Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tänä vuonna kerää metsistä mustikat ja puolukat? Herätäänkö tähän taas liian myöhään?

Vierailija
14.06.2025 |

Pakastemarjojen hinta on ollut koko vuoden törkeä!

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne thaikut sitä mielellään tekee pienemmälläkin rahalla. Ja ei se majoituskaan mitään Hiltonia tarvitse olla!

Vierailija
2/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko ostaa marjoja. Voi itse mennä keräämään omat marjat metsästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut koko vuoden ruotsalaista pakastepuolukkaa. Siellä vielä osataan. 

Vierailija
4/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalanaamat poimii ja syövät kalanpääsoppaa.

Vierailija
5/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerääpä kuule vaikka ihan itse. Vai pitäisikö saada orjia planeetan toiselta puolelta keräämään puolestasi?

Vierailija
6/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne pitäisi kerätä? 

Vierailija
7/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin keräämään mutta olen tosi hidas ja kunto ei tahdo kestää.

Vierailija
8/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät persut Satosen johdolla poimivat.

Vierailija
9/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko ostaa marjoja. Voi itse mennä keräämään omat marjat metsästä. 

Niin eikä lihaa ole pakko ostaa, voi metsästää, ja kalastaa voi lohet joista ja Helsingissä on todella helppo viljellä omat parsakaalit ja hedelmätön Suomessa tippuu puista ohikulkijoiden käteen!!!!

Vierailija
10/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse ajattelin pari sangollista molempia käydä poimimassa. Riittää hyvin koko talven sinkkutalouteeni. Koirani ei marjoja syö, muuta kuin siellä metsässä.

Vierailija
11/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerääpä kuule vaikka ihan itse. Vai pitäisikö saada orjia planeetan toiselta puolelta keräämään puolestasi?

Miksi sinä et mene oopperaan laulamaan? Sinne otetaan taitavia kyllä????

Vierailija
12/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö ei markkinatalous kelpaakaan, kun työntekijä hinnoittelee työvoimansa arvokkaammaksi kuin hökkelimajoitus ja kalanpääsoppa?

Vierailija
13/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on eläinten ruokaa, törkeetä että ihminen ahneuksissaan poimii eläimiltä ruokaa pakastimeensa.

Vierailija
14/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän maalaistanttojen ihan mahdoton kuvitella sellaista tilannetta että ihminen asuu Helsingissä ilman autoa ja lisäksi hän inhoaa marjastamista? ONKO MAHDOTONTA???? Ei ole kumisaappaita, ei ämpäriä edes. Pystyttekö kuvittelemaan saatanan persut!!!

Vierailija
15/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tietääkseni vaatinut ooperaan orjatyövoimaa. Jos haluan nähdä ooperaa, niin maksan mukisematta lipun hinnan. AP:kin voi maksaa sen, mitä markkinataloudessa marjat maksavat, tai poimia itse. Tai olla ilman.

Vierailija
16/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän maalaistanttojen ihan mahdoton kuvitella sellaista tilannetta että ihminen asuu Helsingissä ilman autoa ja lisäksi hän inhoaa marjastamista? ONKO MAHDOTONTA???? Ei ole kumisaappaita, ei ämpäriä edes. Pystyttekö kuvittelemaan saatanan persut!!!

Onko sinun ihan mahdoton ostaa ne marjasi kaupasta markkinahintaan, jos noin kova on tarve?

Vierailija
17/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät persut Satosen johdolla poimivat.

Artsi ei ole matkassa mutta 70l on hakusessa T.PERSU

Vierailija
18/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö ei markkinatalous kelpaakaan, kun työntekijä hinnoittelee työvoimansa arvokkaammaksi kuin hökkelimajoitus ja kalanpääsoppa?

Lohenpääkeitto sattuu olemaan thaimaalainen RUOKALAJI. 

Vierailija
19/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit jonottanut Tokmannilta ilmaisen ämpärin ,poimuri kirppikseltä 2 euroa saappaita ei tarvita kuin soilla,mutta tuo asenteesi kertoo kaiken taattu punikki olet.

Vierailija
20/101 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tietääkseni vaatinut ooperaan orjatyövoimaa. Jos haluan nähdä ooperaa, niin maksan mukisematta lipun hinnan. AP:kin voi maksaa sen, mitä markkinataloudessa marjat maksavat, tai poimia itse. Tai olla ilman.

Marjanpoimijoiden palkka on monta kertaa heidän palkkansa Thaimaassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi