Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tänä vuonna kerää metsistä mustikat ja puolukat? Herätäänkö tähän taas liian myöhään?

Vierailija
14.06.2025 |

Pakastemarjojen hinta on ollut koko vuoden törkeä!

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naurettavaa tuoda toiselta puolen maailmaa marjanpoimijoita. Sama homma näiden muualta tulleiden raksavierastyöläisten kanssa.

Molemmissa tapauksissa kysymys on vain ja ainoastaan bisneksestä. 

Työttömiltä kesän ajalta etuudet pois ja kas, ei tarvita ainuttakaan ulkomaalaista poimijaa.

Kas kun olet persu joiden kannatus enää vaivaiset 10%    😝😝😝

Vierailija
62/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen on sotaa paennut satoja tuhansia ukrainalaisia miehiä voisiko ne mennä elätystä vastaan poimimaan marjat?

Mene peru itse tuolla pakålkalla.   Pääasia että persujen kannatus romahti rökääleesti vaaleissa kaksi kolmasosaa... Nyt enää 10%.🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset työttömät ei kerää niitä marjoja sieltä metsästä? Siksikö kun suomalaiset työttömät on niin laiskoja paskoja ettei niitä työ kiinnosta?

Hyvä että tukia leikataan. 

Totta puhut! Suomalaiset ovat maailman työtä vieroksuvinta sakkia. Pitävät oikeutenaan elättää itsensä muilla. Kauhea valitus kun kotona makaamalla ei saa tarpeeksi rahaa!

Vierailija
64/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa ja metsätaloustuki vuodessa yli 10 miljardia. Voisiko siitä korvamerkitä ettei tukea jos ei työllistä suomalaisia poimijoita sillä rahalla.

Vierailija
65/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään. Mutta en myy. Menee itselle, veljilleni ja lapsilleni. 

Vierailija
66/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen on sotaa paennut satoja tuhansia ukrainalaisia miehiä voisiko ne mennä elätystä vastaan poimimaan marjat?

Mene peru itse tuolla pakålkalla.   Pääasia että persujen kannatus romahti rökääleesti vaaleissa kaksi kolmasosaa... Nyt enää 10%.🤣🤣 

Erehdyit pahasti. Olemme demareita mut sitä mieltä että laiskat työttämät marjametsään, mars mars, tai tuet pois.

Vierailija
67/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä!👍 Teet hyvää työtä, arvostan.

Vierailija
68/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnut ja karhut popsii kyllä.  Varvikot myös leviävät paremmin kun ne kakkii siemenet ympäriinsä, ihminen vetää viemäriin.  Riivittyään ensin kaikki varvut juurineen. 

Vierailija
69/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän läheisellä marjatilalla ukrainalainen nainen teki melko muhkean tilin yli 10 000 eur. poimimalla mansikoita 2 kk. 

Ahkerille töitä riittää ja tuloja. Suomalaisille ei työ maistu. 

Joo, ihan upee juttu tuon ukrainalaisen marjankeruu ja yli kymppitonnin ansiot. Näytettiin telkkarissakin uutisten yhteydessä. 

Minkähän takia ulkomaalaisille tuokin työ kelpaa, mutta suomalaisille kelpaa vain raha ilman työvelvotteita??

Vierailija
70/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnut ja karhut popsii kyllä.  Varvikot myös leviävät paremmin kun ne kakkii siemenet ympäriinsä, ihminen vetää viemäriin.  Riivittyään ensin kaikki varvut juurineen. 

Höpön ja höpön. Tuhansia ja tuhansia kiloja marjoja jää Suomen metsiin mätänemään, kun oman maan kansalaiset eivät laiskuuttaan viitsi poimia.

Vierailija
71/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen minkä kerkiän. Viimme vuanna n. tuhat kilua yhteensä ja parisataa litraa siäniä. Niinja yksi peura.

Vierailija
72/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän maalaistanttojen ihan mahdoton kuvitella sellaista tilannetta että ihminen asuu Helsingissä ilman autoa ja lisäksi hän inhoaa marjastamista? ONKO MAHDOTONTA???? Ei ole kumisaappaita, ei ämpäriä edes. Pystyttekö kuvittelemaan saatanan persut!!!

Kyllä helsingissäkin on marjoja vaikka saattaa joutua kävelemään vähän syvemmälle tai menemään bussilla eikä siellä kumisaappaita tarvitse. Ämpärin saa eurolla melkein mistä tahansa tavaratalosta

Vierailija
73/101 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän maalaistanttojen ihan mahdoton kuvitella sellaista tilannetta että ihminen asuu Helsingissä ilman autoa ja lisäksi hän inhoaa marjastamista? ONKO MAHDOTONTA???? Ei ole kumisaappaita, ei ämpäriä edes. Pystyttekö kuvittelemaan saatanan persut!!!

Tässä taas tyypillinen vihervassari kielenkäyttöineen, sivistyksestä ei tiotoakaan.

Vierailija
74/101 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerääpä kuule vaikka ihan itse. Vai pitäisikö saada orjia planeetan toiselta puolelta keräämään puolestasi?

Miksi sinä et mene oopperaan laulamaan? Sinne otetaan taitavia kyllä????

Marjan poimiminen ja oopperalaulu ovat rinnastettavissa toisiinsa? 

Olet joku kädetön, jonka peukalo kasvaa keskellä kämmentä, etkä osaa pyyhkiä itse edes takapuoltasi?

Vierailija
75/101 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas tyypillinen vihervassari kielenkäyttöineen, sivistyksestä ei tiotoakaan.

Sinä tyypillinen perskokkari...Onko kivaa kun kannatus vaaleissa romahti rökääleesti  9% ????

Vierailija
76/101 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sinun oikeutesi. 

Vierailija
77/101 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko ostaa marjoja. Voi itse mennä keräämään omat marjat metsästä. 

Kyllä mä ostan, maksaa minkä maksaa! Helpompaa ostaa kuin kykkiä jossain itikoitten syötävänä hyi!

En halua, ei ole pakko!

Vierailija
78/101 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tyypillinen perskokkari...Onko kivaa kun kannatus vaaleissa romahti rökääleesti  9% ????

Kuinka paljon puolukka herättää vassarissa raivoa. Suorastaan naurettavan paljon. Onneksi nyt ei puhuta lakoista, eli suomuuraimista. Niiden tähden virittelisit varmaan jo pommeja 

Vierailija
79/101 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön ja höpön. Tuhansia ja tuhansia kiloja marjoja jää Suomen metsiin mätänemään, kun oman maan kansalaiset eivät laiskuuttaan viitsi poimia.

En ole laiska.

Ei mulla ole autoa saati polkupyörää lähteä minnkään korpiin keräämäöän yhtään mitään.

JOS menisin bussilla, saisin kaks pikku ämpäriä tuotua, samn saan ostamalla kaupasta tai marjanmyyjältä.

Vierailija
80/101 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt sitten jotakin muuta vitamiinipitoista, tolvana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi