Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi pidin kiinni tiukoista kriteereistäni parisuhdetta etsiessäni

Vierailija
27.11.2022 |

Vain kasvojen komeudesta olin valmis tinkimään, mutta muuten kelpuutin vain itselleni täydellisen miehen ja sellaisen myös löysin.

Tuntuu, että olen löytänyt melkeinpä satuolennon, sillä mies on raitis, liikunnallinen, elää terveellisesti, fiksu, luotettava, ahkera, auttavainen, rakastava, naista kunnioittava, keskustelutaitonen, innokas ruoanlaittaja, elämä hallinnassa, yhteneväiset tulevaisuudentoiveet kanssani. Rakkaus on vain syventynyt vuosien vieriessä.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä huonossa liitossa eläneenä päätin, etten enää tyydy onnettomaan parisuhteeseen tai kompromisseihin, vaan etsin itselleni sopivan miehen. Tuntosarvet piti olla tarkkoina, mutta etsintä tuotti tulosta. ap

Vierailija
2/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä kurahaara.

Onko alkkis katkera, kun ei pärjää mittelöissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joku haluaa komeat kasvot, ei täydellistä kroppaa?

Vierailija
4/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi väljät kriteerit?

Vierailija
5/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuollainen mies, paitsi, ettei hän ole absolutisti. Ei kuitenkaan ryyppää itseäön tainnoksiin. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja vieläkin ihmettelen, miksi ihmeessä eksä heitti hänet pihalle.

Vierailija
6/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos joku haluaa komeat kasvot, ei täydellistä kroppaa?

Ihan vapaasti saa haluta ja lähteä etsimään sellaista. Niitäkin varmasti löytyy.

Vierailija
7/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nilkki

Vierailija
8/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on kelpuuttanut sinut, sinä erityinen lumililja?

Vierailija
9/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet löytänyt sellaista, mutta siinä sitten kuvittelet. Varmana tietona voin kertoa, että olet saanut ns pakit jo useasti ja exäkin heitti pellolle.

Vierailija
10/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut sitä valtavaa peenistä, rakkauden julmaa toteemia. Se mikä seistäjöpöttää yötäpäivää.

Vierailija
11/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä sitten?

Oliko oikeaa asiaa vai pelkästään halu keekoilla...

Vierailija
12/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi väljät kriteerit?

Tiedän miehen kriteereistä vain sen, että etsi aktiivista ja liikunnallista naista. Tosin ei maininnut tätä profiilissaan. Minulle riittää se tieto, että kumpikin tunnemme olevamme toisillemme oikeita eli sen perusteella varmaankin täytän hyvin myös miehen kriteerit. ap

Vierailija
13/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä kurahaara.

Hah, tämä kurahaara-mies käy h*orissa (kertoi itse toisessa ketjussa) ja nyt täällä(kin) kateellisena onnellisille pareille käy haukkumassa muita. Pistäkää tyyppi merkille!

Ap, IHANAA!! Onneksi olkoon! Minä tein samoin, pidin kiinni tiukoista kriteereistä ja lopulta löysin helmen.

Vierailija
14/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä! :D En voi ymmärtää miksi tällä palstalla ihmisiä ottaa niin kovaa, jos ihmiset eivät huoli huonoa kumppania. Oli mies tai nainen kyllä täytyy kumppani valita hyvin, koska sen kanssa sitten ollaan toivonmukaan tämä maalinen elämä.

Vierailija
15/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä pidin tiukkoja juoksutrikoita lenkillä ja menin miehelle jutteleen. Mies jutteli takaisin.

Vierailija
16/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti minua masentaa tämä mieheni täydellisyys. Itse kun olen toista ääripäätä. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Vierailija
17/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten?

Oliko oikeaa asiaa vai pelkästään halu keekoilla...

Joku voi ottaa vaikkapa vähän opikseen tai saada vahvistusta omalle visiolleen. Mikä on sinun motiivisi mollausyrityksellesi? ap

Vierailija
18/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti minua masentaa tämä mieheni täydellisyys. Itse kun olen toista ääripäätä. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Ei osunut, eikä uponnut. ap

Vierailija
19/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se lapshomma?

Vierailija
20/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh miten kateellisia vastaajia, älä ap välitä. Olen kauan ihmetellyt miksi palstalaiset ottavat niin surkeita miehiä ja yrittänyt kehottaa tiukkoihin kriteereihin, koska hyviä miehiä kyllä löytyy. Pitää vain olla valmis odottamaan ja karsimaan ja karsimaan ja odottamaan. Itse tein niin vuosia ja sillä välin rakensin uraa ja pidin hauskaa. Lopulta oikeasti hyvä ja hieno mies löytyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi