Saan leivän pöytään tekemättä mitään 🥖
Ja joillain tuntuu olevan ongelma sen kans
Selittäkää et miksi? 😌 rahani riittävät myös mansikoihin. Saan mansikat jogurthiin ja juuston sen leivän päälle.
Kommentit (19)
Mullakin on Kela Gold ja orjuuden päivät jäivät kauas taakse...
Mää saan kans mutta vain sen leivän, en päällystettä tai mansikoita. Ja kovasti haluaisin töihin mutta kukaan ei palkkaa 58-vuotiasta. Nim. 595 euroa per kuu.
jogurthiin ...hahahha se on jugurtti suomeksi
Sellaista se voi olla perityn omaisuuden kanssa, mutta näin Kelan asiakkaana, pitää täyttää anomuksia joka kuukausi. Ei ne itse itseään kirjoita.
Ei ärsytä. Ainahan sulla on rahat lopussa. Ja sun spämmeistä näkee, että olet mieleltäsi sairas, todella sairas.
Emme siis ole sinulle yhtään kateellisia. Toivoisimme vain, että säästäisit meidät normaalit palstalaiset sun sekoilultas.
Tässä muuten ap:n aloitus: https://www.vauva.fi/keskustelu/6103451/mulla-tililla-050eu-ja-seuraava…
Miten et voi olla tekemättä mitään, koska aina kerjäät ja kerjäät, välillä elvistelet sillä miten ryöstät mummoja ja varastat kaupoista jotta saisit ruokaa. Teet mielummin näitä rikoksia kuin menisit töihin. Sun olisi aika lopettaa kuluttamasta yhteiskunnan resursseja, sillä olet pelkkä hyödytön syöjä.
HALOO MODE VOISITKO JO ALKAA POISTAMAAN TÄN TROLLIN ALOTUKSIA?
En ole tuo joksi minua luulet
Oletpa outo 😌
-ap
Vastavalmistuneena työttömänä ja köyhänä ysärillä tuo oli välillä haasteellista. Nyt on miljoonan omaisuus, joten kyllä tässä jo pärjäisi, vaikkei palkkatöitä tekisikään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen kantaa ja tarjoileepi ?
Joskus haen itse, joskus tumma poika tuo asuntooni. Kyllä, rahoista riittää kotiinkuljetukseenkin 😌 tämä ärsyttää joitain suunnattomasti
Vierailija kirjoitti:
Mää saan kans mutta vain sen leivän, en päällystettä tai mansikoita. Ja kovasti haluaisin töihin mutta kukaan ei palkkaa 58-vuotiasta. Nim. 595 euroa per kuu.
Oletko kokeillut identifioitua vaikka 35-vuotiaaksi?
Elelet vanhmpiesi helmoissa tai sinulla on jokin muu palvelija.
.