Pitääkö sitä tupakkaa koko ajan polttaa, ei parvekkeella pysty olemaan ollenkaan
Koko ajan haisee parvekkeella melkein, itsekkäitä kusipäitä, sais tappaa saatana
Kommentit (45)
Muistan kun etelän lomalle läksin. Hotellihuoneen parvekkeella tuhkakuppi,tottakai mä siinä tuprutan menemään,kun ei oltu sääntösuomessa. Nirppanokka katsoi sieltä ylemmällä parvekkeelta. Meillä oli ulkoneva partsi,ylhäällä sellainen seinien sisällä oleva koppi,missä oli vain avoin seinä. Niin kamala katse oli,mut mä jatkoin ja tupruttelin koko viikon ja nautin ja nautin.
Suosittelen kotoa poistumista jos naapurit ärsyttää. Varsinkin kauniina kesäpäivänä.
Tupakotsijankaan ei pidä olla parvekkeella tupakoimassa. hän voi ihan yhtä lailla mennä ulos tupakoimaan kuten tupakoimaton muuttaa muualle
oikeasti: menkää tupakoimaan läheistenne lähelle, puhaltakaa savut heidän koteihinsa ja keuhkoinsia ensin, ennekuin menette tuh oam aan teille vieraiden ihmisten terveyden. aloittakaa omistanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika teillä valittajilla,kun ette osaa muuttaa sellaisiin kerrostaloihin jotka on täysin savuttomia? Nykyään tuntuu, et valtaosa on. Jos partsilla saa polttaa,turha valittaa.
Savuttomat talot ovat vuokra- tai asumisoikeustaloja, entä jos haluaa asua omistusasunnossa?
Ylipäätään voi miettiä haluaako omistusasunnon kerrostalosta,jos yläkerrassa asuu norsulauma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika teillä valittajilla,kun ette osaa muuttaa sellaisiin kerrostaloihin jotka on täysin savuttomia? Nykyään tuntuu, et valtaosa on. Jos partsilla saa polttaa,turha valittaa.
Savuttomat talot ovat vuokra- tai asumisoikeustaloja, entä jos haluaa asua omistusasunnossa?
Älä horise 🙄
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun etelän lomalle läksin. Hotellihuoneen parvekkeella tuhkakuppi,tottakai mä siinä tuprutan menemään,kun ei oltu sääntösuomessa. Nirppanokka katsoi sieltä ylemmällä parvekkeelta. Meillä oli ulkoneva partsi,ylhäällä sellainen seinien sisällä oleva koppi,missä oli vain avoin seinä. Niin kamala katse oli,mut mä jatkoin ja tupruttelin koko viikon ja nautin ja nautin.
yksi uk-tuttuni tipautti kerran vahingossa tuollaisen syöpät errosi stin viereen yläparvekkeella olleen kukkaruukun. Kuulemma oli koomimsen näköistä miten nopeasti se hyppäsi ylös. Ei tupakoinut enää sen lomansa aikana parvekkeella. Taisi tajuta, että ulkomailla ei olla niin hirveän tarkkoja muistakaan turvallisuuselementeistä, kuten siitä, että tavaraa voi tippua, etenkin, jos on kännissä.
Tupakoinnin kieltäminen parvekkeella on kokolailla sama asia kuin kiellettäisiin ruoanlaitto keittiössä, paskantaminen vessassa tai seksi makuuhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoinnin kieltäminen parvekkeella on kokolailla sama asia kuin kiellettäisiin ruoanlaitto keittiössä, paskantaminen vessassa tai seksi makuuhuoneessa.
Ei ole, nämä muut asiat eivät häiritse muita asukkaita
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tupakka on syöpää ja muita terveyshaittoja aiheuttava vaarallinen myrkky. Koska se vaurioittaa myös ulkopuolisia ihmisiä, ja koska tupakoitsijat ovat todistaneet olevansa välinpitämättömiä ihmisiä, niin sitä on täytynyt lähteä kieltämään.
Vierailija kirjoitti:
Muuta maalle
Muuta itse. Tupakoinnin voi tehdä piha-alueella siihen osoitetulla paikalla, kuten useissa kerrostaloissa, häiritsemättä savulla ja hajulla muita asukkaita. Kummallista, että ihminen haluaa tuhlata rahojaan myrkkyyn ja tervata keuhkonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta maalle
Muuta itse. Tupakoinnin voi tehdä piha-alueella siihen osoitetulla paikalla, kuten useissa kerrostaloissa, häiritsemättä savulla ja hajulla muita asukkaita. Kummallista, että ihminen haluaa tuhlata rahojaan myrkkyyn ja tervata keuhkonsa.
Taitavat alitjuisesti tietää etteivät ole loistogeenisiä ja elämää voi siksi lyhentää itse.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sä, että mä poltan mieluummin sisällä?
Voit minun puolesta marinoida asuntosi huonekalut ja seinät tupakansavun hajulla ja pintoihin pinttyneellä tervalla. Sulkumaali ja otsonointi ehkä jälkeesi auttaa...
Missä enää voi polttaa parvekkeella?
Vierailija kirjoitti:
toipuvien alkoholistien asuntoloissa ja kehitysvammaisten/palveluhoidettavien asuntoloissa se on sallittua vieläkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta maalle
En tunne yhtään tupakoitsijaa, joilla kehon myrkytys ja rahanmeno olisi motiivit tupakointiin. Kyllä jokainen on riippuvainen nikotiinista. Sen sijaan tunnen monta lapsen tasolle jäänyttä moralistia.
Ei sitä tupakkaa koko ajan pysty polttamaan, välillä on sytytettävä uusi.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään missään, ja ap on vain luulotautinen täti-ihminen, joka kärsii mielikuvitus-savusta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta maalle
En tunne yhtään tupakoitsijaa, joilla kehon myrkytys ja rahanmeno olisi motiivit tupakointiin. Kyllä jokainen on riippuvainen nikotiinista. Sen sijaan tunnen monta lapsen tasolle jäänyttä moralistia.
Sattuiko omaan nilkkaan ? Tiedän, että nikotiiniriippuvuudesta pääsee eroon jos yrittää, vaikka useamman kerran. Veltot jatkaa polttamista. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ole kiellettyä niin se on sallittua.
Sehän on kiellettyä. Heti siitä sekunnista lähtien, kun tupakansavua kulkeutuu naapuriasuntoon. tupakoitsija on velvollinen tupakoimaan niin ettei noin tapahdu.
Harvoin, erittäin harvoin savu kulkeutuu naapuriasuntoon. Jos kulkeutuu, silloin on kyse rakennusvirheestä. Yleensä se on haju, mikä tulee naapuriasuntoihin, ihan samalla tavalla kuin sinun kammottavan huuhteluaineesi haju partsillasi kuivuvista pyykeistä. Laitkin asiasta mainitsevat vain savun, ei hajua.