Homous ei ole sairaus!
Vanhoilliset konservatiivit väittävät sen olevan ja tämä ei pidä paikkaansa.
Homous on ihmisen oma valinta ja olen ylpeä siitä!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen elänyt siinä käsityksessä että homous ei nimenomaan ole valinta. Niin on moni homo itse sanonut.
Mikään sairaus ei ole valinta.
Vierailija kirjoitti:
Synti saa aikaan syntisyyttä. Eli jos lankeaa tekemään syntiä monta kertaa, niin himo yltyy(syntisyys). Sitten on riski langeta aina uudestaan. Keino vapautua tästä synnin kehästä on Jeesuksen ja Luojan armo. Ano syntejä anteeksi, tunnusta syntisi ja tee parannus. Parannukseen apua voi myös pyytää ja rukoilla.
Synti koskee vain aavikkodemonia palvovia, ei meitä muita. Me ollaan vapaita harhoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synti saa aikaan syntisyyttä. Eli jos lankeaa tekemään syntiä monta kertaa, niin himo yltyy(syntisyys). Sitten on riski langeta aina uudestaan. Keino vapautua tästä synnin kehästä on Jeesuksen ja Luojan armo. Ano syntejä anteeksi, tunnusta syntisi ja tee parannus. Parannukseen apua voi myös pyytää ja rukoilla.
Synti koskee vain aavikkodemonia palvovia, ei meitä muita. Me ollaan vapaita harhoista.
Te vapaat jouduttekin helvetin tuleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te vapaat jouduttekin helvetin tuleen
Harhat on vaikeat.
On se sairaus, yhteiskunta vain on päättänyt ettei sitä diagnosoida tai lääkitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homomiehillä on naisen aivot päässä, eli, ei se nyt ihan normaaliakaan ole.
Ovat saaneet sikiövaiheen aikana liian vähän testosteronia. Siinä mielessä synnynnäistä.
Julkinen raippa rangaistus korjaa kyllä homon ja lesbonkin aivot.
Samoin abortti on murha vaikkei siitä joudu vankilaan.
Evoluutio-teoria on se joka saa ylläpidon hermostumaan. Osaako joku sanoa miksi evoluutio on se tärkein tekijä lisänntymisessä. Kaukana historiassa ihmissuvun alkugeenit ovat voineet muuttua koiraasta naaraaksi ja takaisinpäin kuten joillain lajeilla käy nyt.
Mutta sensuuri käy tällä tiedekieltäjien foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio-teoria on se joka saa ylläpidon hermostumaan. Osaako joku sanoa miksi evoluutio on se tärkein tekijä lisänntymisessä. Kaukana historiassa ihmissuvun alkugeenit ovat voineet muuttua koiraasta naaraaksi ja takaisinpäin kuten joillain lajeilla käy nyt.
Evluutioteoriahan on puppua ei siihen enää kukaan usko. Aatami ja Eeva on totta https://www.gbnews.com/news/science-breakthrough-evidence-adam-and-eve-…
Ei vai, onhan se epämuodostuma sikiön jossakin kehitysvaiheessa. Jos kaikki olisivat homoja, se olisi sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evluutioteoriahan on puppua ei siihen enää kukaan usko. Aatami ja Eeva on totta https://www.gbnews.com/news/science-breakthrough-evidence-adam-and-eve-…
Paitsi että samat tutkimukset ja metodologia, joka osoittaa Y-kromosomi-"Aatamin" ja mitokondrio-"Eevan" olemassaolon osoittavat myös, että "Aatami" eli kymmeniä tuhansia vuosia ennen "Eevaa". Linkkaamasi potaska on kreationisteille tyypillistä kirsikan poimintaa, otetaan tieteestä se, mikä sopii ennakkokäsityksiin ja ihan yhtä vahvalla pohjalla olevat, mutta ennakkokäsityksiin sopimattomat asiat hylätään täysin perusteettomasti ja ennen kaikkea vähin äänin, ettei vaan kukaan huomaisi mitä tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
On se sairaus, yhteiskunta vain on päättänyt ettei sitä diagnosoida tai lääkitä.
Sitä nyt ei vain sanota ääneen sairaille. Antaa poloisten kuvitella, että he ovat "normaaleja"".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evluutioteoriahan on puppua ei siihen enää kukaan usko.
Mistähän tämä käsitys on peräisin? Ainoa, jonka olen nähnyt jotain tämänsuuntaista väittävän oli *ucker "Putlerin h*ora" Carlson disinfo-Joen (Rogan) podcastissa. AiG, Discovery-instituutti ymv. disinformaatiolaitokset eivät ole tällaista tietääkseni koskaan väittäneet.
Todellisuudessa asia on tietenkin tismalleen päinvastoin kuin väität, evoluutioteorian moderni synteesi on aivan keskeinen teoria paitsi biologiassa niin myös lääketieteessä, maataloudessa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evluutioteoriahan on puppua ei siihen enää kukaan usko.
Mistähän tämä käsitys on peräisin? Ainoa, jonka olen nähnyt jotain tämänsuuntaista väittävän oli *ucker "Putlerin h*ora" Carlson disinfo-Joen (Rogan) podcastissa. AiG, Discovery-instituutti ymv. disinformaatiolaitokset eivät ole tällaista tietääkseni koskaan väittäneet.
Todellisuudessa asia on tietenkin tismalleen päinvastoin kuin väität, evoluutioteorian moderni synteesi on aivan keskein
Lue se linkki ja etsi isää tietoa vaikka netistä.
Ei ole sairaus vaan kehitysvamma!
Ei se tervettäkään ole.
Normaali mies haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tervettäkään ole.
Normaali mies haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa.
Normaali mies haluaa harrastaa seksiä seksikkään näköisen naisen kanssa. Ei ole väliä onko naisella pimppi vaiko pippeli. Pippelilliset ovat jopa halutumpia sänkykavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan ok pistää pippeli toisen peräsuoleen.
Myös heterot tekevät tuota.
Piilohomoja ovat, eivät heteroita.
Eli 90% miehistä.
Minä kun olen elänyt siinä käsityksessä että homous ei nimenomaan ole valinta. Niin on moni homo itse sanonut.