Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä miehiä, joita harmittaa ettei ole rinta ja vatsakarvoja? Naiset kun tykkää niistä enemmän kuin karvattomasta.

Vierailija
15.06.2025 |

Saa avautua.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tykkää.

Vierailija
2/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi kyllä yleistää, että naiset tykkää. Mikä en ainakaan tykkää. Tuskin olen ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole juurikaan, mutta ei mua myöskään kiinnosta mistä naiset tykkäävät tai eivät tykkää. 

Vierailija
4/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tykätä. Ällöttävintä on noiden lisäksi selkäkarvat. Helvetti kun ei ole viitsineet edes elukasta muuttua ihmiseksi.

Kyllä ne karvat ovat  luonnollisia. Inhottavaa karvaton ,niljakas pinta

Vierailija
5/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykkää ryijystä.

Vierailija
6/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton on parempi.

Vierailija
7/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tykätä. Ällöttävintä on noiden lisäksi selkäkarvat. Helvetti kun ei ole viitsineet edes elukasta muuttua ihmiseksi.

Ällöttävä se silti on sellainen märkä, haiseva elukka. Karvattoman ei ole mitään niljakkaita, vaan siistejä eikä hikoile kuin siat. Ei tarvitse sukia mitään märkää karvapalloa.

Vierailija
8/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä se silti on sellainen märkä, haiseva elukka. Karvattoman ei ole mitään niljakkaita, vaan siistejä eikä hikoile kuin siat. Ei tarvitse sukia mitään märkää karvapalloa.

Saanko korjata käsityksesi siasta? Sika ei hikoile laisinkaan. Sialla ei ole hikirauhasia. 

Vierailija
9/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että olet sitten itsekin luonnostaan täysin karvaton etkä feikkaa ajelemalla kainalosta, jaloista, rämemajavasta yms karvoja pois.

Vierailija
10/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta ja vaimoni toiveesta ajan omat suht vaatimattomat, mutta selkeästi olevat rintakarvani pois säännöllisesti.

Vierailija
11/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi olemassa kaikki mahdolliset karvat, mutta ihan naisten takia ajelen ne säännöllisesti pois.

Vierailija
12/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi olemassa kaikki mahdolliset karvat, mutta ihan naisten takia ajelen ne säännöllisesti pois.

Minullakin on kaikki karvat ja mm palsu parta ja tukka, mutta en ajele mitään pois.

Vierailija
13/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Minä ainakaan en tahdo viereeni peikonkaltaista karvakasaa.

Vierailija
14/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla karvoja? Onko se merkki jostain? 

Vierailija
15/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään! Makuja on monia.

Vierailija
16/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, minä en tykkää vanhojen miesten selkäkarvoista. Niillä kasvaa myös korvat ja sieraimet umpeen.

Vanhetessaan mies taantuu apinaksi.

Vierailija
17/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, minä en tykkää vanhojen miesten selkäkarvoista. Niillä kasvaa myös korvat ja sieraimet umpeen.

Vanhetessaan mies taantuu apinaksi.

Kyllä sitä kuule silloin näkyy myös parrakkaita naisia.

Vierailija
18/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä voi olla karvoja genitaalialueella sekä säärissä + kainalot, mutta rinta- ja selkäkarvat nou nou.

Vierailija
19/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa,kun on karvaranteet.

Vierailija
20/26 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu karvat ovat ehdottomasti viitsimiskysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi