muttei häntä lähestytä, kun ei ole niin huomiota herättävä. Tinderissä yms. voi sentään kertoa itsestään muutakin eli pelkkä ulkonäkö ei merkkaa. Itseäni ei esimerkiksi tulla koskaan missään pokaamaan, ei tultu nuorenakaan. Olen ihan sievä ja minulla on ollut yleisesti viehättäviä puolisoitakin, joiden kanssa natsasi siis muuten(kin) kuin ulkonäön vuoksi.

Tämä juurikin. Siksi miehet eivät tulekaan iskemään "kaupan kassalla". Tilaisuuksissa missä olen päässyt ääneen niin huomaavatkin, että omaan enemmän kuin ulkonäköni ja kiinnostus on noussut, mutta kuitenkaan ei ole yritetty iskeä. Sama tinderissä, jossa on kuvat ja kaikki tiedot niin ensimmäisillä treffeillä 5 min. sisään huomaa, ettei miestä kiinnostakaan lukuisista viestienvaihdoista huolimatta. Vaikea sanoa mikä on ongelmana mutta uskoisin, että pinnallisuus. 

Vierailija
262/291 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ollut viimeiset 30-50 v. vähintäänkin niin, että jos mies tulee iskemään naista selvin päin keskellä päivää, niin mies on pelimies. Ei kiltit, yksiavioiset kundit tohdi häiritä naista tuosta vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/291 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kovasti ollut vaihteeksi taas hygienianeuvoja miehille. Pitäisiköhän naisia neuvoa syömään kohttuulisesti ja terveellisesti ja käymään lenkillä vähintään kolme kertaa viikossa. Tuntuu monelta naiselta näin yksinkertaiset opit unohtuvan. Eiköhän niitä miesten aloitteitakin ala satelemaan muilta kuin suihkussa käynnin unohtaneilta puliukoilta.

Vierailija
264/291 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v+ kavereitani ja työkavereiden miehiä kun olen analysoinut, niin kyllä se nainen löytyy ennen pitkää, jos omaa jotain näistä:

- bruttopalkka 6 tonnia tai enemmän

- ylipäätään työpaikka

- pituus 175cm+

- puhelias ja iloinen

- hyvä itsetunto

- optimisti

- auto

- alkoholin kohtuukäyttäjä

- savuton

- normaali BMI

- huolehtii hygieniasta päivittäin

Eka ja kolmas jää vähän vajaaksi, muuten natsaa. Ihan hyvin on naisseuraa löytynyt juttu- ja treffikavereiksi kun omalla naamallaan ja ilman filttereitä ollaan esillä. Erosin vuosi sitten, yksi reilun puolen vuoden juttu oli jo ja puolentusinaa naista tavattu treffeillä. Tänään toivottavasti taas.

M1973

Vierailija
265/291 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni keski-ikäinen sinkkumies luulee huolehtivansa hygieniasta. Ehkä käykin suihkussa päivittäin, mutta haisevatko vaatteet ja vuodevaatteet pinttyneelle hielle ja lialle?

Aikamiespoikien kannattaisi toivoa vanhemmiltaan joululahjaksi vuosittain uusi täkki, vähintään kahdet liinavaatteet, kaksi pyyhesettiä, pesukone ja pesuainetta, viisi aluspaitaa, kymmenet bokserit ja sukat. Ainakin. Ylärajaa ei oikeastaan ole.

Lisäksi olisi paikallaan uusia sohva ja patja/petauspatja/sänky muutaman vuoden välein. Ja partakone.

Kylä vaihdevuosi-ikäinen nainenkin, tai hänen vaatteensa, monesti tuoksahtaa hieltä. Ei välttämättä paidat ja puserot, mutta joku leninki tai bleiseri voi hyvinkin tuoksahtaa "vanhalta naiselta". Viime viikolla kävin kahvilla uuden tuttavuuden kanssa ja erotessamme halattiin, jolloin haistoin selvän hienhajun. Sitten jos sitä vielä yrittää parfyymillä peittää, niin haju on aika 🤮

Vierailija
266/291 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat opetella iskemään naisia ihan normaalisti Tindereitten yms. ulkopuolella. Tarkoitan muunkinlaista iskemistä kuin baarissa tuhannen tuubassa seksuaalisävytteisesti kourimalla tai ehdottelemalla jatkoja. Missä on kaikki herrasmiehet ja vilpittömyys?

Tässä on se ongelma että sitten isketään vain niitä kauneimpia, kun ulkonäkö on ainut mittari ja asia, johon kiinnittää huomiota. Muunlainen sopivuus ei tule ilmi. Voisi jossain olla joku ei niin kaunis nainen, joka kuitenkin sopisi miehelle paremmin, muttei häntä lähestytä, kun ei ole niin huomiota herättävä. Tinderissä yms. voi sentään kertoa itsestään muutakin eli pelkkä ulkonäkö ei merkkaa. Itseäni ei esimerkiksi tulla koskaan missään pokaamaan, ei tultu nuorenakaan. Olen ihan sievä ja minulla on ollut yleisesti viehättäviä puolisoitakin, joiden kanssa nat

Ensin pitää olla naisella sellaiset kasvot, että ne edes jossain määrin viehettävät. Sitten voiaan mennä treffeille ja alkaa tutustua naisen persoonaan ja luonteeseen. Jos sekin todetaan mukiinmeneväksi keskustelujen pohjalta, niin sitten alkaa se kiinnostumisvaihe. Jos kirjoitellaan pitkään ja viehetytään teksteistä, niin pettymys voi olla raju kun näkee toisen ensimmäistä kertaa luonnossa.

