Naiset, mikä auto miehellä herättää kiinnostuksen?
Vanha harrasteauto, farmarivolvo vai urheiluauto? Mikä auto kiinnittää katseesi?
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään.
Hyvät Käytöstavat, älykkyys, empatia ja toisten huomioon ottaminen, herättävät kiinnostuksen.
Tämä! Lisä plussaa tulee kauniista hymystä, huumorintajusta, ja rennosta asenteesta (pilkettä silmäkulmassa).
Vanhat harrasteautot kiinnittää katseen. Suhteeseen en alkaisi ennen kuin tiedän onko se kaiken ajan ja rahan vievä pakkomielle, vai normaali harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän että erilaiset autot luovat erilaisia mielikuvia naisissa. Osa parempia, osa huonompia. Esim.
- melko uusi keskiharmaa Toyota
- rättisitikka
- uusi, massiivinen jenkki pickup
- Tesla
- joku kiinalainen sähköauto, esim. BYD
- 70-luvun muskeliauto
- punainen Ferrari
- uudehko BMW 500-sarjalainen
- uusi mini
- 20 vuotta vanha renu
jne...
Suurin osa naisista muistaa autosta "se oli sininen". Jos sitäkään.
Silloin kyseessä on ollut auto, joka menee sarjaan keskiharmaa Toyota. Ketään ei kiinnosta.
Voin vakuuttaa, että mun mielikuva autosta olisi ihan samaa tasoa merkistä riippumatta. En juurikaan edes tiedä mikä on ns hyvä tai huono merkki. Joskus oma mies huomioi jonkin auton liikenteessä, ja saattaa sanoa että toi on about sadantonnin auto. Silti on mun silmään ihan samanlainen kun joku muu perus auto. Jos nyt ihan joku rämisevä ruosteinen rotisko on, niin ehkä sen ymmärtäisin. Eipä silläkään kyllä merkitystä olisi. Itseasiassa mulle olisi yhdentekevää onko autoa ollenkaan. Tai edes ajokorttia. Jossain maalla auto taitaa olla välttämättömyys, mutta meillä päin on hyvä ja toimiva julkinen liikenne.
Polkupyörä, josta näkee että sillä myös ajetaan säännöllisesti. Mikään ei olisi mulle epäsopivampaa kuin autostaan kohkaava mies.
Ei helv etti nää autoilleen runkkaavat miehet! Näitä on nähty! Auto on maailman napa, ja sitä rassataan ja puunataan aamusta iltaan. Ei jatkoon!
Auto??? Jos miehellä on hevonen, niin sitten on eri juttu. Auto ei merkitse yhtään mitään. Sellanen mulla on ihan omastakin takaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei helv etti nää autoilleen runkkaavat miehet! Näitä on nähty! Auto on maailman napa, ja sitä rassataan ja puunataan aamusta iltaan. Ei jatkoon!
Mitä jos se auto on pankin nimissä, ei se silloin ole oma, voihan sitäkin sitten rassata kun on "oma" auto.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään.
Hyvät Käytöstavat, älykkyys, empatia ja toisten huomioon ottaminen, herättävät kiinnostuksen.
Niitä harvoin näkee. Näitä autolla pätijöitä on vaivaksi asti. Kuinka ihminen voi kuvitella, että peltikosla olisi jotenkin tärkeä. Tarvii olla henkisesti aika tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun vaimo näytti tykkäävän mersusta, joka siis oli hänen ystävänsä uuden miestuttavuuden auto. Kun tulivat eka kertaa meille kyläilemään niin vaimo kurkkasi ikkunasta ja hihkaisi hyvinkin ilahtuneen oloisena että "hei sillä on mersu!".
Pelkäsi, että siellä on taas joku puhkiruostunut Fordi, joka joudutaan hinaamaan pois.
Enemmän se kuski kiinnittää huomion. Hienokaan auto ei pelasta jos kuski ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Minua ei kiinnosta autot pätkän vertaa.
prätkän vertaa?
Vierailija kirjoitti:
Sisältä siivottu auto, jota mies ajaa muille turvallisesti ja taloudellisesti.
Tässä oleellisimmat. Plussaa vielä, jos antaa hyvillä mielin minunkin ajaa sitä autoa.
Naiset ei yleensä ole niin kiinnostuneita autoista kuin miehet. Ja monen miehen on järjettömän vaikea tajuta se.
Mutta joo jos täytyy valita mikä auto kääntää pään, niin esim Porsche Taycan. Tai ylipäätään uudet porschet, mutta etenkin Taycan. Yritän olla tuijottamatta mutta ei voi mitään.
Ja miehille tiedoksi, se on se auto jota katson, mies ei siihen liity. Kuski voi olla nainenkin. En edes katso sinne ratin taakse.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen hakee treffeille bmw:llä, saa 99% varmasti pillua.
bmw on kyr,,n jatke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän että erilaiset autot luovat erilaisia mielikuvia naisissa. Osa parempia, osa huonompia. Esim.
- melko uusi keskiharmaa Toyota
- rättisitikka
- uusi, massiivinen jenkki pickup
- Tesla
- joku kiinalainen sähköauto, esim. BYD
- 70-luvun muskeliauto
- punainen Ferrari
- uudehko BMW 500-sarjalainen
- uusi mini
- 20 vuotta vanha renu
jne...
Suurin osa naisista muistaa autosta "se oli sininen". Jos sitäkään.
Mä ainakin muistan ja huomaan mikä on auton siisteystaso sisältä ja miten mies käyttäytyy ratissa. Leppoisa ajotyyli riittävällä tarkkuudella plussaa. Ylipäänsä kusipäisyys tulee helposti ilmi ratissa.
Toisaalta, täytyy ensin nähdä vähän miehen luonnetta ennen kuin edes lähden kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei yleensä ole niin kiinnostuneita autoista kuin miehet. Ja monen miehen on järjettömän vaikea tajuta se.
Mutta joo jos täytyy valita mikä auto kääntää pään, niin esim Porsche Taycan. Tai ylipäätään uudet porschet, mutta etenkin Taycan. Yritän olla tuijottamatta mutta ei voi mitään.
Ja miehille tiedoksi, se on se auto jota katson, mies ei siihen liity. Kuski voi olla nainenkin. En edes katso sinne ratin taakse.
Jatkan tähän vielä, jos ap hakee sitä että miten mies saa naiselta huomiota, niin ihan oma käytös, pukeutuminen, käytös, olemus ja sanoinko jo KÄYTÖS on se juttu, eikä auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään auto herätä kiinnostustani, ennemminkin miehen urheilullisuutta osoittava polkupyörä.
Minkälainen polkupyörän pitää olla että se osoittaa urheilullisuutta, sellaista joka saa sinut kiinnostumaan?
Eri vastaaja, mutta mua viehättää eniten, jos mies suhtautuu fillarointiin samalla tavalla kuin itsekin, eli osana arkea. Himopyöräilijä ei kiinnosta, mieluiten poljen sellaisia 10-20 km:n lenkkejä jonnekin luonnon helmaan. Arjessa sitten lyhyempiä kauppamatkoja. Niille sopii aika monenlainen pyörä. Enemmän kiinnostaa se toinen ihminen.
Ei auto yksinään herätä kiinnostusta, koska muuten lähtisi auto miehen sijaan. (Tämä oli puoli vitsillä)