Naiset, mikä auto miehellä herättää kiinnostuksen?
Vanha harrasteauto, farmarivolvo vai urheiluauto? Mikä auto kiinnittää katseesi?
Kommentit (384)
No joo totta, harvemmin bemarin apukuskin paikalla on mikään ruma plösö.
Vierailija kirjoitti:
Muijat jauhaa sontaa täällä. "Hyvät käytöstavat", paskaa, huonot käytöstavat omaavat röyhkeät öykkärit kaatavat naisia. BMW kuskeilla aina naisia enemmän. Apukuskin paikalla aina hottis. Monilla foorumeilla muijat manaa miehiä. Valitsevat itse väärät miehet. Suurin osa naisista ovat "miesholisteja". Manaavat miehiä mutta eivät pysty olla ilman. Ps, ite en aja BMW:llä. En ikinä.
Suomessa on nykyään jo viiden kerroksen väkeä, ja sinä kuvaat nyt oman sosiaaliluokkasi toimintaa. Älä yleistä omaa pientä piiriäsi koskemaan kaikkia suomalaisia.
Kiinnostuksen miestä itseään kohtaan ei mikään, mutta vanhoja autoja sekä ökyautoja tulee ihailtua, kun kohdalle osuu.
Juuri äsken näin siellä Prismassa tyypillisen keissin.
Mies 165cm pitkä lökäpöksy. Nariseva ääni ja vittumaisen oloinen käytös.
Nainen vajaat 180cm. Nätti naama, pitkät sääret ja hyppyriperse, ystävällisen oloinen käytökseltään.
Ei ol3e kovin suuri yllätys, että pariskunta marssi 150k arvoiseen uuteen Mersun maasturiin, jota mies ajoi.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuksen miestä itseään kohtaan ei mikään, mutta vanhoja autoja sekä ökyautoja tulee ihailtua, kun kohdalle osuu.
Jos ihailet ökyautoa, se vaikuttaa mielipiteeseesi miehestä. 100% varmuudella.
Mies tulee havaituksi, toisin kuin KIAsta astuva mies.
Ja täydellä varmuudella projisoit helpommin ökyautomieheen ominaisuuksia kuten älykkyys, kyvykkyys, itsevarmuus ja määrätietoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täydellä varmuudella projisoit helpommin ökyautomieheen ominaisuuksia kuten älykkyys, kyvykkyys, itsevarmuus ja määrätietoisuus.
Päinvastoin, ennakko-oletukseni on, että ökyauton omistaja on rahoillaan leveilevä ökynuija ja mahdollisesti kompensoi jotain ökyautollaan. Mutta toki kauniita autoja on mukava nähdä :)
Huolella hoidettu vanha auto. Se, että mies osaa korjata autonsa itse.
Persoonalliset vanhat autot kääntävät aina katseen ja herättävät kiinnostuksen kuljettajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, ennakko-oletukseni on, että ökyauton omistaja on rahoillaan leveilevä ökynuija ja mahdollisesti kompensoi jotain ökyautollaan. Mutta toki kauniita autoja on mukava nähdä :)
Pätee itse asiassa noinkin päin. Seuraava kulku on havaittu moneen kertaan:
"Tuo on varmaan joku rahalla leveilevä ökyilijä"
"Sehän olikin ihan tavallinen ja mukava tyyppi"
"Ihastuin miehessäni hänen tavallisuuteensa ja mukavuuteensa"
Ei olisi tainnut keskituloisen Toyota-miehen tavallisuus herättää vastaavaa kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuo on varmaan joku rahalla leveilevä ökyilijä"
"Sehän olikin ihan tavallinen ja mukava tyyppi"
Ei olisi tainnut keskituloisen Toyota-miehen tavallisuus herättää vastaavaa kiinnostusta?
