Onko täällä miehiä, joita harmittaa ettei ole rinta ja vatsakarvoja? Naiset kun tykkää niistä enemmän kuin karvattomasta.
Kommentit (26)
No et voi kyllä yleistää, että naiset tykkää. Mikä en ainakaan tykkää. Tuskin olen ainoa.
Mulla ei ole juurikaan, mutta ei mua myöskään kiinnosta mistä naiset tykkäävät tai eivät tykkää.
Vierailija kirjoitti:
No ei tykätä. Ällöttävintä on noiden lisäksi selkäkarvat. Helvetti kun ei ole viitsineet edes elukasta muuttua ihmiseksi.
Kyllä ne karvat ovat luonnollisia. Inhottavaa karvaton ,niljakas pinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tykätä. Ällöttävintä on noiden lisäksi selkäkarvat. Helvetti kun ei ole viitsineet edes elukasta muuttua ihmiseksi.
Ällöttävä se silti on sellainen märkä, haiseva elukka. Karvattoman ei ole mitään niljakkaita, vaan siistejä eikä hikoile kuin siat. Ei tarvitse sukia mitään märkää karvapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä se silti on sellainen märkä, haiseva elukka. Karvattoman ei ole mitään niljakkaita, vaan siistejä eikä hikoile kuin siat. Ei tarvitse sukia mitään märkää karvapalloa.
Saanko korjata käsityksesi siasta? Sika ei hikoile laisinkaan. Sialla ei ole hikirauhasia.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että olet sitten itsekin luonnostaan täysin karvaton etkä feikkaa ajelemalla kainalosta, jaloista, rämemajavasta yms karvoja pois.
Omasta ja vaimoni toiveesta ajan omat suht vaatimattomat, mutta selkeästi olevat rintakarvani pois säännöllisesti.
Minulla olisi olemassa kaikki mahdolliset karvat, mutta ihan naisten takia ajelen ne säännöllisesti pois.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi olemassa kaikki mahdolliset karvat, mutta ihan naisten takia ajelen ne säännöllisesti pois.
Minullakin on kaikki karvat ja mm palsu parta ja tukka, mutta en ajele mitään pois.
Yök. Minä ainakaan en tahdo viereeni peikonkaltaista karvakasaa.
Miksi pitäisi olla karvoja? Onko se merkki jostain?
Hyi, minä en tykkää vanhojen miesten selkäkarvoista. Niillä kasvaa myös korvat ja sieraimet umpeen.
Vanhetessaan mies taantuu apinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, minä en tykkää vanhojen miesten selkäkarvoista. Niillä kasvaa myös korvat ja sieraimet umpeen.
Vanhetessaan mies taantuu apinaksi.
Kyllä sitä kuule silloin näkyy myös parrakkaita naisia.
Miehillä voi olla karvoja genitaalialueella sekä säärissä + kainalot, mutta rinta- ja selkäkarvat nou nou.
Vierailija kirjoitti:
Juu karvat ovat ehdottomasti viitsimiskysymys.
Eivät tykkää.