Homous ei ole sairaus!
Vanhoilliset konservatiivit väittävät sen olevan ja tämä ei pidä paikkaansa.
Homous on ihmisen oma valinta ja olen ylpeä siitä!
Kommentit (66)
Miesten homoseksuaalisuus on synnynnäinen ominaisuus, kertovat tutkimustulokset. Ainakin raskaudenaikaisten tapahtumien on todettu vaikuttavan syntyvän lapsen seksuaaliseen suuntautumiseen.
Aivoissa sijaitsee hypotalamus, jonka alaosassa on alue nimeltä INAH3. Sen koko säätelee yksilön seksuaalista suuntautumista eli tunteeko tämä vetoa naisiin vai miehiin.
INAH3:n kokoon vaikuttaa erityisesti se, mitä sikiön aivoille tapahtuu kuudennen ja kahdeksannen raskausviikon välisenä aikana. Alueen kokoa säätelee sukupuolihormoni testosteroni, joskin se muuttuu sikiön aivoissa INAH3:n kasvua sääteleväksi estrogeeniksi.
Sikiön testosteronitasoa voi nostaa esimerkiksi äidin raskauden aikana kokema stressi.
Vierailija kirjoitti:
Homomiehillä on naisen aivot päässä, eli, ei se nyt ihan normaaliakaan ole.
Ai niin ne spaghetti-aivot.
Tietenkään ei ole, sitä paitsi jos mediaan, elokuvateollisuuteen ja mainoksiin on uskomista, vähemmistöjä on meistä varmaan jo ainakin 65 prosenttia. Ei siis mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tervettäkään ole.
Normaali mies haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa.
Näin luonto on sen tarkoittanut jotta laji jatkuisi. Nämä homot lisääntyvät heikosti, ehkä sillä on tarkoitus karsia heikkoja geenejä.
On se sairaus ja paha. Niin paha sairaus, että ei pysty pitämään sitä omana tietonaan, vaan pitää vallata kirkko ja pitää Pride kulkueita. Todella huomionkipeää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Homomiehillä on naisen aivot päässä, eli, ei se nyt ihan normaaliakaan ole.
Minä kyllä tunnen ihan homoja jotka juovat kaljaa ja muutenkin tekevät normaaleja miesasioita. Ei mitään kaakattajia.
t. heteromies
Täh!? HOMOUS ON AINA OLLUT SAIRAUS!
"Homous on ihmisen oma valinta ja olen ylpeä siitä!"
Homous ei ole mikään valinta. Homoseksuaalit eivät valitse mitään homoutta, se vain on heidän geeneissään, he eivät voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Homoilin eilen, k*lli maistui hyvältä, kannattaa kokeilla jos homoseksuaaliset ajatukset pyörii mielessä joka päivä
"Maistui hyvälle", oletko kannibaali?
Homous ei ole sairaus vaan synti. Jokainen voi pidättäytyä synnistä.
Ei se sairaus ole,vain hölmö valinta. Toki sitä kuitenkin voidaan eläimillä hoitaa hormoneilla.
Täytyy kyllä olla bi-seksuaali todetakseen että molemmat sukupuolet kiihottaa yhtä paljon mutta tulipahan valittua niistä vain toinen.
Vierailija kirjoitti:
Homous ei ole sairaus vaan synti. Jokainen voi pidättäytyä synnistä.
Jos jokainen voi pidättäytyä synnistä, miksi sitten kaikki ihmiset ovat syntisiä?
Vierailija kirjoitti:
Homous ei ole sairaus eikä rikos, mutta eikö homot voisi olla vaan kuten muutkin. Tarvitseeko sitä toitottaa joka asiassa.
Se on vähän kuin vegaanius. Se on pakko joka käänteessä tuoda esille.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen elänyt siinä käsityksessä että homous ei nimenomaan ole valinta. Niin on moni homo itse sanonut.
Ei se ole oma valinta. Halusin jo murrosikäisenä saada parrua ahteriin, panna miehiä ja ottaa poskeen homoilta.
M42
Ja kovasti melkein jokainen heteromies, jota olen tapaillut, on halunnut nimenomaan panna sen peräsuoleen. Hetero, vai homo?
Vierailija kirjoitti:
Miesten homoseksuaalisuus on synnynnäinen ominaisuus, kertovat tutkimustulokset. Ainakin raskaudenaikaisten tapahtumien on todettu vaikuttavan syntyvän lapsen seksuaaliseen suuntautumiseen.
Aivoissa sijaitsee hypotalamus, jonka alaosassa on alue nimeltä INAH3. Sen koko säätelee yksilön seksuaalista suuntautumista eli tunteeko tämä vetoa naisiin vai miehiin.
Vähän vastaava juttu kuin äidin alkoholin käyttö, millä on myös vaikutuksia sikiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kodin lääkärikirja v1968 mielensairaudet --- homoseksuaalisuus.
Onneksi lääketiede on mennyt eteenpäin monella saralla, kuten tässäkin. Se ei ole psyykkinen sairaus.
Tuolta osin lääketiede on kyllä mennyt takapakkia.
Homoilin eilen, k*lli maistui hyvältä, kannattaa kokeilla jos homoseksuaaliset ajatukset pyörii mielessä joka päivä