Eli:

- kuvalliset profiilit

- ei vanhoja tai käsiteltyjä/filtteröityjä kuvia

- ensitapaaminen suhteellisen pian, ei mitään pitkiä vistittelyjaksoja ennen tapaamista

Vierailija
267/291 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin töistä.

Some ei sytytä.

Kuormasta ei syödä! Suhde työkaverin kanssa pitäisi olla irtisanomisperuste. Niin paljon 9askaa olen joutunut selvittämään, kun työkaveripariskunnan rakkauteen tulee ryppyjä, että ei oo tosikaan. 

T. Esihenkilö

Kuorma sulla on sanonko missä. Meillä ainakin on avopari jos toinenkin samassa työpaikassa eikä mitään ongelmia. Miten luulet niiden tuhansien perheyritysten pärjäävän. Taitaa olla rajoite sun omassa päässä.

Vierailija
268/291 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ollut viimeiset 30-50 v. vähintäänkin niin, että jos mies tulee iskemään naista selvin päin keskellä päivää, niin mies on pelimies. Ei kiltit, yksiavioiset kundit tohdi häiritä naista tuosta vain.

Pelimiehen tunnistaa tietyistä taktiikoista, normaali mies joka tulee juttusille on eri asia ja voisi positiivisesti yllättyä jos yrittäisi. Se vaan kun ei ole normi enää tehdä aloitetta muuta kuin kännissä. Kyllä ainakin itse olisin otettu jos jossain joku tulisi asiallisesti juttelemaan ja osoittamaan kiinnostusta ilman että silmät seisoo päässä.

Vierailija
269/291 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni keski-ikäinen sinkkumies luulee huolehtivansa hygieniasta. Ehkä käykin suihkussa päivittäin, mutta haisevatko vaatteet ja vuodevaatteet pinttyneelle hielle ja lialle?

Aikamiespoikien kannattaisi toivoa vanhemmiltaan joululahjaksi vuosittain uusi täkki, vähintään kahdet liinavaatteet, kaksi pyyhesettiä, pesukone ja pesuainetta, viisi aluspaitaa, kymmenet bokserit ja sukat. Ainakin. Ylärajaa ei oikeastaan ole.

Lisäksi olisi paikallaan uusia sohva ja patja/petauspatja/sänky muutaman vuoden välein. Ja partakone.

Ilmasto kiittää, vaimitenseoli.

Vierailija
270/291 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylä vaihdevuosi-ikäinen nainenkin, tai hänen vaatteensa, monesti tuoksahtaa hieltä. Ei välttämättä paidat ja puserot, mutta joku leninki tai bleiseri voi hyvinkin tuoksahtaa "vanhalta naiselta". Viime viikolla kävin kahvilla uuden tuttavuuden kanssa ja erotessamme halattiin, jolloin haistoin selvän hienhajun. Sitten jos sitä vielä yrittää parfyymillä p

Tunnistan ilmiön työpaikalla. Mummontuoksua 50-vuotiaana. Ei kaikilla toki. Sitten jos on ylipainoa, niin usein mietoa hien ja cacan tuoksua. Petauspatja ja täkit kannattaisi uusia riittävän usein. Sohvakin mielellään kiertoon viimeistään siinä vaiheessa, kun itsekin huomaa, että se tuoksahtaa.

Vierailija
271/291 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v+ kavereitani ja työkavereiden miehiä kun olen analysoinut, niin kyllä se nainen löytyy ennen pitkää, jos omaa jotain näistä:

- ylipäätään työpaikka

- pituus 175cm+

- puhelias ja iloinen

- hyvä itsetunto

- optimisti

- auto

- savuton

- normaali BMI

Eka ja kolmas jää vähän vajaaksi, muuten natsaa. Ihan hyvin on naisseuraa löytynyt juttu- ja treffikavereiksi kun omalla naamallaan ja ilman filttereitä ollaan esillä. Erosin vuosi sitten, yksi reilun puolen vuoden juttu oli jo ja puolentusinaa naista tavattu treffeillä. Tänään toivottavasti taas.

M1973

Tunnen kaksi alle 170cm miestä, jotka ovat löytäneet uuden naisen 50 vuoden iässä. Molemmilla myös lapsia edellisistä suhteista. Kumpikin siisti mies, toinen kaljuuntunut. Iloisia poikia.

Vierailija
272/291 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelisia miehet, jotka eivät ole koskaan saaneet tuntea naisen lemmenloven lämpöä. Kerran jos saavat, ja sen jälkeen eivät enää koskaan, niin vetäähän se mielen apeaksi.