Höpötipöpöti, en tule ikinä olemaan ökymiesten kanssa missään tekemissä :) Ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta nyt itse asiassa muistin, että olen kuin olenkin kerran elämässäni ihastunut ihastukseni lisäksi myös tämän autoon. Se oli vanha Ford Taunus. Yhtä upean retro kuin omistajansa! (Jota muuten näki lähinnä kahdessa asussa: kulahtaneet farkut ja vanha, kauhtunut nahkatakki sekä virttynyt verkkapuku. Ja olihan vain siisti tyyppi!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuo on varmaan joku rahalla leveilevä ökyilijä""Sehän olikin ihan tavallinen ja mukava tyyppi"
Ai niin, Toyotat muuten ovat parhaita autoja, joilla olen itse päässyt ajamaan :) Isäni oli Toyota-mies henkeen ja vereen.
Mikään auto ei tee minuun vaikutusta.
Jos Bemarissa vaan vilkut toimii, niin kyllä saanti on varmaa!
Vierailija kirjoitti:
"Vanha harrasteauto, farmarivolvo vai urheiluauto? Mikä auto kiinnittää katseesi?"
Volvo on kiinalainen auto, kuten Polestar. Merkin valinta kertoo välinpitämättömyydestä maailman ja varsinkin Euroopan asioihin.
Milläs laitteella jeesustelija kirjoittaa nettiin, entä missä on vaatteet, astiat, kodinkoneet tehty?
Kaikki on tehty Kiinassa jo 20 vuotta sitten. Ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Jos Bemarissa vaan vilkut toimii, niin kyllä saanti on varmaa!
Uusissa Bemareissa ja Mersuissa tulee keinotekoinen tietokoneella tehty moottorin ääni sisälle ja myös ulos kaiuttimista, kaiutin on takaluukussa. Miten pienimunainen reppana voikaan olla. Ennen ääni tuli oikeasti itse autosta. Te varmaan kuljette kadulla sukka housuissa ja pyörässänne on räpätin.
Vierailija kirjoitti:
"Vanha harrasteauto, farmarivolvo vai urheiluauto? Mikä auto kiinnittää katseesi?"
Volvo on kiinalainen auto, kuten Polestar. Merkin valinta kertoo välinpitämättömyydestä maailman ja varsinkin Euroopan asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kia EV6 :sta astuvan huomaan kyllä.
Ihmiset hakee erilaisia ominaisuuksia. Ja nekin muuttuu iän myötä. Nyt pidän nolona jotain bemu-polttiksella kaasuttelevaa, siis sellainen jossa on metakkaa ja vauhtia, ei ei ei. Varmasti on jonkun mielestä "älykäs, kyvykäs ja määrätietoinen". Mutta mä olisin ihan liian vanha sellaiseen kyytiin. Äänettömät ja tyylikkäät sähköautot on mun ikäluokan ihmisillä tavallisempia kuin tuunatut bemarit.
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken näin siellä Prismassa tyypillisen keissin.
Mies 165cm pitkä lökäpöksy. Nariseva ääni ja vittumaisen oloinen käytös.
Nainen vajaat 180cm. Nätti naama, pitkät sääret ja hyppyriperse, ystävällisen oloinen käytökseltään.
Ei ol3e kovin suuri yllätys, että pariskunta marssi 150k arvoiseen uuteen Mersun maasturiin, jota mies ajoi.
"tyypillisen". En ole koskaan nähnyt tällaista keissiä, ja olen sentään jo yli 50 vuotias.
Yhden "keissin" tähän suuntaan tiedän kyllä, mies on varmaan juuri ja juuri 160cm, ikää on, ja kallis sähkömese. Käytös on herralla kyllä ihan miellyttävä. Hänen vaimo on nuori ja nätti thaimaasta. Mutta näissä tuontimorsiamissa onkin enemmän sääntö kuin poikkeus, että on tuollaista epäsuhtaa.
Moniko parisuhde olisi jäänyt syntymättä ilman sitä komeaa autoa? Kyllä ne varakkaan perheen pojat isin mersulla sai kauneimmat tytöt kyytiin 👍