Vierailija
273/291 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ylipäätään työpaikka

- pituus 175cm+

- puhelias ja iloinen

- hyvä itsetunto

- optimisti

- auto

- savuton

- normaali BMI

M1973

Tunnen kaksi alle 170cm miestä, jotka o

No olen 174 cm, en alle 170.

M1973

Vierailija
274/291 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta miksi se mies alkaisi jutella just sinulle? Tinderissä saattaa toisesta kuitenkin saada jotain tietoa, esim. harrastuksista, kiinnostuksenkohteista, yms. mutta siellä kahvilassa viereisessä pöydässä istuvasta tietää vain sukupuolen ja ulkonäön. Toivoisitko todella, että sen perusteella joku tulee juttelemaan sinulle, eli olisitko its

Ne harrastukset ja kiinnostuksenkohteet saa selville kun vähän juttelee. Ei ole paha rasti.

Missasit pointtini. Mikä olisi syy alkaa jutella juuri jollekin tietylle naiselle selvittääkseen, millainen ihminen tämä on? Jos kaupungilla liikkuu samaan aikaan vaikka 500 naista, niin olisiko tarkoitus pysäytellä heistä jokainen, jonka vaan ehtii, vai miten? Vai jokaiselle kohdalle osuvalle alkaa heittää juttua sillä ajatuksella, että jokainen on potentiaalinen kumppani? Jot

Tässä on juuri suomalaisten heikkous ja suuri parinmuodostuksenkin ongelma että ihmiset ei kerta kaikkiaan juttele toisilleen niitä näitä vaikka ihan ajankuluksi ja jopa ilman taka-ajatuksia. Itse olen 50-v nainen, väittäisin että perusnätti ja katseita saan mutta ei vaan miehet juttele kaupoissa ja ulkona aikaa viettäessä. Baarista löytyy seuraa mutta kun baarissa käyminen ei hirveästi innosta enää. Eli ei ole helppoa naisillakaan jos ei tinderiin tai muihin nettideitteihin halua mennä. 

Vierailija
275/291 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus numerolle 274: 

Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu että lähestytään tuntemattomia ihmisiä julkisilla paikoilla. Suomessa ainoastaan alkoholistit ja mielisairaat toimivat noin, jos nyt vähän saa kärjistää. 

Sen takia Suomessa erityisesti pitää kumppaninhaussa mennä niihin paikkoihin, joissa lähestyminen on ns. Sallittua. 

Vierailija
276/291 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen 174 cm, en alle 170.

M1973

Mikä ero? 🤣

Vierailija
277/291 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus numerolle 274: 

Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu että lähestytään tuntemattomia ihmisiä julkisilla paikoilla. Suomessa ainoastaan alkoholistit ja mielisairaat toimivat noin, jos nyt vähän saa kärjistää. 

Sen takia Suomessa erityisesti pitää kumppaninhaussa mennä niihin paikkoihin, joissa lähestyminen on ns. Sallittua. 

Mutta jos ajatellaan että itse naisena olisin vaikkapa terassilla kahvilla yksin, niin omasta mielestäni olisi todellakin normaalia ja hyvää toimintaa että tuntematon ihminen alkaisi jutella vaikkei siitä kummempia seuraisikaan. Siinä ei tosiaankaan tarvitse olla alkoholisti tai mielisairas. Tässä mielessä suomalaisessa kulttuurissa on vikaa. :/

Vierailija
278/291 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus numerolle 274: 

Mutta jos ajatellaan että itse naisena olisin vaikkapa terassilla kahvilla yksin, niin omasta mielestäni olisi todellakin normaalia ja hyvää toimintaa että tuntematon ihminen alkaisi jutella vaikkei siitä kummempia seuraisikaan. Siinä ei tosiaankaan tarvitse olla alkoholisti tai mielisairas. Tässä mielessä suomalaisessa kulttuurissa on vikaa. :/

Lisään vielä että kyllä ihmisestä sitten huomaa jos ei kiinnosta jutella niin silloin tietysti järkevä ihminen lopettaa siihen. Ja nyt joku voi tietysti ajatella että miksi en sitten itse aloita juttelua, niin olen sen verran vanhanaikainen että toivon miehen tekevän aloitteen. Tätä ei tapahdu Suomessa baarin ulkopuolella tai pitäisi törmätä poikkeuksellisen extroverttiin ihmiseen.

Vierailija
279/291 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus numerolle 274: 

Olen kyllä sellainen sosiaalinen "höpöttäjä", jolle ei tuota mitään ongelmaa aloittaa keskustelua tuiki tuntemattomien kanssa tai pitää puhe porukalle ex tempore. Mutta siitä on vielä matkaa parisuhteeseen. No, en ole pessimistinen sen suhteen, etteikö minullekin vielä hyvä nainen löytyisi.

M52

Vierailija
280/291 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus numerolle 274: 

Ehkä se sinkkupinssi olisi hyvä juttu. Itse liityin Facen sinkkuryhmään juurikin siksi, ettei tarvitse arvuutella muiden parisuhdestatuksia, ja millä agendalla ollaan liikenteessä.

M52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan